Suomen festareiden hinta yleisesti 200€, kuka tuollaisia maksaa?
Varsinkin kun artistit ovat sitä samaa suomalaista kuraa mitä tulee joka paikasta muutenkin. Flown hinta on noussut vähiten viime aikoina.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/333cf205-3e77-4a3f-b5a3-762e2e…
Kommentit (123)
Miksi köyhien pitäisi edes mennä festareille??
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan pelkästään Rod Stewartin konsertista 205€.
Samoilla hinnoilla menen katsomaan Coldplayta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää, kellä on liitua.. eiks niin?
Onks tää joku maalaisten läppä vai miksi sitä viljellään täällä? Kuulostaa juntilta. Tyhmäähäh se on joka tapauksessa maksaa liikaa. Jos sulla oikeasti ois rahaa, niin et viettäis aikaasi missään suomijunttifestareilla, vaan aivan jossain muualla.
Ne suomalaiset joilla oikeasti on varaa keulia sillä liidulla asuu Monacossa. Eivät hengaa junttifestareilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tähdet on kuolleita. Jäljellä jämäartistit.
Juntit haluaa kuunnella junttimusaa, eli noita jämäartisteja.
Kauhea ullina taas hinnoista. Jos ei ole varaa niin älä mene. Nysvää vaikka pitsiä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää, kellä on liitua.. eiks niin?
Suurimmalla osalla suomalaisista ei ole edes 500e säästössä pahanpäivän varalle. Lainaliiduilla hilluu se festarikansa.
Kerran vuoteen käyn isoimmilla festareilla, mutta kattaus saa olla sen mukainen että vaivaudun menemään. Lippujen lisäksi päälle vielä matkakustannukset, yöpymiset ja syömiset. Helposti saa yli 300 € palamaan. Siinä sentään säästää etten käytä alkoa.
Sitten on paikalliset, pienemmät tapahtumat. Niihin sentään kärsii liput ostaa esiintyjistä huolimatta, eikä kuluja synny pahemmin kun koti on kävelymatkan päässä.
Siihen nähden minkälaisia esiintyjiä ulkomaiden festareilla on, saa Suomi vain haaveilla. Täällä poskettoman hinnat tusinapoppareiden takia.
No älä, Ap. Mulla jää tänä vuonna festarit väliin. Jos olisi joku iso ulkomainen nimi paikalla, niin sitten lipun hinta ei haittaisi, mutta suomiesiintyjistä en maksa tuollaisia hintoja kyllä. Mä käytän tänä vuonna rahani paremmin, viime vuonna meni kaikki rahat kesällä festareihin. Harmitti vähän jälkeenpäin, ei ne niin hyvät festarit edes olleet. Siellä tulee aina juotua liikaa ja osteltua kaikkea typerää festarikrääsää.
200€, eikös se ole vain keskiverto päivän palkka? Kyllä itsellä ainakin on varaa helposti heittää päivän palkka festareihin ja toinen samanlainen festareissa kulutettuihin päihteisiin ja majoitukseen
Vierailija kirjoitti:
Ruisrock 3 päivää 225€, oikeasti.. :D
Mitä artisteja siellä on millä tuo hinta perustellaan?
Ei sitä tarvitse millään perustella. Liput myydään joka vuosi loppuun. Miksi pitäisi myydä halvemmalla?
Meen Rock Werchteriin, koska Suomen festareilla ei ole mulle mitään tarjottavaa. Maksoihan pelkkä pääsylippu tuonne 300€, mutta tulee olemaan joka sentin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt nuilla isoilla popfestareilla mitä eri kaupungeissa on. Aina on olut korkeintaan 1 kiinnostava esiintyjä mutta en maksa itseäni festareille katsomaan 1 esiintyjää vaan menen sen esiintyjän keikalle. Vessoja ei ole, omia juomia edes limsaa ei saa tuoda, esiintyjiä et näe etkä kuule kunnolla känniörveltäjien takia. Miksi ihmeessä menisin jos en ole känniörveltäjä?
"Vessoja ei ole"
Tämä on ehkä pahinta. Jos on vähänkin pidätysongelmia niin moro.
Eihän tuo liikaa ole työssäkäyvälle, mutta monet festareihin osallistuvat ovat nuoria joilla ei rahatilanne ole paras mahdollinen. Ehkä saavat vanhemmiltaan kinutuksi festarirahat sitten. Minulle tuo 200e kolmesta päivästä ei ole liikaa, mutta ei saisi kyllä yhtään hinnat nousta.
Suositut festarit loppuunmyydään näillä hinnoilla eikä siellä köyhiä kaivata.
Mä en maksa ite, sain VIP-lipun. En tiiä ostaako noita VIP-lippuja kukaan itelleen oikeesti, vai meneekö ne kaikki firmoilla, jotka sitten jakaa niitä asiakkailleen ja muille sidosryhmille. En edes muista milloin olen ite lippuni maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Lippu 200 euroa, majoitukseen menee 500 euroa vähintään, ruoka ja juomat 150 euroa niin kyllä siinä rahaa menee festareilla.
Ajattelitko teleportata itsesi festareille kun siihen ei kulu rahaa lainkaan?
Viivan alle jää joka tapauksessa sellainen summa että sillä viettää jo kokonaisen viikon tai kaksi jossain palmurannalla vähän paremmassakin hotellissa.
Se on sitten ihan oma valinta jos notkuu mieluummin räkä poskella räntäsateessa 2-3 päivää jossain savipellolla.
Ne maksaa joilla on varaa. Näitten tarkoitus on olla hyvinkin kannattavaa bisnestä.
En maksaisi suomalaisen musiikin kuuntelusta senttiäkään. Käyn ulkomailla keikoilla jos käyn. Suomessa en ikinä.
Flown lippujen hinnoille on aina naurettu, nyt se 200€ sitten onkin yhtäkkiä ihan OK? Suomalaisille on tainnut tulla kunnon palkankorotukset, tai sitten joku tässä ei täsmää.
En ole koskaan käynyt nuilla isoilla popfestareilla mitä eri kaupungeissa on. Aina on olut korkeintaan 1 kiinnostava esiintyjä mutta en maksa itseäni festareille katsomaan 1 esiintyjää vaan menen sen esiintyjän keikalle. Vessoja ei ole, omia juomia edes limsaa ei saa tuoda, esiintyjiä et näe etkä kuule kunnolla känniörveltäjien takia. Miksi ihmeessä menisin jos en ole känniörveltäjä?