Suomen festareiden hinta yleisesti 200€, kuka tuollaisia maksaa?
Varsinkin kun artistit ovat sitä samaa suomalaista kuraa mitä tulee joka paikasta muutenkin. Flown hinta on noussut vähiten viime aikoina.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/333cf205-3e77-4a3f-b5a3-762e2e…
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan pelkästään Rod Stewartin konsertista 205€.
Vieläkö se esiintyy?
Ei kun muuten vain myydään lippuja konserttiin.
Ukkohan on jotain 85 nykyään, joten tuskin jaksaa keikkailla.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan mene enää yksillekään festareille. Sanoma Mafia hallitsee jo niitäkin. Joka halvatun "rockissa" on Kaija Koo ja JVG sekä muut Radio Suomipopin lässyn lässyn "artistit".
Tää. PILALLA
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää, kellä on liitua.. eiks niin?
Noilla festareilla notkuu nuoria aikuisia joilla on liidun lisäksi hukassa koko penaali ja alkeellisinkin oman talouden hallinta.
Nämä ovat ihan oikeasti siinä uskossa että heillä on "varaa" johonkin hankintaan jos jostain löytyy vielä pikavippifirma jolta saa velkaa tarvittavan summan.
Vierailija kirjoitti:
Kohderyhmä työssäkäyvät aikuiset. Jos sinua ei kiinnosta festarit, älä syytä siitä hintoja. Ne myydään loppuun muutenkin. Jos hinta olisi ongelma, jäisi liput myymättä.
Ei kiinnosta ne "artistit", eikä ne ole sen hinnan arvoisia. Ei kiinnosta myöskään junttilauma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohderyhmä työssäkäyvät aikuiset. Jos sinua ei kiinnosta festarit, älä syytä siitä hintoja. Ne myydään loppuun muutenkin. Jos hinta olisi ongelma, jäisi liput myymättä.
Ei kiinnosta ne "artistit", eikä ne ole sen hinnan arvoisia. Ei kiinnosta myöskään junttilauma
No mitä väliä tällä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flow-festarin liput yli 200€. Ja keitä siellä esiintyy? Christine and the Queens, Lorde, Blur ja Wizkid. En tiedä sanooko nimet teille mitään, mutta mulle ei kyllä niin yhtään mitään. Jos siellä esiintyisi Britney Spears, Pantera, jussi69 tai ihan vaikka Fröbelin palikat, niin nimi soittaisi edes jotain kelloja. Mutta että maksa 200€ ja saat kuunnella Wizkidiä. No mutta jes. Tämän minä maksan.
Selvästikään et ole ihan kohderyhmää. Mikä tässä on sinulla ongelma?
Jätkä juksaa. Et ole kuullut yhtään Blurin biisiä koskaan, mutta esität vaan. Kiva mennä sinne vähän tsiigailemaan hippimuijien löysien toppien välistä vilkkuvia vapaita rintoja, polttamaan ganjaa ja bogoilemaan. Se musa taitaa olla sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Suositut festarit loppuunmyydään näillä hinnoilla eikä siellä köyhiä kaivata.
Huutista. En kaipaa teidän junttien seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositut festarit loppuunmyydään näillä hinnoilla eikä siellä köyhiä kaivata.
Huutista. En kaipaa teidän junttien seuraa.
Sittenhän hinta ei ongelmasi vaan muut festarikävijät. Ei sinne ole pakko tulla kärsimään.
Näin turkulaisena tekisi mieli mennä ruissiin ja ottaa lapsi mukaan ihmettelemään meininkiä. Olisi kätevää kun on lähellä. Mutta en tod ala maksaa siitä ilosta satasta per päivä per henkilö. Esiintyjät ei ole mitenkään kummoisia. Jos olisi joku oikeasti kova nimi, niin voisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan pelkästään Rod Stewartin konsertista 205€.
Vieläkö se esiintyy?
Ei kun muuten vain myydään lippuja konserttiin.
Ukkohan on jotain 85 nykyään, joten tuskin jaksaa keikkailla.
Niin, että sun logiikan mukaan niitä lippuja myydään ihan huvikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flow-festarin liput yli 200€. Ja keitä siellä esiintyy? Christine and the Queens, Lorde, Blur ja Wizkid. En tiedä sanooko nimet teille mitään, mutta mulle ei kyllä niin yhtään mitään. Jos siellä esiintyisi Britney Spears, Pantera, jussi69 tai ihan vaikka Fröbelin palikat, niin nimi soittaisi edes jotain kelloja. Mutta että maksa 200€ ja saat kuunnella Wizkidiä. No mutta jes. Tämän minä maksan.
Selvästikään et ole ihan kohderyhmää. Mikä tässä on sinulla ongelma?
Jätkä juksaa. Et ole kuullut yhtään Blurin biisiä koskaan, mutta esität vaan. Kiva mennä sinne vähän tsiigailemaan hippimuijien löysien toppien välistä vilkkuvia vapaita rintoja, polttamaan ganjaa ja bogoilemaan. Se musa taitaa olla sivuseikka.
Mitä sekoilet? En ole tuonne menossa.
Vierailija kirjoitti:
Sikspä menenkin ulkomaisten kunnon artistien keikoille. Heillä on edes jonkinlaista liitua. En kuuntelemaan suomalaista kuravelliä.
Vierailija kirjoitti:
Suomiartistin palkka on 10000-50000 euroa/keikka. Jos ajatellaan että niitä näkisi vaikka 9 tuolla 225 euron sijoituksella, järjestäjän täytyy myydä 800 lippua päästäkseen omilleen sillä oletuksella, että palkkioiden keskiarvo on 20 000 euroa.
Oikeasti meinasti, ettei festareilla ole muita kuluja kuin esiintymispalkkiot?
Taas ketju täynnä tyyppejä, jotka ylpeilee sillä, ettei heillä ole varaa tuotteesen, jota eivät edes halua.
Vierailija kirjoitti:
Taas ketju täynnä tyyppejä, jotka ylpeilee sillä, ettei heillä ole varaa tuotteesen, jota eivät edes halua.
Aika perinteistä aaveepalstaa :) Ajattelin itsekin ryhtyä vinkumaan miten harmittaa vaikkapa koirien kallis hinta, mutta olen aina inhonnut koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla festareilla notkuu nuoria aikuisia joilla on liidun lisäksi hukassa koko penaali ja alkeellisinkin oman talouden hallinta.
Nämä ovat ihan oikeasti siinä uskossa että heillä on "varaa" johonkin hankintaan jos jostain löytyy vielä pikavippifirma jolta saa velkaa tarvittavan summan.
Aina löytyy tyyppejä, joita toisten elämä harmitaa. Onhan se kiva olla hirveän oikeassa, aina kaikessa. Ajatella, jos nämä joskus saisi tietää, että pelkästään yksi konserttilippu voisi maksaa sen 100 euroa.
Olen menossa Isosaarirockiin yhdeksi päiväksi ja kyllähän tuo kalliiksi tulee, lähemmäs 700e. Yhtä ulkomaista artistia menen katsomaan, muu ei kiinnosta.
Siis joo, aivan sairaita hintoja. Provinssin päivälippua harkitsin mutta kun sekin on nyt reilusti yli satasen niin juu, ei kiitos. Rahalle ei mitenkään saa vastinetta, koska ei siellä olisi kuin pari esiintyjää joita kiinnostaisi mennä katsomaan. Halvemmaksi tulee kun menee festareiden sijaan artistien omille keikoille. En niin paljon nauti festarimeiningistä että olisi pakko päästä.
Viimeksi kävin provinssissa 2019, silloin muistaakseni yhden päivän lippu oli jotain 60e? Ja samaa luokkaa muillakin festareilla millä kävin (Ilosaari, Wknd).
Onko Suomessa enää yhtään hyvää artistia? Kaikki ovat samaa mitäänsanomatonta tasapaksua hissimusiikkia?
Jokaisella ns. festarilla on samat onnettomat esiintyjät. Ei nuo enää anna mitään.
Flop-festivaali hinta 3000 euroa. Tervetuloa!