Mäkikuisma vs. SSRI
Itsellä ei ole kokemusta? Onko hyötyä? Aiheuttaako apatiaa niin kuin masislääkkeet usein?
Kommentit (9)
Mulla toiminut paremmin kuin Ssri, eikä haittavaikutuksia. Mutta huom! Ei sovi joidenkin lääkeaineiden kanssa käytettäväksi.
Vieläkö mäkikuismaa saa jostakin? Oletin, että kunnon mäkikuismavalmisteet hävisivät markkinoilta iäksi silloin kun lääketehtaat lobbasivat niille rajoitukset.
Käytin mäkikuismaa (tuotemerkki silloin Esbericum) muutaman kuukauden jakson joskus 2000 alkuvuosina. Vaikutus miedohko mutta selvä ja maailmaa avartava. Ei sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö mäkikuismaa saa jostakin? Oletin, että kunnon mäkikuismavalmisteet hävisivät markkinoilta iäksi silloin kun lääketehtaat lobbasivat niille rajoitukset.
Käytin mäkikuismaa (tuotemerkki silloin Esbericum) muutaman kuukauden jakson joskus 2000 alkuvuosina. Vaikutus miedohko mutta selvä ja maailmaa avartava. Ei sivuvaikutuksia.
Eikö juuri ole epäilyttävää että näin on käynyt? Kiinnostaisiko tällainen lobbaus jos tuote olisi tehoton?
Lääketeollisuus on brutaalia. Mikään valmiste ei ole ihmelääke, mutta tämä luonnentuote voi olla hyvinkin monelle toimiva korvike reseptilääkkeelle, lukemani perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin EU-alueelta ihan sallittua tilata omaan käyttöön.
Loppukesästä voi kerätä itse mäkikuismaa ja valmistaa uutetta.
Ei sovi juuston kanssa! Voi nostaa verenpaineet tappiin.
Ei mulla ole apatiaa, eikä mäkikuismasta kokemusta.