Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma kiva vai parisuhde seksi?

Vierailija
05.06.2023 |

Meillä on viimeaikoina muodostunut ongelma. Tai ongelma on ilmeisesti minulla eikä niinkään miehelläni. Olen usein lasten harrastus kuljetuksissa ja mies tällä välin kotona masturboi. Välillä saan tietää mistä silloin fantasioi ja kuvia hänen seisokistaan ym. Se on minulle ihan fine ja usein ruokinkin fantasiaa viesteillä hänen kanssaan. Hänen fantasioidensa kohteet ovat upeita naisia täysin eri muodoilla jotka itse omistan. Tämäkin on ok. Mutta ongelmaksi on muodostunut minun oma masturbointi. Kun illlallla lapset ovat omissa huoneissaan olen nyt muutaman kerran mennyt makuuhuoneeseen itsekseni.sanonut miehelle että menen yksikseni vähäksi aikaa.mies katsoo televisiota tai pelaa silloi. Mies tulee joka kerta huoneeseen ja haluaa seksiä kun pidän itseäni hyvänä . Viimeksi sanoin suoraan että en halua. En koe mukavaksi että hän on pari tuntia aijemmin katsonut unelmiensa naista ja runkannut ja nyt minun pitäisi olla valmis seksiin. Haluaisin vain hoitaa itseni myös ihan omassa rauhassa. Mies loukkaantui ettei seksi kelpaa..öö...siis on ok että.hän fantasioi muista ja tekee sen teittäväksi mutta minä en saisi pitää omaa kivaa? Myös tuo tilanne taju että tiedän hänen juuri ihailleen jotain josta pitää ja minä taas en edusta kyseistä kiihottavaa silmäniloa niin tuntuu hieman ahdistavalta..mielipiteitä? Otanko liian henkiläkohtaisesti vai suutunko asiasta kun en saa myös rauhassa hoidella itseäni

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Mitähän se ap:n mies hakee tolla, jos haluaa seksiviestitellä ja laittaa kuvia, mut kertookin vaimolle haaveilevansa jostain muusta?

Mitä noihin pitäis ap:n vastata?

Mitä laitat niihin ap?

N47

Hän usein kertoo ensin hoitelevansa itseään. Kun kysyn mistäs nyt on kiihottunut niin kertoo mistä fantasioi tai on joku kuva upeasta pepusta tai naisesta. Kertoo että fantasioi siitä esim. Että panee sitä takaapäin tai että kyseinen nainen antaa suuhoitoa tai vastaavaa...siihen usein kysyn vain että kiihottaako kyseinen nainen tai peppu tai tissit kovasti ja hän myöntelee...usein kysyn mitä hän haluaisi seuraavaksi tehdä ja siitä jatkuu kunnes hän hoitaa itsensä loppuun ja viestittely aiheesta loppuu. Ei siis mitään kovin kummoista.

Ap

22/28 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Mitähän se ap:n mies hakee tolla, jos haluaa seksiviestitellä ja laittaa kuvia, mut kertookin vaimolle haaveilevansa jostain muusta?

Mitä laitat niihin ap?

N47

Hän usein kertoo ensin hoitelevansa itseään. Kun kysyn mistäs nyt on kiihottunut niin kertoo mistä fantasioi tai on joku kuva upeasta pepusta tai naisesta. Kertoo että fantasioi siitä esim. Että panee sitä takaapäin tai että kyseinen nainen antaa suuhoitoa tai vastaavaa...siihen usein kysyn vain että kiihottaako kyseinen nainen tai peppu tai tissit kovasti ja hän myöntelee...usein kysyn mitä hän haluaisi seuraavaksi tehdä ja siitä jatkuu kunnes hän hoitaa itsensä loppuun ja viestittely aiheesta loppuu. Ei siis mitään kovin kummoista.

Ap

Enää tarviis ymmärtää, et miks se laittaa sit niitä viestejä sulle eikä vaan haaveile yksinään 😅

Siis jos sä et ees liity mitenkään kuvioon sillä hetkellä eikä haaveile tekevänsä sun kanssa mitään..

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se just niin kuin itsekin epäilet: oot liiantyrkky ja liianomahyväinen kun et tollaista jo itse ymmärrä.

Seksuaalisuus on mielentila (voi ajatella ja lukea sen vaikka 'miehen'tila).

Hiukan vähemmän omahyväisyyttä ja paljon enemmän omahyvää. Yksin ja yhdessä niin alat huomaamaan sen pienenpienen eron: sunseksissä?

Kokeile!

Vierailija
24/28 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Mitä laitat niihin ap?

N47

Ap

Enää tarviis ymmärtää, et miks se laittaa sit niitä viestejä sulle eikä vaan haaveile yksinään 😅

Siis jos sä et ees liity mitenkään kuvioon sillä hetkellä eikä haaveile tekevänsä sun kanssa mitään..

N47

No juu en liity kuvioon 😂 kyllä siinä aina ihan muut haaveissa pyörii

Ap

Vierailija
25/28 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tilanne aivan eri. Mies on yksin ja ap ei.

Mielestäni silloin kun puoliso on kotona, on mielekkäämpää harjoittaa yhdessä. On se sitten seksiä, yhdessä masturbointia tai käsi/suuhoitoa. Tai jos masturboinkin, niin puoliso kiihottaa ja osallistuu. Koen yksin masturboinnin jotenkin vääränä silloin kuin puoliso on kotona.

Koen myös, että enemmän haluavana osapuolena toisen oma kiva on minulta pois, vaikka näin ei varmastikaan todellisuudessa ole. Toisinaan en vain ole paikalla silloin kuin toista haluttaisi, eikä sen hetken masturbointi vaikuta myöhempään hetkeen mitenkään. Vaikka jättäisi touhuamatta, illalla ei halutakaan enää. Toisinaan sitä tarvitsee sen oman ajan ja kivan, eikä kaipaa seksin läheisyyttä.

Ymmärrän toki AP:ta kun hänellä ei sitä omaa aikaa. Kyllä sinulla on yhtälailla oikeus omaan kivaan, kuin miehelläsi.

Toivoisin, että voisi olla molemmin puolin yhtä avointa fantasioiden suhteen, kuin AP:n mies. Jos itse vierasta kuvittelen, niin fantasioin yleensä silloin kimpasta. Puoliso on sanonut fantasioivansa muista (ns. kasvottomasta) omaa kivaa harrastaessaan. Olemme molemmat itsestämme hieman epävarmoja ja helposti mustasukkaisia (tässä tapauksessa mielikuvitukselle?).

On hieman ristiriitaista, että toisinaan loukkaannun / olen mustasukkainen esim. puolison kertoessa fantasioineensa kimpasta. Toisinaan itseäni kiihottaa ajatus siitä ja kyselenkin seksin aikana että kuvitteleeko puolisoni esim. sormeni kulliksi pillussaan samalla kun hän imee kaluani (yleensä kieltää, joskus myöhemmin seksin aikana myöntää kuvitelleensa). Tai kerron kuinka kiihottavalta näyttäisi jos hänellä olisi kulli suussaan naidessani häntä.

Puolisoni ei edusta ehkä sitä minun ihanne nais tyyppiä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö pitäisi häntä kuumana ja haluttavana. Olenkin pyrkinyt kertomaan hänelle, kuinka kuuma on. Tai kuinka upeita muotoja hän omaa.

Jos fantasioin jostain tietyn tyyppisestä tai näen kadulla hyvän perseen / upeat rinnat tai antavan kaula aukon, tms. muuten upean naisen, ei minulla ole mitään tarvetta vertailla tätä puolisooni. Eikä se vähennä puolisoni seksikkyyttä tai tunnettani häntä kohtaan. Korkeintaan ruokkii lisää haluani nimen omaa puolisoani kohtaan.

M30+

Vierailija
26/28 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen oman kivan rentouttavammaksi.

Olen niin kyllästynyt siihen että seksiä on niin vähän ja aloitteellisuus turhaa.

Tiedän että tämän nykyisen halut syttyvät ainoastaan menettämisen pelosta.

Viimeksi oli seksiä kun oli kuullut yli kymmenen vuotta yhdessä olleen tuttavapariskunnan eronneen.

En jaksa leikkejä mitä tälläinen tilanne vaatisi seksin eteen vaan mieluummin rento omakiva.

Vierailija
27/28 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP'n ongelma edistynyt kohti ratkaisua?

Vierailija
28/28 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen oman kivan rentouttavammaksi.

Olen niin kyllästynyt siihen että seksiä on niin vähän ja aloitteellisuus turhaa.

Tiedän että tämän nykyisen halut syttyvät ainoastaan menettämisen pelosta.

Viimeksi oli seksiä kun oli kuullut yli kymmenen vuotta yhdessä olleen tuttavapariskunnan eronneen.

En jaksa leikkejä mitä tälläinen tilanne vaatisi seksin eteen vaan mieluummin rento omakiva.

Elät kyllä ihanaa elämää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi