Pekka on ihan liian pehmeä pressaksi, Mikassa on toinen dynamiikka
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei ole luotettava. Vihreiden valinta puoleeksi kertoo myös naiiviudesta, joka ei sovi tuon ikäiselle ihmiselle. Mika vaikuttaa joltain nousukkaalta LinkedIn-HSVisio-konsulttifirmaolennolta. Sopisi paremmin johonkin ihan muuhun tehtävään.
Huonot vaihtoehdot.
Pekka liittyi puolueeseen silloin kun siinä oli järkeä. Toki olisi voinut loikata johonkin toiseen.
Naurattaa kun kansan ennakkosuosikki Haavisto ottaa jollakulla täällä niin voimille :D jaxuhaliiii!!
Vierailija kirjoitti:
Putte tykkää jos Suomeen saadaan homo-sivari presidentiksi. Mitä heikompi presidentti, sen parempi!
Mikä heikko muka, se on käynyt Puten koiran Lavrovinkin kanssa keskustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Pekka ole vähän äkkipikainen ja alaisilleen v-mäinen.
En kannata juurikin tämän takia, jos ei uskalla kiukutella kuin raukoille alaisilleen niin ei tosta ole mihinkään
Niin, mutta kun ehdokkaaksi on ilmottautunut (mun mielestä aika suoraselkäisesti) vasta Harkimo. En siis äänestäisi häntä kuitenkaan.
Pekasta on mun mielestä aika ajanut ohi (eikö kaksi häviötä kerro mitään hänelle itselleen?), vaikka hänen hiljaisuutensa kertoo mun mielestä, että aikoo taas yrittää. Saa nähdä keitä muita ilmaantuu ehdokkaaksi
Mikan sisko, Elisa Aaltola, olisi oivallinen valinta presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei ole luotettava. Vihreiden valinta puoleeksi kertoo myös naiiviudesta, joka ei sovi tuon ikäiselle ihmiselle. Mika vaikuttaa joltain nousukkaalta LinkedIn-HSVisio-konsulttifirmaolennolta. Sopisi paremmin johonkin ihan muuhun tehtävään.
Huonot vaihtoehdot.
Pekka liittyi puolueeseen silloin kun siinä oli järkeä. Toki olisi voinut loikata johonkin toiseen.
Pekan toiminta ei ole ollut järkevää. Hän on toiminut suorastaan luottamusta rikkoen ja ei tule enää luottamusta saamaan.
Olen aiemmin pressavaaleissa joskus äänestänytkin Pekkaa ja seurannut matkaansa.
Ei ylioppilas riitä Suomen tasavallan presidentiksi. Aaltola tai suurlähettiläs Hautala ovat riittävästi kouluttautuneita.
Häkkänen olisi ihan fiksu ja hyvän näköinenkin.
Pätevin ehdokas vihreille olisi Heidi Hautala. Tuntee Venäjän, puhuu kieltäkin. Tuntee EU:n. Euroopan sinimusta äärioikeisto ei katsoisi alentavasti.
Suhtaudutte täällä alentuvasti, ylhäältä päin Saleen, Pekkaan, Mattiin ja Mikaan. Kaipa olette ansioituneempia? Huoh ..
Vierailija kirjoitti:
Vanhasen Matti pesee nuo kaikki toiset täällä mainitut, mutta seuraava prsidentti voi yhtä hyvin olla vaikkapa Jarmo Lindberg. Se nyt on kuitenkin aivan sata varmaa, että ylioppilas ja ministerinäkin useasti töpeksinyt Pekka Haavisto se ei ole, sillä ne saapaat on pekulille aivan liian isot.
Vanhanen tai Linberg voisivat tosiaan olla hyviä ja viisaita miehiä. Edustuskelpoisia Haavistoon verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Nää on Pekka ja Mika nössöjä, Stubb pressaksi, Aleksander Stubb!
En usko, että Stubb suostuu, kun sille tehtiin oharit viimeksi. Eli Katainen ottikin Eu komissaarin paikan ja Stubb joutui pääministeriksi. Eu on hänen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voi olla vielä kovemmatkin ajat tulossa. Suomen kansa tarvitsisi presidentin, joka yhdistää eikä jaa kansaa. Mutta kuka se sitten olisi...
Käärijästä tykkää melkein kaikki ja on taatusti tunnetuin suomalainen tällä hetkellä. Saisi ainakin minun ääneni!
Ja olihan Zelenskyikin koomikko ennen pressaksi nousuaan. Reagan oli näyttelijä. Kyllä viihdetaiteilija voi olla presidentti, vieläpä hyvä sellainen.
Laitetaano Munamies vai rakennusmestari Harjakainen? Firman piikkiin Marinin tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voi olla vielä kovemmatkin ajat tulossa. Suomen kansa tarvitsisi presidentin, joka yhdistää eikä jaa kansaa. Mutta kuka se sitten olisi...
Ei ole olemassakasan mitään koko kansan presidenttiä, Salekaan.
Salehan on juuri sellainen. Puoluekannasta riippumatta ollaan oltu tyytyväisiä.
Toivottavasti noista ei tule kummastakaan pressaa. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
"Ylipäällikköys" on lähinnä symbolinen asia.
Periaatteessa, mutta ei välttämättä käytännössä. Mitäpä jos pressa ei luovutakaan varsinaista ylipäällikkyyttä kenraalille, vaan päättääkin että "minä itte"? Mikään ei häntä käsittääkseni velvoita luovuttamaan sodanjohtoa edelleen, vaan hänen ainoastaan odotetaan tekevän niin.
Äänestän Pekkkaa. Kenenkään mielipiteet ei vaikuta asiaan.
Huonot vaihtoehdot.