Kävin juuri 40v tarkastuksessa, laajat verikokeet otettiin ekaa kertaa elämässäni ja kaikki oli viitearvoissa
Mielestäni aika jännää, koska en ole kiinnittänyt mitään huomiota elämäni aikana siihen mitä syön, miten ja milloin, liikunnasta puhumattakaan.
Ja ei, en tosiaankaan käytä mitään viherjuuren luontaistuotteita saati jaksa lenkkeillä.
Kommentit (7)
Mulla oli kanssa kaikki kohdallaan 40 vuotiaana. 43 vuotiaana sain sitten lääkityksen moneenkin vaivaan.
Missä vi un 40-v tarkastuksessa? Ei ihme, että terveyskeskukset ovat ruuhkaantuneet jos sinne pitää mennä ilman mitään syytä.
Tuossa iässä täysin normaalia. Ryyppään, olen lihava, en liiku. Ensimmäinen poikkeama mistään viitearvosta tuli yli 60- vuotiaana. Toki joskus tulehdusarvot olleet koholla hyvin harvoin jos on ollut tulehduksia. Vaikka en ole juuri sairastellutkaan aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Missä vi un 40-v tarkastuksessa? Ei ihme, että terveyskeskukset ovat ruuhkaantuneet jos sinne pitää mennä ilman mitään syytä.
Työterveyshoitoa yksityisellä, työnantajalla on velvollisuus seurata säännöllisesti työntekijöiden terveydentilaa.
Minulla myös kaikki muut paitsi maksa-arvot. Tykkään keskioluesta mahottomasti.