Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavapariskunta tulossa illalliselle ja kertoo että mies ei syö kalaa

Vierailija
04.06.2023 |

Tuttavapariskunta kutsuttu kotiisi illalliselle.
Sanovat että pariskunnan mies ei voi syödä sitten kalaa koska ei tykkää kalan mausta.

Miten reagoit?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös porkkana käy lohen tilalla? :D 

siis jossain oli että porkkanasta saa graavilohen tapaista,ellen väärin muista

Vierailija
22/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoa kalaa. Seuraava kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse olen vegaani, tarjoan aina vieraillenikin vain hyvää vegaanista ruokaa.

Vierailija
24/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleeni Juha Vuorinen, joka meni Maltalla katoliseen jumalanpalvelukseen. Kun asetti ehdot ehtoolliselle osallistumiselle, pappi ei voinut kuin pyörittää päätään ja silmiään ihmeissään. Ehdot olivat seuraavat: öylätti ei saanut siäsltää gluteenia eikä ehtoollisviini alkoholia...

Vierailija
25/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku valmisruoka miehelle. Maksalaatikko ym.

Ehkä jalostajan hernekeittoa kun muut syövät upean lohi-illallisen

Vierailija
26/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tarjoa kalaa sitten. Kaveri tulee huonovointiseksi pelkästä kalanhajusta enkä ikinä syö edes kalaa ravintolassa hänen seurassaan vaikka itse kyllä tykkään kalasta. 

Kaverilla tulee siis pelkästä kalanhajusta oksennusreaktio. Ihme homma, mutta ei kyllä tule kalaa hänelle tarjottua. 

Vierailija
27/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoisi mitenkään, syököön vaikka leipää tai pureskelkoon kynsiään. Ei ole minun ongelmani, jos haluan tarjota kalaa niin tarjoan kalaa.

Vierailija
28/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuruoka: graavilohta mätipedillä

Pääruoka: kuhaa ja ahventa katkarapurisoton kera

Jälkiruoka: salmiakkikaloja vaniljajäätelöhunnulla

Oppiipahan olemaan.

Vierailija
29/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En reagoisi mitenkään, syököön vaikka leipää tai pureskelkoon kynsiään. Ei ole minun ongelmani, jos haluan tarjota kalaa niin tarjoan kalaa.

Miten voit olla noin törppö etkä ajattele laisinkaan vieraitasi? Kuulostat melkoisen itsekkäältä paskiaiselta. 

Vierailija
30/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän miestä lapsellisena ja pyydän miestäni valmistamaan jotain muuta kuin kalaa.

Tästä muistui itselle mieleen kun ala-asteen tokaluokalla oli yksi poika joka sanoi että hyi kalaa ja kieltäytyi syömästä jos oli kalaa ruokana.

Mieslapsi.

Aikuinen ihminen ei ylipäätään sano ruuasta "en tykkää" - se on pikkulasten tapa.

Vierailija
31/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomassa Sotilaassa solttujen purnatessa ruuasta luutnantti Lammio ärjähti: "Syöminen ei ole velvollisuus..."

Vierailija
32/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti?

Minulla on ystävä, joka vihaa sieniä ja katkarapuja. En koskaan tarjoile hänen läsnäollessaan mitään, missä on katkarapuja tai sieniä, vuodessa on yli kolmesataa muuta päivää, jolloin voin valmistaa vaikka molempia yhtä aikaa, kun ystäväni ei ole paikalla.

Ei tulisi mieleenkään kasata jotain katkarapuleipää muille ja kaverille sitten kinkkuleipää, hölmönhommaa.

Kysyn itse aina etukäteen ruokarajoitteita, ja jos jotain niistä sitten itse kommentoin, on se, että "Tarkoittaako tuo sitä, että ei voi valmistaa ruokaa astioissa, joita ei voi pestä tiskikoneessa?" (eli valurautapataa lähinnä ajattelen)

Vierailija
33/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sanoi, joskaan kalaa ei meidän perheessä muutenkaan syödä kun olen allerginen. Kiva se on tietää jos on jotain mitä ei syö niin ei sitten tarjota semmoista. Ruokia ja ainesosia on paljon joita voi tehdä.

Vierailija
34/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaa takapihalla?

Vierailija
35/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsut päivälliselle ihmisiä, joiden viihtyminen ei oikeasti kiinnosta sinua pätkääkään?

Ai niin, et kutsu. Yksinhän sinä olet ja elät, ilman kavereita tai ketään, joka kävisi kylässä.

Vierailija
36/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on sellaisia nyrpistelijöitä, että muille kyllä käy mutta ei yhdelle. Mutta tottakai tekisin kutsutuille mahdollisimman hyvät ja käyvät ruuat. Siis tarkoitan tällä, että joskus voi itsekin olla se vieraskorea ja kohteliaasti maistaa, eikä aina mennä jonkun nyrpistelijän mukaan.

Vierailija
37/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaninen menu muutenkin, ei vaikutusta mihinkään.

Vierailija
38/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla noin törppö etkä ajattele laisinkaan vieraitasi? Kuulostat melkoisen itsekkäältä paskiaiselta. 

Itsehän ne tulevat kylään. Miten joku voi olla niin törppö ettei halua syödä toisen vaivalla laittamia tarjoamia ruokia vain siksi että *ei tykkää kalan maista*, ihan kuin joku viisivuotias uhmaikäinen lapsi? Pysyköön kotona ja tilatkoon Woltilla pizzaa tai mikrottakoon nakkeja jos on täysin kehittymätön makuaisti. Miksi pitää ängetä kylään jos ei osaa käyttäytyä?

Vierailija
39/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän ne tulevat kylään. Miten joku voi olla niin törppö ettei halua syödä toisen vaivalla laittamia tarjoamia ruokia vain siksi että *ei tykkää kalan maista*, ihan kuin joku viisivuotias uhmaikäinen lapsi? Pysyköön kotona ja tilatkoon Woltilla pizzaa tai mikrottakoon nakkeja jos on täysin kehittymätön makuaisti. Miksi pitää ängetä kylään jos ei osaa käyttäytyä?

Mitä helvettiä. Siis änkeääkö sinun luokse vieraat kylään etkä itse niitä kutsu kylään? Provohan sinä olet. 

Vierailija
40/52 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun vieraiksi vain sellaisia ihmisiä, joista pidän, ja haluan, että kaikilla on mukavaa. Siksi kysyn oma-aloitteisesti sekä allergioista että makumieltymyksistä.