Miksi ulkomaalaiset miehet osoittavat enemmän kiinnosta verrattuna suomalaisiin miehiin
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on flegmaattisia.
Juu, näinhän se olikin Metoo.n aikana, kun pelkkä katse on seksuaalista häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jotain tekemistä kulttuurin kanssa.- Ulkomaalainen ei tiedä, että Suomessa ei ole tapna ne paikat, joissa on moraalisesti yleisesti hyväksyttävää lähestyä naista (tai miestä) ajatuksella, että hänestä saisi seuraa on melko rajattuja, vaikka tavataankin sanoa, että sen oman rakkaansa ja kumppaninsa voi löytää mistä vain. - Niin käytännössä moraalisesti hyväksyttävämpiä paikkoja ovat lähinnä ne, missä on enemmän tai vähemmän alkoholia läsnä e. baarit ja yökerhot tms. tai sitten Tinder ja netin treffisovellukset. Harvalla suomalaisella miehellä (tai naisella) on pokkaa lähestyä selvinpäin ja päivänvalossa ennestään tuntematonta ja kysyä, että olsiko kiinnostunut viettämään hänen kanssaan aikaa,... Ja sitten ihmetellään miksi yhä useampi on sinkku kun toisaalta Suomessa ei ole mitään hävettävää elää myöskään sinkkuna.
Moraalisesti hyväksytyimpiä?? Paremminkin Suomessa ei uskalleta edes flirttailla. Kukaan tuskin paheksuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietitään globaalisti niin sadepohjoismaalainen vaaleus ja sinisilmäisyys on geneettinen harvinaisuus. Ja miehiä kiinnostaa eksotiikka.
Italiassa blondit viedään käsistä.Myös esim Marokossa ja Tunisiassa pidetään rehevistä ja vaaleista naisista.
Itse en esim matkusta Turkkiin koska sielä en saa olla naisena rauhassa.
Ei Turkissa kyllä turistialueilla mitään häirintää ole.
Eiköhän turkkilaisetkin miehet ole jo nähneet niin aitoja kuin vähemmänkin aitoja blondeja samoinkuin italialaiset, espanjalaiset jne. Itse olen ihan luonnonblondi sinisine silmineen, mutta ei ainakaan mun latinomieheni niiden takia ruvennut kanssani alkujaankaan seurustelemaan...
Suomalainen saisi aika äkkiä pedofiilin maineen jos kauppakeskuksessa lirkuttelisi
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen saisi aika äkkiä pedofiilin maineen jos kauppakeskuksessa lirkuttelisi
Entäpä, jos lirkuttelisi ihan vain täysi-ikäisille? Mistä näitä pedoja aina sikiää tänne palstalle? Yököttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä, jos lirkuttelisi ihan vain täysi-ikäisille? Mistä näitä pedoja aina sikiää tänne palstalle? Yököttävää.
Mistä tietää kuinka vanha kukin on??? Juuri siksi en lirkuttele naisille muuta kuin tinderissä
muuta sinne ulkomaille, ei täällä kukaan elä sun egon hivelemistä varten
Kyllähän nyt kaikkien pitäisi tietää. He haluavat suominaisen, jotta saisivat jäädä maahamme. Lapsi auttaa siinä prosessissa. Kuka tahansa kelpaa. Sitten kun lupa jäädä on taskussa, voidaan alkaa etsimään sitä kunnon kumppania, joka usein onkin omanmaalainen, jota kunnioitetaan. Näin minulle kertoi eräs maahamme tullut mies, työni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
muuta sinne ulkomaille, ei täällä kukaan elä sun egon hivelemistä varten
Tämä taitaa olla se rehellinen, oikea vastaus. Ei voi sanoa mitään ystävällistä, ettei vaan kukaan luulisi olevansa ihan kiva ja ylpistyisi. Suomessa hirveästi pelätään semmoista. Mutta ulkkarit, stna!!! Vievät meidän (!) naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jotain tekemistä kulttuurin kanssa.- Ulkomaalainen ei tiedä, että Suomessa ei ole tapna ne paikat, joissa on moraalisesti yleisesti hyväksyttävää lähestyä naista (tai miestä) ajatuksella, että hänestä saisi seuraa on melko rajattuja, vaikka tavataankin sanoa, että sen oman rakkaansa ja kumppaninsa voi löytää mistä vain. - Niin käytännössä moraalisesti hyväksyttävämpiä paikkoja ovat lähinnä ne, missä on enemmän tai vähemmän alkoholia läsnä e. baarit ja yökerhot tms. tai sitten Tinder ja netin treffisovellukset. Harvalla suomalaisella miehellä (tai naisella) on pokkaa lähestyä selvinpäin ja päivänvalossa ennestään tuntematonta ja kysyä, että olsiko kiinnostunut viettämään hänen kanssaan aikaa,... Ja sitten ihmetellään miksi yhä useampi on sinkku kun toisaalta Suomessa ei ole mitään hävettävää elää myöskään sinkkuna.
Moraalisesti hyväksytyimpiä?? Paremminkin Suomessa ei uskalleta edes flirttailla. Kukaan tuskin paheksuisi.
Mutta mistä se, ettei Suomessa uskalleta sitten mielestäsi johtuu? - Minusta (, edellä kirjoittaneesta) se johtuu juurikin moraalista ja kirjoittamattomista säännöistä, eikä esimerkiksi siitä, että julkisella paikalla päivänvalossa lähetyminen ja tavoitteena löytää itselleen seuraa ennestään tuntemattomasta olisi, joten vaarallista tai tuomittavaa ja siten rangaistavaa esimerkiksi siksi,. että Suomessa ei hyväksyttäsi muita parisuhteen muodostamistapoja kuin vaikka sukujen ja tai perheiden järjestämtä parisuhteet. J tai ne, jossa erityien parittaja saattaisi yhteen kaksi ihmistä korvausta vastaan.
Suominaiselle ei kelpaa komeakaan suomimies mutta ruma ulkkarikin on haluttua tavaraa. Tai noin oli, joskus 10v sitten. Nykyisin laadukkaille naisille kelpaa vain valkoihoiset miehet, rumat naiset ottavat mitä saavat.
Eli suomalaisella miehellä ei ole mitään syytä yrittää kun saa paskaa käteen joka tapauksessa.
Huomasin tuon jo nuorena: suomalaiset miehet tulivat kännissä sönköttämään ällöttävästi "tyttö anna pllua", etelämaalaiset miehet lausuivat kohteliaisuuksia. Menin 24-vuotiaana naimisiin italialaisen miehen kanssa ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt kaikkien pitäisi tietää. He haluavat suominaisen, jotta saisivat jäädä maahamme. Lapsi auttaa siinä prosessissa. Kuka tahansa kelpaa. Sitten kun lupa jäädä on taskussa, voidaan alkaa etsimään sitä kunnon kumppania, joka usein onkin omanmaalainen, jota kunnioitetaan. Näin minulle kertoi eräs maahamme tullut mies, työni puolesta.
Tämä on huomattavasti yleisempää muiden kuin kiintiössä tulleiden joukossa. Kiintiössä tulleilla harvemmin on tarvetta tuollaiseen, koska paperit on jo ja pysyy taskussa, kunhan ei törppöile.
Itse tiedän pari tyyppiä, jotka eivät suostuneet viemään suhdetta eteenpäin ennen kuin saivat kansalaisuuden. Heille oli hyvin tärkeä periaate odottaa siihen asti, jotta ei jää epäselvyyttä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia miehiä ei naiset kiinnosta. Itsekin päädyin sitten ulkomaiseen mieheen. Amerikkalainen, pitkä, komea ja varakas. Suomalaisilta miehiltä oli tarjolla vain rähmäisiä seksiehdotteluja kolmen promillen kännissä.
Erotessakin jää jotain niin sanotusti laarin pohjalle
Vierailija kirjoitti:
Suominaiselle ei kelpaa komeakaan suomimies mutta ruma ulkkarikin on haluttua tavaraa. Tai noin oli, joskus 10v sitten. Nykyisin laadukkaille naisille kelpaa vain valkoihoiset miehet, rumat naiset ottavat mitä saavat.
Eli suomalaisella miehellä ei ole mitään syytä yrittää kun saa paskaa käteen joka tapauksessa.
Oletko inseli vai homo, kun osaat määritellä "komean suomimiehen" ja "ruman ulkkarin"? Yritä ymmärtää, että naisilla on erilaisia käsityksiä siitä, millaiset piirteet miehen ulkonäössä ovat viehättäviä ja mitkä eivät. Miehet esim. ihailevat äärimmäisen lihaksikkaita miehiä, jotka taas inhottavat monia naisia.
Olen asiakaspalvelussa töissä ja kyllä ne on ne ulkomaalaiset miehet jotka flirttailee. Suomalaiset ajattelevat että flirttailu on iskemistä.
On niilä ainakin isommat peenikset.
Mulla just toisinpäin. Ulkomaalaiset eivät kovin suuresti kiinnostu minusta, mutta (vaaleat) suomimiehet senkin edestä.
Luulen että hiusten värillä on jotain tekemistä asian kanssa, niin hölmöltä kuin se kuulostaakin. Miehet haluaa itsensä vastakohdan.
Moni on valmis uhrauksiin saadakseen Schengen alueen EU passin.