Miehen haluttomuus
Vasta 50v mies, jonka kanssa loppui seksi kuin seinään vuosi sitten. En usko toiseen naiseen, mikään muukaan ei siihen viittaa. Fyysisiä vaivoja on, kuten ylipaino (ei mikään överi-sellainen kuitenkaan) diabetes ja lievä kohonnut verenpaine. Ymmärrän myös työpaineiden vaikutuksen. On myös käynyt labrakokeissa, mutta ei halua/viitsi/muista varata lääkäriltä soittoaikaa vastauksen selvittämiseen. Olen yrittänyt asiaa lähestyä ymmärryksellä, huumorilla, asiallisesti, vakavasti, apua tarjoten, ymmärtäen, hiostaen (varaa nyt se perkeleen soittoaika!!!) ,aikaa antaen ja omaan käteen turvautuen. Mutta. Ei nainenkaan loputtomiin jaksa. Mitä vielä tekisin? Ja kun sitä fyysistä läheisyyttä seksin merkeissä haluan, niin olen jo ehdottanut ensin vitsillä, sitten puolivakavissaan, sitten tosissaan, että mitäpä, jos menen jyystämään jotain seppoa, ilman sen kummempaa, tunteita tms. Ei käy.
Kommentit (15)
Kuulostaa vähän siltä että tilanne edennyt siihen pisteeseen, että vaikea tuota on enää korjata.
Ehkä sun olis vaan parasta käydä jonkun random Tinder Sepon nylkytettävänä, jotta saat himosi tyydytettyä.
Meillä täällä menee niin, että vasta kun lääkäri on ne käsitellyt ja potilaan kanssa jutellut niin näkyy. On käynyt katsomassa ja ihmetteli sitä, mut näin tää menee nyt, oisko ollut tän kevään näin....
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä menee niin, että vasta kun lääkäri on ne käsitellyt ja potilaan kanssa jutellut niin näkyy. On käynyt katsomassa ja ihmetteli sitä, mut näin tää menee nyt, oisko ollut tän kevään näin....
Aaarrrggh. Siis tämä oli ap:n vastaus. Krooninen seksinpuute aiheuttaa vaikeuksia joka saralla elämässä.
Kuulostaa hyvin samantyyppiseltä kuin meillä, paitsi että tulokset tulivat ja oli alle viitsearvojen. Kävi lääkårin vastaanotolla juttelemassa ja siihen se jäi, ei ollut pyytänyt hormonihoitoa, ei kuulemma halua alkaa sellaisia käyttää.
N
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvin samantyyppiseltä kuin meillä, paitsi että tulokset tulivat ja oli alle viitsearvojen. Kävi lääkårin vastaanotolla juttelemassa ja siihen se jäi, ei ollut pyytänyt hormonihoitoa, ei kuulemma halua alkaa sellaisia käyttää.
N
Kertoiko, että miksi ei halua hormonihoitoa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NKertoiko, että miksi ei halua hormonihoitoa?
Ap
Ihan vaan kuulemma ei halua käyttää hormoneita, ja luultavasti lopun ikäänsä. Jokin pelko kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApIhan vaan kuulemma ei halua käyttää hormoneita, ja luultavasti lopun ikäänsä. Jokin pelko kai.
Tätä mä en ihan ymmärrä....pidän tätä ihan todellisena vaihtoehtona meilläkin, et testosteronia tarvitaan. Mut onks tää joku vatun tabu miehillä, kyllähän naisille tuutataan vaihdevuosioireisiin korvaushoitoa ihan tosta vaan ja siihen ryhtyvät, jotta seksielämä ei ihan näivety. No vaan toki yksi oire tuo.
Täälläkin 54v. Ei ota eteen, no kai olen niin läski, olen kyllä ollut lievästi ylipainoinen koko tämän 1,5v suhteen ajan.
Alussakaan ei seisokki pysynyt, 2 kertaa on päässyt loppuun asti tämän suhteen aikana.
Enää ei näytä kyllä hoitelevan itsäänkään, mitä alussa teki kyllä nähteni, tai heräsin sängyn hytkymiseen.
Olen kyllä sivunnut lääkkeiden hankkimista, mutta eipä tuo ota onkeensa. Suuttuu ja solvaa jos yritän puhua että haluaisin.
Seksi oli alusta asti sitä että minä hoitwlin, suulla ja käsin, itse en saanut sitä mitä halusin.
Nyt ei ole tapahtunut mitään kohta vuoteen.
En viitsi enää itse alkaa kopeloimaan kun ei kerran kelpaa eikä pysty ja solvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApIhan vaan kuulemma ei halua käyttää hormoneita, ja luultavasti lopun ikäänsä. Jokin pelko kai.
Tätä mä en ihan ymmärrä....pidän tätä ihan todellisena vaihtoehtona meilläkin, et testosteronia tarvitaan. Mut onks tää joku vatun tabu miehillä, kyllähän naisille tuutataan vaihdevuosioireisiin korvaushoitoa ihan tosta vaan ja siihen ryhtyvät, jotta seksielämä ei ihan näivety. No vaan toki yksi oire tuo.
Käytän itse hormoneita ja olen saanut kuulla naisilta mm. seuraavaa: minimuna, velttomuna, napoleonkompleksi, huonoitsetuntoinen k..piö. Minulla on onneksi paksu nahka, mutta ymmärrän hyvin, jos hormonien käyttö ei nappaa.
ohis
Erektion saa pillereillä, mutta haluja ne ei lisää. Seksin puute käy hermoille, tiedän kokemuksesta.
Voi miksi? Älkää suostuko tuollaiseen kohteluun, molemmilla on vastuu parisuhteen hyvinvoinnista. Ukko pihalle ja uutta tilalle. Ei tule koskaan muuttumaan!
Kysyisin, että mitä on tapahtunut hieman ennen hänen elämässä, kun kerrot halujen loppuneen kuin seinään? Onko tullut mitta täyteen jotain jossain elämän alueella? Eikä tää tarkoita, että mitta olis tullut täyteen parisuhteessa! Koska eri elämänalueiden ongelmat heijastuu muillekin elämän osa-alueille, kun niille, mitä se varsinaisesti koskettaa. Tässä linkki yhteen blogiin aiheesta: https://onnellinenparisuhde.fi/miehen-haluttomuus/
Eikö labratulokset näy kannassa? Katsokaa ne yhdessä läpi? Tai luulen kyllä, että mies on ne jo katsonut eikä hyvältä näytä.