Suuri homma tuli tehtyä. (tilitystä lahjoista)
Laitoin jokaiselle sukulaiselle pienen näytepalasen menemään lahjapaperista ja nauhasta. Meillä lahjojen pitää olla sävysävyyn keskenään, joten saavat sukulaiset meidän lahjat kääriä samanlaiseen paperiin kuin me.
Kauhea vaiva paketoida suunnilleen aattona vasta kaikki sukulaisten ja tuttavien lahjat uusiksi tuplapäällysteiseksi, kun poikkeavat sävyiltään meidän omista paketeistamme. :/
Kommentit (17)
Miten te muut koristelette kuusen? Mä en ole vielä päättänyt, kenet pyydän designaamaan kuusen, mahdanko ehtiä enää saada ketään?
ovat oikeanlaisia. Me ollaan päädytty samanlaiseen lahjalistasysteemiin kun häissäkin on tapana.
Kun jo lahjapaperillekkin on jo vaatimukset, entä jos sillä lahjan antajalla ei satu olemaan sitä tietynlaista paperia? Onko silloin parempi, kun jättää lahjan kokonaan antamatta.
Ne paketoi siellä kauniit paketit ja hyvin yhteneviin väreihin. Tosin muotivärejä heillä ei ole paketeissa, vain klassisia värejä, muttei sentäs tonttu-ukkoja tai muuta groteskia.
sitten edes mahdollisimman samankaltaista paperia. Vähän joulumieltä kehiin.
sisko kävi jotain avautumaan matkakustannuksista, mutta hänpä onkin perheineen sellaista rupusakkia, että pysykööt kotona krääsinensä.
ja juntti, kun en ymmärrä että lahjapaperinkin täytyy olla tietynlaista. minä olen ollut vaan tyytyväinen, jos edes jotain olen sattunut lahjaksi saamaan. Häpeän tyhmyyttäni ja junttiuttani
Ootteko päättäneet miten teidän perhe pukeutuu jouluna? Burberry taitaa olla jo out. Se on tärkeää, kun vaatteet näkyvät kuvissa kuitenkin vuosia jälkikäteen. Käykö teillä kuvaaja vai ottaako perhe kuvia?
Kuusi koristellaan lasipalloilla ja lahjat kääritään vihreisiin papereihin ja hopeiset nauhat. Miehellä puku ja minulla iltapuku, pojalla puku ja tytöllä burberry-mekko.
Voidaan sitten joulu viettää vaikka kalsareissa. Vaikka ei tietenkään ihan missä tahansa kalsareissa...
mutta kylläpä sitä voi oikeestikkin olla niin ihmeellisiä juttuja, että mistäpä sitä kaikkea voi tietää. On tällä palstalla ollut niin kummallisia juttuja ennenki, ja ei kai ne kaikki ole vitsejä olleet.
t.9
Vain juntit laittaa jouluna KUUSEN! Studiossa otetaan kuva ja onneksi ilman kuusta. Ette kai te tosissanne mitään kuusta laita koteihinne?
Jouluna meille tulee pianisti soittamaan flyygelillä musiikkia. Teille joulukuusityypeille varmaankin tulee joulupukki?
Meidän kuusi on viljelty hopeakuusi ja omenanvihreät koristeet. Ostin joulumarkkinoilta Keski-Euroopasta. Joulupukkia ei tule, meillä on lahjasukat.
Mä luulen, että mies vie mut uudelle häämatkalle Malediiveille.
Mutta en tiimarista ostanut, vaan euromarketista ja prismasta.
Vaan haitanneeko tuo sitten mittään?
myös sävy sävyyn sisustuksenkin kans
Meillä lahjat kääritään tänä vuonna mustaan ja siniseen, pakettinauhat ova valkoista silkkinarua.
Viime vuonna meillä oli semmoinen Afrikka-teema paketoinnissa.