Onko teille täällä olevista kenellekään käynyt näin?
Esikoinen olisi tullut luomusti ja suhteellisen helposti. Toista sitten yritetty vuosikaudet ja jopa hoidoilla. Hoidot päättyneet ilman plussaa ja perheessä tehty hyväksyntä siitä, että yksilapsisuus on perheen juttu sitten. Esikoisen ollessa vanhempi, esim. 6-10, olettekin tulleet kuin ihmeen kaupalla luomusti raskaaksi uudestaan?
Kommentit (6)
Siinä aikana kolme raskautta jotka eivät jatkuneet, kaksi keskenmenoa ja yksi tuulimuna. Aika oli valmiiksi tilattu lääkärille sekundäärisen lapsettomuuden takia mutta tulin raskaaksi ennen kun pääsin lääkäriin. Toisen lapsen jälkeen on sitten vielä tullut kaksi lisää, pienellä ikäerolla :) nyt ei meinaa millään loppua.....
Mulla ja mun veljellä on ikäeroa melkein 8 vuotta, ja aika turhaa on sun tulla sanomaan, ettei meillä ole toisistamme mitään iloa. On, ja on ollut lapsenakin. Ei toki touhut ole olleet samoja kuin jos ikäero olisi ollut 1,5 vuotta, mutta aika jyrkkää sanoa ettei mitään iloa. Olin tokaluokkalaisena isosiskona ikionnellinen kun veli syntyi.
pidempi ikäero kuin esim. 3 vuotta. Tuntuu, että lähes kaikki muut ovat niin hedelmällisiä, että saavat lapset tehtyä pienellä ikäerolla - ihanasti toistensa leikkikavereiksi.
ja ihan hyvin meistä seuraa on ollut toisillemme.
tästä on Arja Koriseva, esikoinen tuli helposti, toista tekivät kymmenen vuotta ja adoptoivatkin siinä välissä yhden lapsen kunnes Arja tuli raskaaksi kypsällä iällä ja ihan luomusti.