Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tyytyväisiä lastenne todistuksiin?

Vierailija
03.06.2023 |

Miksi olette/miksi ette ole?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Ne on ihan riittävän hyvät kaikilla. Arvosanat on kaikilla kolmella ihan kullekin omista ansioistaan. Vastaavat kunkin tekemää työtä koulun hyväksi.

Vierailija
2/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen. Ne on ihan riittävän hyvät kaikilla. Arvosanat on kaikilla kolmella ihan kullekin omista ansioistaan. Vastaavat kunkin tekemää työtä koulun hyväksi.

Mitä sinä sitten tyytyväisyydestä puhut, kun ei sinulla ollut osaa eikä arpaa numeroihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, hieman kummastunut vaan. Tytön äidinkieli oli 5, muut aineet 8-10. Olemme kantasuomalaisia ja suomi äidinkieli.

Vierailija
4/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sitten tyytyväisyydestä puhut, kun ei sinulla ollut osaa eikä arpaa numeroihin?

Miten kommenttisi liittyy yhtään mihinkään?

Vierailija
5/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä olla tyytyväinen tai tyytymätön oman alaikäisen lapsen panostukseen. Kyllä vanhemmalla jotain osaa ja arpaa tavalla tai toisella siinäkin kuitenkin yleensä on.

Vierailija
6/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, hieman kummastunut vaan. Tytön äidinkieli oli 5, muut aineet 8-10. Olemme kantasuomalaisia ja suomi äidinkieli.

Onko autistinen?

Vierailija
7/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, muuten oli 8-9 mutta käytös 7.

Vierailija
8/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä luokkataso? Outoa jos ei yhtään ole ollut tiedossa, että tuollainen arvosana voisi äikässä olla. Kannattaa kyllä kysyä opettajalta, joskus tulee ihan näppäilyvirhe.

Vierailija
9/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa puhua todistuksista kun toisille tulee paha mieli toisten hyvistä arvosanoista.

Vierailija
10/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytös arvosana 7 on yleinen, ehkä jotain käytöshäiriötä on koulussa näkynyt, jos seiskan saa, mutta ei se huono arvosana ole.

Vierailija
11/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä luokka-aste? Itselläni oli jossain vaiheessa haasteita ainekirjoituksessa. Olin varmaan masentunut tai sitten mulla on jotain muita haasteita, etten vaan saanut tekstiä suollettua paperille. Muuten olen ollut aina hyvä koulussa, mutta silloin äikkä oli muistaakseni huonoin numero, ei kuitenkaan ihan 5.

Toisaalta onko lukihäiriö? Mitä on saanut kokeista jne?

Vierailija
12/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytös arvosana 7 on yleinen, ehkä jotain käytöshäiriötä on koulussa näkynyt, jos seiskan saa, mutta ei se huono arvosana ole.

En tiennyt, kun aina ollut aiemmin 8.

Vierailija
13/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuollaista oppiainetta enää. 0/5 on arvosana sulle.

Vierailija
14/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lapsi ollut 9,5 ka oppilas, mutta todella huolimaton, jatkuvasti unohduksia, eikä mekään jaksettu ison lapsen puolesta enää kaikkea tarkistaa. Lisäksi vähän levotonkin, joten hölissyt välillä kavereiden kanssa tunnilla ja sai käytöksestä ja huolellisuudesta 7.

Vierailija
15/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin ymmärrä kysymystä. Ei lasten koulumenestyksen tehtävä ole tehdä minua tyytyväiseksi.

Vierailija
16/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Minulla on viisaita lapsia. Heillä on kaksi viisasta pappaa, joten ei mikään ihme, että ovat viisaita.

Vierailija
17/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En täysin ymmärrä kysymystä. Ei lasten koulumenestyksen tehtävä ole tehdä minua tyytyväiseksi.

Ei tietenkään, mutta voi sitä silti olla tyytyväinen/tyytymätön.

Vierailija
18/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paljon kymppejä ja yksi 9, sen takia piti antaa remmiä.

Vierailija
19/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aikaisemmin ollut parempi numero? 

Kannattaa kysyä opettajalta, mikä homma. Ettei ole vahingossa vaihtunut numero jonkun toisen kanssa. Tai ihan vain näppäilyvirhe.

Mutta jos numero on oikea, kannattaa kysyä, mikä ongelma tytöllä on. Jotta siihen voisi hakea apua.

Ei ole normaalia tuo, että muut oppiaineet menevät hyvin, mutta äidinkieli huonosti.

Vierailija
20/49 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun useampi äiti hehkuttaa Facebookissa lastensa loistavia todistuksia. Minun lapseni eivät ainakaan tykkäisi jos alkaisin levittelemään heidän numeroitaan kaikille. Olen ylpeä lapsistani ja kerron sen heille, en välttämättä kaikille muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan