Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäydyin kun saan ihmisten olon epämukavaksi.

Vierailija
03.06.2023 |

Huomasin tämän jo nuorena, olin se vika joka valittiin ryhmiin. Se ujo ja hiljainen.
Sitten työpaikoilla, kahvipöydässä, kun jäivät minun kanssa istumaan niin heidän kasvoilla oli vaikea ilme. Eivät tienneet mistä puhua.
Sama jokaisessa työpaikassa. Mutta minkäs minäs ille voin että olen tälläinen? En osaa sosiaalisia taitoja vaikka olen opetellut. Nyt ikää yli 30v ja samanlainen tuppisuu olen. Kumppani onneksi löytyy joka minua ymmärtää,mutta työelämään ei varmaan koskaan kannata mennä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ujous ole syy jättäytyä sosiaalipu*miksi.

Vierailija
2/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kanssa olemista oppii olemalla ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa tylsimys!

Vierailija
4/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. siivoustyössä ei juuri vaadita sosiaalisia taitoja.

Vierailija
5/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan normaalisti siellä työpaikalla. Sä et oo vastuussa muitten ihmisten tunteista. Jos niil on epämukavaa, se on niitten ongelma, ei sun.

Vierailija
6/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten kanssa olemista oppii olemalla ihmisten kanssa.[/quote

E]

En usko enää tuohon. Kävin niin useat kurssit ja työpaikat läpi ja yritin keskustella ihmisten kanssa. Muilta se sujui "luonnostaan" ja aina ne muut sitten yhdessä ystävystyivät ja minä jäin ulkopuolella. Aina sama, vakava hiljaisuus kun istuin alas kahvipöytään. 

Tuo on vähän sama kuin sanoisi samalla," harjoittele vaan niin susta tulee charmikas" kun joillakin sitä on vaan luonnostaan ja joillakin ei.

Vierailija
7/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vaan normaalisti siellä työpaikalla. Sä et oo vastuussa muitten ihmisten tunteista. Jos niil on epämukavaa, se on niitten ongelma, ei sun.

Jos se menisikin noin, että työteko olisi vain työntekoa ,mutta minua surettaa että menen sinne aina pilaamaan työporukan hengen ja sitten kaikilla on epämukavaa. Kun työympäristössä ihmiset on yleensä sellainen tiivis joukko ja minä sitten ulkopuolinen.

Vierailija
8/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika huono neuvo, kun ei tiedä, mikä on ns. normaalia olemista. Ja jos on oma itsensä, sanotaan mm. "Älä esitä." "Lopeta." Ja hauskin: "Älä ole noin oma itsesi."

Vierailija
9/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen. Juuri tällä viikolla porukka, jonka kanssa olin tehnyt aamun töitä, menivät lounaalla eri pöytään istumaan ja jättivät minut yksin nököttämään. Itketti ja nolotti.

Vierailija
10/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kelpaa mihinkään työpaikkaan, se ei ole sosiaalipummiksi "jättäytymistä".

Vierailija
11/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee siitä "normaalin" esittämisestä burn out 4 viikossa.

Vierailija
12/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kelpaa mihinkään työpaikkaan, se ei ole sosiaalipummiksi "jättäytymistä".

Ei se, ettei kelpaa työpaikan "juorukerhoon" ole myöskään syy jättäytyä tuilla eläjäksi.

Vierailija
13/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seuraa kanssa vältellään koska en osaa ylläpitää keslustelua. Viimeisimmässä työpaikassani istuin kokoajan yksin. Vakkarit eivät halunneet istua tauoilla pöydässäni ja kun perehdytin uusia työntekijöitä niin he aluksi istuivat pöydässäni kunnes he vaihtoivat toisiin pöytiin.

Vierailija
14/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilet työpaikkaa jossa on paljon ihmisiä, ei tarvitse kuulua ydinporukkaan ja yleensä eri kuppikuntien laitamilla voi olla pari ei niin sosiaalista ihmistä.

Vierailija
15/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole normaali ihminen!

Vierailija
16/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun seuraa kanssa vältellään koska en osaa ylläpitää keslustelua. Viimeisimmässä työpaikassani istuin kokoajan yksin. Vakkarit eivät halunneet istua tauoilla pöydässäni ja kun perehdytin uusia työntekijöitä niin he aluksi istuivat pöydässäni kunnes he vaihtoivat toisiin pöytiin.

Luuseri on luuseri ja se lukee pääsi päällä tulikirjaimin.

Vierailija
17/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava aloitus, hanki elämä! Ethän sinä töissä käy niiden kahvihuoneitten takia, mitä väliä jos eivät keksi juteltavaa, et ole velvollinen ylläpitämään mitään keskusteluja.

Vierailija
18/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon paremmat sosiaaliset taidot, kun näillä monesti itsestään liikoja luulevilla kahvinkuluttajilla. Ensinnäkään en juo kahvia, miksi joisin, se on vähemmän järkevää juoda kahvia paljon, ja toiseksi haluan pitää taukoni omassa rauhassa,, en keskustelemalla usein ärsyttävien työkavereiden kanssa.

Vierailija
19/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten kanssa olemista oppii olemalla ihmisten kanssa.

Tuo on sama kuin sanoisit sokealle: "Kyllä sinä opit näkemään kun oikein kovasti harjoittelet."

Jos ei ole sosiaalista pelisilmää, sitä ei ole. Jonkin verran voi opetella sosiaalisia käyttäytymismalleja, mutta kun tulee uusi tilanne, johon ei ole valmista mallia päässä, ei todellakaan tiedä, kuinka toimia.

Sokeakin voi opetella kulkemaan tietyn reitin ilman apuvälineitä ja avustajaa. Hän voi kulkea sen tutun reitin niin, ettei sivullinen huomaa, että kulkija ei näe. Mutta jos reitille laitetaan este, hän törmää siihen.

Vierailija
20/31 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri on luuseri ja se lukee pääsi päällä tulikirjaimin.

Kiitos kun pidät hyvää ketjua etusivulla. Se onnistuu kaltaiseltasi hyödylliseltä idiootilta erinomaisesti.

Kiipeäppä nyt takaisin kotipuuhusi kirkumaan ja heittelemään kakkaasi ohikulkijoiden niskaan. 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi