Millainen on tuntemasi stalkkeri?
Kommentit (32)
Vakoilee kymmenien joistain yhteyksistä tuntemiensa naisten somea. Kommentoi ja tykkäilee säännöllisesti. Tekee hätäisiä johtopäätöksiä heidän parisuhteensa tilasta, taloustilanteesta jne ja pyrkii hyötymään näistä naisista sen mukaan.
Joiltain seksiä, toisilta rahaa, kolmas maksaa matkat, neljäs tarjoaa lounaat sunnuntaisin..
Joskus profilointi sitten epäonnistuu.
Vierailija kirjoitti:
m29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi noista oli mun exä.. muut ei olleet..... Exä sentään tunsi mut paremmin, ja halusi olla tekemisissä yms. Muut eivät edes tunteneet niin hyvin mutta olivat sairaalloisen kiinnostuneita ym. Osa myös sosiaalisesti estyneitä tavalla tai toisella.
Monesti sellainen "ei kiinnosta sun jutut yhtään"-voi paljastaa stalkkerin. Moni toista kiusaava ja toista mitätöivä, leikkii ettei toisen elämä kiinnosta niin todellisuudessa he ovatkin juuri stalkkereita.
Minulla oli tuollainen stalkkeri mutta hän vihastui kun huomasi että syötin hänelle puppua joka ohjasi hänet nolaamaan itsensä juuri hänen taipuvuuden takia. Jollain tavalla pidin hänen toimintaa surullisena ja tuossa joku sanoi että liittyy kontrollin tarpeeseen uskon sen olevan totta ainakin hänen tapauksessaan.
Minä esitin omalleni yksinäisempää ja heikompaa kuin olin. Tämä myös raivostui kun en ollutkaan kumpaakaan, vaan hän joutui omien toimiensa paljastuttua naurunalaiseksi.
Yksinäistä en ole esittänyt mutta esitän myös aina heikompaa jos mahdollista. Taitaa olla helpompi käsitellä etenkin kontrollinhaluisia ihmisiä kun heidät antaa kuvitella joka on oma kontrolli tilanteista kumpuavan ympäriltä mukamas minun vaikuttamatta asioihin. Heillä on jotenkin vajaa käsityskyky ymmärtää laajoja kokonaisuuksia.
m29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi noista oli mun exä.. muut ei olleet..... Exä sentään tunsi mut paremmin, ja halusi olla tekemisissä yms. Muut eivät edes tunteneet niin hyvin mutta olivat sairaalloisen kiinnostuneita ym. Osa myös sosiaalisesti estyneitä tavalla tai toisella.
Monesti sellainen "ei kiinnosta sun jutut yhtään"-voi paljastaa stalkkerin. Moni toista kiusaava ja toista mitätöivä, leikkii ettei toisen elämä kiinnosta niin todellisuudessa he ovatkin juuri stalkkereita.
Minulla oli tuollainen stalkkeri mutta hän vihastui kun huomasi että syötin hänelle puppua joka ohjasi hänet nolaamaan itsensä juuri hänen taipuvuuden takia. Jollain tavalla pidin hänen toimintaa surullisena ja tuossa joku sanoi että liittyy kontrollin tarpeeseen uskon sen olevan totta ainakin hänen tapauksessaan.
Minä esitin omalleni yksinäisempää ja heikompaa kuin olin. Tämä myös raivostui kun en ollutkaan kumpaakaan, vaan hän joutui omien toimiensa paljastuttua naurunalaiseksi.
Yksinäistä en ole esittänyt mutta esitän myös aina heikompaa jos mahdollista. Taitaa olla helpompi käsitellä etenkin kontrollinhaluisia ihmisiä kun heidät antaa kuvitella joka on oma kontrolli tilanteista kumpuavan ympäriltä mukamas minun vaikuttamatta asioihin. Heillä on jotenkin vajaa käsityskyky ymmärtää laajoja kokonaisuuksia.
Kyllä, viisainta on olla paljastamatta korttejaan ja leikkiä hetki mukana.
Mun miehellä oli stalkkeri ja tämä stalkkeri oli mun työkaveri.
Työkaveri mies kerran pyysi mua deiteille. Sanoin, että olen naimisissa. Meni joku kuukaus ja pyysi uudelleen ja yritti koko aika jotain. Tätä jatku sitten jonkun aikaa. Sanoin sille, että ymmärrä nyt hyvä ihminen, että olen naimisissa enkä todellakaan lähde tai yhtään mitään enkä lähtis edes sinkkuna ulos sun kanssas. Se veti hirveät raivarit. Sanoin sille, että taidat olla sellainen tyyppi kenelle ei sanota EI. En ottanu kotona puheeksi tätä asiaa, koska hoidin tilanteen itse.
Tästä jutusta meni noin 2kk, kun mies kerran illalla sanoi, että hänellä on sellainen tunne et joku seurais häntä. Seurannu jo jonkun aikaa. Hän näkee joka paikassa saman tyypin samoissa paikoissa ravintoloissa, urheilukaupoissa jne ja sellanen jää mieleen alitajuisesti.
Pyysin miestäni kuvailemaan sitä tyyppiä. Hän kuvaili ja se oli mun työkaveri. Kerroin miehelleni, että hän on pyytäny ulos jne ja sai raivarin mulle, kun kerroin miten asiat on.
Sanoin seuraavana päivänä pomolle siitä ja mietin poliisiakin sen takia, koska pelkäsin, että hän tekee miehelleni jotain. Kun sellasia hulluja on olemassa.
Se loppu siihen se stalkkailu ja loppu myös kaikki kontaktit siihen tyyppiin. Se vaihto kerrosta eikä sanota yhtään mitään, jos sattuu töissä vastaan kävelee.
pienisilmäinen.tiukkahuulinen.silmät kaukana toisistaan.korkea otsa.pitkä pylly.
mt-tapaus. Ei ole seuraillut yli vuoteen mutta jos törmätään jossain niin se on aina kovin iloinen nähdessään minut.
Ärsyttävä mt-muija.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka normaalia tuntea stalkkereita? Itse en tunne yhtään.
Ei ole, ja kuten näistä vastauksista huomaa, niin ei tunne moni muukaan. Usea toki haluaisi, koska silloin ajattelevat, ja retostelevat sillä, että ovat niin cooleja ja haluttavia, kun on oikeen oma stalkkeri. Ne joilla oikeasti on stalkkeri eivät siitä paljoa meteliä pidä
niin, hyvä kysymys keitä nää ihmiset on, mielenterveysongelmaiset? mutta liittynee politiikkaan......yääääääkkkkkkkk.
Vierailija kirjoitti:
pienisilmäinen.tiukkahuulinen.silmät kaukana toisistaan.korkea otsa.pitkä pylly.
pylly pystyssä, pitkät kädet koskettavat kävellessä maata, terävät hampaat, lintu selässään nokkimassa ötököitä syötäväkseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pylly pystyssä, pitkät kädet koskettavat kävellessä maata, terävät hampaat, lintu selässään nokkimassa ötököitä syötäväkseen
Pitu vai Anneli?
Entinen huono tuttavuus nistipiireistä, joukkokiusaaja ja sadisti, joka nauttii siitä, että saa toisen ahdistuneeksi. Uhannut kiusata mut hengiltä. Välillä heittelee tappouhkauksia, välillä haukkuu vainoharhaiseksi tai skitsoksi. Ja väittää, että minä stalkkaan häntä ja projisoin (ei pidä paikkaansa). Kontrollointia, mustamaalausta ja pakottamista. Yrittää tuhota ihmissuhteeni ja eristää muista.
Hänellä on laaja hovi alan miehiä ja naisia, jotka esiintyneet tähän suuntaan jonkin sortin kavereina, mutta jääneet kiinni siitä, että kertovat kaiken tälle perheenisälle, ottavat kuvia tai välittävät tiedot fb:n kautta, jotta ukkeli sais jännitystä elämäänsä näistä valtapeleistään. Manipuloi ihmisiä toisiaan vastaan ja nauttii siitä. Stalkannut myös muita naisia autolla (olin paikalla).