Mies turautti lohen päälle ketsuppia
Välillä mietin miksi edes vaivaudun tarjoamaan muuta kuin keitettyä makaronia, kun kaikki pitää kuitenkin pilata ketsupilla. Saakeli, että ottaa päähän!
Kommentit (39)
Nyt on viimeistään aika jättää se sika!
Katso muualle. Älä jatkossa tarjoa lohta.
Problem solved.
Samaa mieltä. Joillakin on ihme tapa uittaa ruoka kuin ketsupissa. Ruokaa on ihan turha maustaa jos sitten syöjänä on joku ketsuppihullu.
Itse laitan lohen päälle väkevää aurasinappia ja ketsuppia. M 56
Munkin ex halusi aina joka ruokaan ketsuppia. Tai sinappia. Tai jotain muuta kastiketta. Mieluiten kaikkia.
Ikävää sen takia, että mulla mausteet kohdallaan. No, ei ollut ongelmaa, söi mitä halusi.
Pitäisikö aikuisen miehen syödä juuri sillä tavalla kuin mikä sopii äiskälle? Valitsetko ihan itse miehelle myös vaatteet aamuisin?
Ketsuppi on terveellistä, sisältää lykopeenia. Jos et tiedä niin KVG.
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppi on terveellistä, sisältää lykopeenia. Jos et tiedä niin KVG.
Ja suolaa, sokuria ja säilöntäaineita.
Niin että mitä sitten vaikka laittoikin? Kai oman ruuan saa maustaa kuten haluaa? Etkä kumminkaan itse syö samalta lautaselta?!?
Ihme kontrollifriikki
Tulisi kyllä sellainen helmiä sioille -fiilis. Mutta ehkäpä hän laittaa itse ruokansa.
Meillä laitettiin uunilohen pintaan sinappia ennen paistoa. Oli muuten hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö aikuisen miehen syödä juuri sillä tavalla kuin mikä sopii äiskälle? Valitsetko ihan itse miehelle myös vaatteet aamuisin?
Miksi vaivautua kokkaamaan makuaistittomalle?
Vierailija kirjoitti:
Niin että mitä sitten vaikka laittoikin? Kai oman ruuan saa maustaa kuten haluaa? Etkä kumminkaan itse syö samalta lautaselta?!?
Ihme kontrollifriikki
Saa maustaa, ja jatkossa saa myös tehdä ruokansa täysin itse. Minä teen itselleni herkkuruokia ja mies syököön vaikka näkkileipää ketsupilla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on viimeistään aika jättää se sika!
Joo, kunnon ketsuppisika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kontrollifriikkiSaa maustaa, ja jatkossa saa myös tehdä ruokansa täysin itse. Minä teen itselleni herkkuruokia ja mies syököön vaikka näkkileipää ketsupilla.
Pysyykö sinulla psyyke yleensä hyvin kasassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivautua kokkaamaan makuaistittomalle?
Miksi luulet oman makuaistisi olevan kunnossa?
Miestä ei voi moittia moisesta - lohi on pahaa kaikissa mahdollisissa ilmenemismuodoissaan.
Olet huono ihminen.