Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole muuta paikkaa vaihtaa juhlavaatteet päälle kuin juhlapaikan vessa, ehdotin tätä juhlien emännälle ja sanoi ettei tarvitse tulla

Vierailija
03.06.2023 |

Siis olen menossa yo-juhliin ja ostin sellaisen kauniin kynähameen menemään vaaleanpunaisen paidan kanssa. En halua ajaa bussissa monta tuntia tuo hame päällä sillä riskillä että se likaantuu tai rypistyy siellä.

Noh, vaihtoehdoksi ei sitten jäänyt muu kuin vaihtaa kollareista juhla-asuun vasta juhlapaikan vessassa, eli siten että joku vieras saattaa nähdä kun luikahdan vessaan vaihtamaan reppu mukanani kollarit päällä. Ehdotin tätä juhlien emännälle eli pojan äidille ja hän vastasi että minun on itse keksittävä parempi ratkaisu mutta juhlapaikalle saapuminen kollarit päällä ei tule kuuloonkaan, ja tässä tapauksessa minun ei tarvitse tulla.

Mitä teen? Ahdistaa ja harmittaa että rakkaan perheen ainutkertainen juhla jää välistä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, miksei hametta voisi vessassa vaihtaa. En minäkään bussissa menisi tuntikausia juhlatamineissa.

Siinä tapauksessa etsit muun tilan ja ne vaatteet vaihdetaan muualla kuin itse juhlapaikalla. Ei häihin tai hautajaisiinkaan mennä paikalle ensin ryysyissä ja vaihdeta mahdollisen muun juhlaväen nähden vaatteita. Tämän verran pitäisi jokaisella olla järkeä ja käytöstapoja, mutta kun ei aina ole.

Vierailija
22/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe vaihtaa usein juhlavaatteet ABC:n vessassa (jos juhliin on pidempi ajomatka) eikä ole koskaan ollut mitään ongelmaa tässä. Huoltoaseman, linja-autoaseman tai vastaavan vessoissa on peilit ynnä muut. Inva-wc:ssä hyvin tilavaakin jos haluaa.

Toinen vaihtoehto että laitat valmiiksi siistit vaatteet esim suorat mustat housut, joilla matkustat. Ja juhlapaikalla käyt vain vessassa vaihtamassa hameen päälle. Tämä varmasti käy emännällekin. Ja tarvitseeko edes kysyä lupaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa, että nykypäivänä pääsee bussilla ovelta ovelle. Ja yhtä ihailtavaa on se, että bussissa on pakko olla pieruverkkareissa, koska kynähamehan voi likaantua eikä mitään muita vaatteita yksinkertaisesti ole.

Vierailija
24/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on provo, jos meinaa vielä ehtiä tänään valmistujaisjuhliin monen tunnin bussissaistumisen jälkeen.

Jep. Kuka ehtii hakea hänet bussipysäkiltä tai asemalta? Juhlakalu on jo siinä vaiheessa menossa kavereidensa kanssa jatkoille.

Vierailija
25/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda siellä bussin vessassa ku olet lähellä määränpäätä.

Vierailija
26/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräs sukulainen olisi meidän häihimme tullessaan halunnut itselleen erillisen pukeutumishuoneen. : D

Sain kyllä hyvät naurut. Selitin että ne on kyllä varattu ihan hääparille ja hän joutuu keksimään itse missä pukeutuu ennen häitä.

Ja tämän kysymyksen hän päätti esittää hääpäivän aamuna.

Myöhemmin julisti miten ystävällinen ja jalo oli kun suostui tulemaan häihimme ja olin toki iloinen että lähti aikaisin kotiin. Paljon huumoriarvoa tuottaa omahyväisyydellään.

Hääpäiväkin olisi pitänyt muuttaa hänen menojensa mukaan.

Luulen että on AP:n hengenheimolainen.

Vierailija
27/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko on olemassa tällaisia ihmisiä!!?

Miks ei muka voi vaihtaa vaatteita vessassa tai vaikka siellä makkarissa?

Mä en tosiaan menis tollasten nipojen juhliin. Jestas eihän tuolla tietäis miten päin olla.

Vierailija
28/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko on olemassa tällaisia ihmisiä!!?

Miks ei muka voi vaihtaa vaatteita vessassa tai vaikka siellä makkarissa?

Mä en tosiaan menis tollasten nipojen juhliin. Jestas eihän tuolla tietäis miten päin olla.

Kiva tulenkin sinun juhliisi roskasäkki päällä rennosti. Ei pönotystä!!!!!!!!

Vierailija
29/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän teennäisesti kehitelty, joten 1/5

Eikä niin vähänkään.

Vierailija
30/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olis menetellyt, mutta tuo lopun "rakkaan perheen ainutlaatuinen juhla"- lässytys pilasi kaiken.

Yrityksestä annan 0.5p

Vierailija
31/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne bussiinkaan tarvi ryysyissä mennä.  Itse vaihdoin juhlavaatteet hääpaikan vessassa ja niin teki moni muukin.

Vierailija
32/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks just "collarit" on se vaihtoehtovaate? Kas kunnei suomi-verkkarit. Siistit suorat housut päälle ja tarvittaessa vaihto numeroa tekemättä vessassa.

Vierailija
33/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset voi laittaa päälle siistejä, paitaan sointuvia housuja jotka vaihdat hameeseen myöhemmin? Miksi se vaihtoehto on nimenomaan verkkahousut?

Mutta provoltahan tämä haiskahtaa.

Vierailija
34/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin heikkolahjaista aloitusta, ettei siihen tuli pilvin pimein vastauksia. Olisi tullut, vaikka ap olisi kertonut, että yo-juhlat pidetään Marsissa.

M.O.T.

Vierailija
35/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhe vaihtaa usein juhlavaatteet ABC:n vessassa (jos juhliin on pidempi ajomatka) eikä ole koskaan ollut mitään ongelmaa tässä. Huoltoaseman, linja-autoaseman tai vastaavan vessoissa on peilit ynnä muut. Inva-wc:ssä hyvin tilavaakin jos haluaa.

Toinen vaihtoehto että laitat valmiiksi siistit vaatteet esim suorat mustat housut, joilla matkustat. Ja juhlapaikalla käyt vain vessassa vaihtamassa hameen päälle. Tämä varmasti käy emännällekin. Ja tarvitseeko edes kysyä lupaa

Pliis! Ei, ei invavessa ole kenenkään pukeutumishuone. Invalla ei ole vaihtoehtona mennä normivessaan, pakko vaan odottaa että se ainut invavessa vapautuu.

Kiva olla matkan päällä kun muu seurue istuu jo pöydässä kahvilla ja minä inva jalat ristissä pyörätuolissa odotan, että Niemisen perhe pukeutuu juhlatamineisiin, laittaa meikit kohdilleen ja hiukset kuosiin.

Tätä tapahtuu usein. Ei mua haittaa jos kaikki muut vessat on varattu ja joku invavessassa tosi nopeasti piipahtaa. Mut ei, ne tervejalkaiset invavessan käyttäjät on aina niitä jotka majoittuvat sinne mitä ihmeellisimpiä asioita hoitaakseen. Voisin kertoa näistä tuhat tarinaa.

Vierailija
36/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo reaktio, että tuollaisesta ideasta suorastaan loukkaantuu ja sanoo ettei tarvitse sitten ollenkaan tulla. Itse olisin asian ilmaissut nätimmin.

Vierailija
37/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tällä palstalla pyöri muut kuin heikkolahjaiset?

No, mitäpä tuumaat?

Vierailija
38/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaantuminen ja rypistyminen kuulostaa lähinnä tekosyyltä ja voisit ihan hyvin sen tunnin pari istua hame päällä julkisissa. Istut sinä varmaan juhlissakin ja mitä jos tiputat vaikka ruokaa päällesi.

En katsoisi hyvällä minäkään, että tullaan yo-juhliin ensin kollareissa. Jotain tapoja.

Olen itse Ap:n kannalla. Hän voi hyvin vaihtaa siistiin juhlavaatteeseen paikan päällä. Julkisissa liikennevälineissä voi helposti likaantua etenkin, kun monilla on mukana  juomapulloja ja suklaapatukoita, joista saattaa levitä roskia.

Vierailija
39/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis! Ei, ei invavessa ole kenenkään pukeutumishuone. Invalla ei ole vaihtoehtona mennä normivessaan, pakko vaan odottaa että se ainut invavessa vapautuu.

Kiva olla matkan päällä kun muu seurue istuu jo pöydässä kahvilla ja minä inva jalat ristissä pyörätuolissa odotan, että Niemisen perhe pukeutuu juhlatamineisiin, laittaa meikit kohdilleen ja hiukset kuosiin.

Tätä tapahtuu usein. Ei mua haittaa jos kaikki muut vessat on varattu ja joku invavessassa tosi nopeasti piipahtaa. Mut ei, ne tervejalkaiset invavessan käyttäjät on aina niitä jotka majoittuvat sinne mitä ihmeellisimpiä asioita hoitaakseen. Voisin kertoa näistä tuhat tarinaa.

Harmittaa puolestasi.

Vierailija
40/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipojan ylppäreihin oli liki 4h ajomatka omalla autolla. Vaihdoin vaatteet juhlapaikan vessassa. En edes ajatellut mitä muut olivat mieltä. Varmaankin sitten pahastuivat.