Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole muuta paikkaa vaihtaa juhlavaatteet päälle kuin juhlapaikan vessa, ehdotin tätä juhlien emännälle ja sanoi ettei tarvitse tulla

Vierailija
03.06.2023 |

Siis olen menossa yo-juhliin ja ostin sellaisen kauniin kynähameen menemään vaaleanpunaisen paidan kanssa. En halua ajaa bussissa monta tuntia tuo hame päällä sillä riskillä että se likaantuu tai rypistyy siellä.

Noh, vaihtoehdoksi ei sitten jäänyt muu kuin vaihtaa kollareista juhla-asuun vasta juhlapaikan vessassa, eli siten että joku vieras saattaa nähdä kun luikahdan vessaan vaihtamaan reppu mukanani kollarit päällä. Ehdotin tätä juhlien emännälle eli pojan äidille ja hän vastasi että minun on itse keksittävä parempi ratkaisu mutta juhlapaikalle saapuminen kollarit päällä ei tule kuuloonkaan, ja tässä tapauksessa minun ei tarvitse tulla.

Mitä teen? Ahdistaa ja harmittaa että rakkaan perheen ainutkertainen juhla jää välistä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä päätit tehdä?

Vierailija
42/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta ne juhlat oikein on, jos kahden aikaan iltapäivällä ap vasta miettii, lähteäkö monen tunnin päähän yo-juhliin? Taitaa olla provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään olet ollut lähdössä juhlapaikalle, kun katsoo aloitusta ja vielä muka monta tuntia bussissa. Siinä bussissakin on varmaan vessa, missä vaihtaa?

Vierailija
44/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta ne juhlat oikein on, jos kahden aikaan iltapäivällä ap vasta miettii, lähteäkö monen tunnin päähän yo-juhliin? Taitaa olla provo.

Mutta eikös useat juhli monta tuntia, ja juhlissa pääsääntöisesti vain piipahdetaan ennen liikkumista seuraaviin juhliin jos on useampia? Olen itsekin osallistunut joskus yo-juhliin vasta neljän maissa iltapäivällä

Vierailija
45/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä päätit tehdä?

Ennätin onneksi juhliin tämän asuselkkauksen myötä, vessasta nopeasti palstailen! Päätin laittaa siistit housut päälle niinkuin täällä ehdotettiin ja vaihdoin ne heti saavuttuani hameeseen. Kerroin myös emännälle tästä etukäteen bussissa ja hänelle tämä menettely oli myös ookoo (kollarit olisivat olleet liikaa, ehkä nyt ymmärrän jälkikäteen mietittyäni että olisivat olleet mauton asuvalinta juhlaan).

- ap

Vierailija
46/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaantuminen ja rypistyminen kuulostaa lähinnä tekosyyltä ja voisit ihan hyvin sen tunnin pari istua hame päällä julkisissa. Istut sinä varmaan juhlissakin ja mitä jos tiputat vaikka ruokaa päällesi.

En katsoisi hyvällä minäkään, että tullaan yo-juhliin ensin kollareissa. Jotain tapoja.

Jaa, meillä saisi vaihtaa kyllä vaattet vessassa. Emme ole olevinamme niin hienoa väkeä, että moinen haittaisi.

Vierailija
47/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina hotellin jos juhlapaikalle on enemmän kuin 2h matka.

Vierailija
48/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö takki ole juuri siksi että se riisutaan sisälle mennessä?

Vierailija
49/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likaantuminen ja rypistyminen kuulostaa lähinnä tekosyyltä ja voisit ihan hyvin sen tunnin pari istua hame päällä julkisissa. Istut sinä varmaan juhlissakin ja mitä jos tiputat vaikka ruokaa päällesi.

En katsoisi hyvällä minäkään, että tullaan yo-juhliin ensin kollareissa. Jotain tapoja.

Jaa, meillä saisi vaihtaa kyllä vaattet vessassa. Emme ole olevinamme niin hienoa väkeä, että moinen haittaisi.

Mepäs monet muut ollaan sen verran hienoa väkeä, että arvostamme käytöstapoja

Vierailija
50/50 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sen verran viileä päiväkin, että takki hamosen suojana olisi ollut ihan paikallaan.