Varattu mies ihastunut minuun
Haluaa nähdä, kertoo ihastuksesta, kehuu ja pussaa.
Miksi varattu tekee näin? Ilmeisesti ei onnea ole kotona.
Kommentit (51)
Nautin kun saan huomiota. Itse en ole hänestä romanttisesti enää kiinnostunut. Hänen seura on mukavaa, mutten seksuaalista suhdetta suukkojen lisäksi halua.
Ap
Hän on velvollisuudesta kumppaninsa kanssa. Luultavasti lapsia tai yhteinen asunto. Tuo on nähty monesti, romantiikka loppunut suhteesta ja sitten sitä haetaan muualta.
Haluaa jännitystä ja seksiä. Kotona voi olla kaikki hyvin ja tämä on vain hupia.
Vierailija kirjoitti:
Dopamiiniryöppyä ja jännitystä, defensiivistä vastuunsiirtoa omasta onnettomuudestaan. Narsismin aiheuttama ihailuntarve.
Joka tapauksessa sinä olet tässä se hyödyke. Kerää vähän itseluottamusta ja pistä homma poikki.
Mies on hyödyke aplle ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa jännitystä ja seksiä. Kotona voi olla kaikki hyvin ja tämä on vain hupia.
Kuka rakastunut pettää kumppaniaan? Kysyn vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dopamiiniryöppyä ja jännitystä, defensiivistä vastuunsiirtoa omasta onnettomuudestaan. Narsismin aiheuttama ihailuntarve.
Joka tapauksessa sinä olet tässä se hyödyke. Kerää vähän itseluottamusta ja pistä homma poikki.
Mies on hyödyke aplle ilmeisesti.
AP on tässä se, joka on lauantaina av-palstalla puhumassa tuosta miehestä, samalla kun mies omistaa elämänsä ja tulevaisuutensa toiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun saan huomiota. Itse en ole hänestä romanttisesti enää kiinnostunut. Hänen seura on mukavaa, mutten seksuaalista suhdetta suukkojen lisäksi halua.
Ap
Wtf ap.....?
Tuo on nähty ja koettu. Itse petin vaimoani kun en ollut onnellinen. Lapsien takia pysyin suhteessa.
Miesten on vaikea vastustaa kaunista ja mukavaa naista vaikka kotona olisi samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et säkään ihan terve ole. No vakka ja kansi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Wtf ap.....?
Suukot ei ole seksuaalisia? Joopajoo ap on vähän lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten on vaikea vastustaa kaunista ja mukavaa naista vaikka kotona olisi samanlainen.
Tämän takia mies pidetään oven ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt? Haluat siis ettei mies rakastu?
Näin käsitin itse -eri-