Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo, Pyhimys ulospäin, paholainen sisällä

Vierailija
03.06.2023 |

Tajusin juuri, kun kävin naapurissa. Naapurin rouva kehui vaimoani, kun minun vaimo on kyllä paras kaikista. Vaimoani kehutaan miten kiva ja sydämellinen hän on.
Minun itsetunnon hän on tuhonnut täysin. Hän on kaikille muille hyvä, mutta minä saan nauttia vaan vaimoni kaikista huonoista puolista ja kaikki muut saavat nauttia vaimon parhaista puolista ja kaikki ikävät tunteensa hän kaataa minun päälleni. Samanlainen kuin hänen isänsä. Kukaan ei tiedä mitä he ovat kokeneet perheen sisällä. Tajusin, vasta nyt, että vaimo on läytökseltääm ihan samanlainen kuin isänsä, jota ihaillaan supliikkina seuramiehenä.

Pariterapiassa hän sanoi, että kun töissä pitää olla niin kiltti ja noudattaa ja kuunnella asiakkaita niin kotona ei ole enää jaksanut. aviomiehelle on voinut kaataa kaikki, kun sillä on niin hyvä itsetunto.
No joo, olen kyllä ottanut vastaan ja pyydellyt jopa anteeksi, että suutun. Nyt tajuan olleeni vaan vaimon tunteiden kaatopaikka.

Jos väitän riidoissa vastaan ne vaan olisi eskaloituneet isommiksi. Anteeksipyytämällä vaimo on aina rauhoittunut.

Kelaan meidän elämäämme ja tajuan, että häämatka on meidän ainut yhteinen menomme. Tästä on aikaa 19 vuotta. Muuten hän on halunnut mennä kavereiden kanssa. Mä halusin mennä naimisiin naisen kanssa, jonka kanssa tehdä yhdessä asioita. Olen saanut vaan sen kaiken p*skan. Ymmärrän, että tuli lapsia ja muuta, mutta se meidän yhdessä olo ei ollut vaimon prioriteetti.

Onko muilla tämmöstä ja paraneeko tilanne vaihtamalla. Onko olemassa naisia, jotka ottavat miehensä huomioon? Olemme olleet parisuhteessa 28 vuotta, eikä mulla ole kokemusta muista parisuhteista, minkälainen on hyvä tai edes normaali parisuhde. Olen ollut joustava ja ystävällinen. Nyt vaan rajani tuli vastaan.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Vierailija
2/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla saa toki toisenlaisen, mutta onko se lopulta sitten parempi? Kaikessa ja kaikissa on puolensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin särähtää korvaan että kutsut vaimoasi paholaiseksi. Onko sinulla jokin erityinen syy juuri nyt demonisoida häntä? Hänkin on varmasti pettynyt, kumpikaan teistä ei varmaankaan osaa kriittisesti arvioida oman toimintansa vaikutusta toiseen. Et ole itsekään täydellinen, kukaan ei ole.

Vierailija
4/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla saa toki toisenlaisen, mutta onko se lopulta sitten parempi? Kaikessa ja kaikissa on puolensa. 

Miksi hankkia lehmä jos tarvitsee lasillisen maitoa🤔

Vierailija
5/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin villitystä pukkaa!

Vierailija
6/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hermot sinulla on jos vaimo on Pyhimyksen näköinen ja luonnekin pseestä.

Vierailija
7/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yllättyä miten paremmin voit vaihtamalla tai edes yksin.

Vierailija
8/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain hyvää pitää keksiä, niin ainakin vaimo itse tiedostaa ongelmansa. Se on lähtökohta muutokselle, mutta haluaako vaimo itse muuttua on toinen kysymys. Teillä on kuitenkin pitkä parisuhde jonka vinoutunutta dynamiikkaa on vaikea lähteä muuttamaan. 

Vierailija
9/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon sen enempää pohtimatta.

Vierailija
10/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että olet ns. vaihtamassa vaimoa johonkin toiseen. Ei vo kovin paha akka olla sitten. Kunnolla vammautuneet ihmiset ei enää ikinä ole parisuhteessa kun on päässeet siitä pahasta eroon.

Vierailija
11/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollinen psykopaatti ei kyllä muutu.

Vierailija
12/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin särähtää korvaan että kutsut vaimoasi paholaiseksi. Onko sinulla jokin erityinen syy juuri nyt demonisoida häntä? Hänkin on varmasti pettynyt, kumpikaan teistä ei varmaankaan osaa kriittisesti arvioida oman toimintansa vaikutusta toiseen. Et ole itsekään täydellinen, kukaan ei ole.

Hän ei ole arvostanut minua mitenkään ja mitä olen tehnyt hänen ja lasten eteen.

Olin hän prioriteettilistallaan nolla.

Puhui itsensä pussiin ja niillä selityksillä tuntuu pettänyt minua.

Vierailija
13/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkin jaksanu kynnysmattona olla. Kannattiko?

Vierailija
14/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö vaimosi siis Roger Moorelta vai siltä skeidalta suomiräppäriltä? Ei ole kyllä mitään heterohommaa mennä sellaisen kanssa sänkyyn, oli psykopaatti tai ei.

Vierailija
15/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et olisi kirjoittanut noin, jos aloittaja olisi ollut nainen ja kirjoittanut paholaismaisesta miehestään, ehei olisit huutamassa JÄTÄ SE SIKA.

Vierailija
16/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että olet ns. vaihtamassa vaimoa johonkin toiseen. Ei vo kovin paha akka olla sitten. Kunnolla vammautuneet ihmiset ei enää ikinä ole parisuhteessa kun on päässeet siitä pahasta eroon.

Itsestäsikö puhut?

Vierailija
17/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin varakkaan ex -tuttuni toiminnalta vaimosi toiminta, ja hänen miehensä 40 vuotta hänen kanssaan oltuaan sanoi, että: "Ei se siitä parane",mies ei eronnut, vaan kuoli ennen vaimoaan, pari viikkoa ennen kuolemaansa oli onnensa kukkuloilla sairaalassa.

Sosiopaatti ei parane.

Siksi kannattaa ehkä jossain tapauksissa vain lähteä, kun olet vielä elossa.

Vierailija
18/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIskohan sun vaimolla narsistisia piirteitä? He ovat yleensä mukavia kodin ulkopuolella, vakuuttavan kivoja ja sosiaalisia, ja kun ollaan keskenään kotona pääsee helvetti irti. 

Vaimo on myös muuttunut vuosien aikana ihan kuin sinäkin. Et ole enää sen saman tytön kanssa kimpassa, johon aikanaan ihastuit tai rakastuit. Suhdetta pitäisi jaksaa päivittää ja ottaa aikalisä selvittää onko teillä enää hyvä olla keskenänne. Jos ei ole, niin miettikää pariterapeutin avulla löytyisikö kuitenkin vielä niitä plussia ja jonka varaan rakentaa suhdetta eteenpäin.

Parisuhteissa on pahin aallonpohja yleensä 45-55 ikävuoden välissä, jolloin kaikki tuntuu tylsältä ja ikävältä. Siitä ei koskaan varoiteta ja miksi sitten erotaan innolla.

Vierailija
19/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIskohan sun vaimolla narsistisia piirteitä? He ovat yleensä mukavia kodin ulkopuolella, vakuuttavan kivoja ja sosiaalisia, ja kun ollaan keskenään kotona pääsee helvetti irti. 

Vaimo on myös muuttunut vuosien aikana ihan kuin sinäkin. Et ole enää sen saman tytön kanssa kimpassa, johon aikanaan ihastuit tai rakastuit. Suhdetta pitäisi jaksaa päivittää ja ottaa aikalisä selvittää onko teillä enää hyvä olla keskenänne. Jos ei ole, niin miettikää pariterapeutin avulla löytyisikö kuitenkin vielä niitä plussia ja jonka varaan rakentaa suhdetta eteenpäin.

Parisuhteissa on pahin aallonpohja yleensä 45-55 ikävuoden välissä, jolloin kaikki tuntuu tylsältä ja ikävältä. Siitä ei koskaan varoiteta ja miksi sitten erotaan innolla.

Löytyy narsistisia piirteitä, ei kestä kritiikkiä, ei ole koskaan pyytänyt anteeksi, kontrolloiva, minä olen syyllinen johonkin. Hyvin miellyttävä ja valoisa persoona ympärille oleville ihmisilleen, sosiaalisesti lahjakas, käyttäytyy hyvin itsevarmasti, mutta itsetunto on itseasiassa hyvin heikko. Todennäköisesti pettänyt ( näitä vaimon sanomisia ja tekemisiä, kun on nyt tullut mieleen takautuvasti) selittää ja selittää mistään ei olta vastuuta, että olisi ollut väärässä. Selitykset menevät lopulta ristiin.

Mustavalkoinen ajatusmaailma.

Monet ihmiset ovat kuulemma kateellisia meille hänelle tai minulle. Minun mielestä kateellisia ihmisiä ei ole niin paljo kuin hän kaateellisuus sanaa viljelee.

Käyttää äriisanoja, kuten iloinen suuttunut, eikä ymmärrä tunteita siitä välistä. Sen takia tulee yleensä riitoja, kun tulkitsee minun suuttuneen jostain, vaikka jokin asia vaan pienesti harmittaa.

Erikoisen tiivis äitisuhde, äiti on hänelle ykkönen, janoaa oikein hänen seuraansa ja vierailuilla on kokoajan hänen kanssaan, mutta ei kuitenkaan kerro hänelle esimerkiksi meidän parisuhdeongelmistamme, vaikka minä juttelen niistä esimerkiksi isäni kanssa vaikka meillä etäinen isä-poika suhde.

Pariterapiassa sanoo, että on huolestunut minusta. Ei ole kyllä näkynyt hänen toiminnassaan kotioloissa.

Siksi käytin otsikossa vastakkaisia termejä, koska kotona minun kanssani olen harvoin saanut näitä sitä muiden kuvailemaan niin sydämmellistä vaimoa.

Vierailija
20/74 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

She's got the devil in her heart

But her eyes they tantalize

She's gonna tear your heart apart

Oh, her lips they really thrill me

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä