Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun maksuhäiriömerkinnän poistuu, niin saanko siitä mitään ilmoitusta?

Velat
03.06.2023 |

Vai pitääkö itse mennä katsomaan tämä tieto?

Olen ne tiedot jo kerran katsonut ilmaiseksi tänä vuonna joten seuraava kerta on maksullinen. Viisi merkintää oli vielä ja ne kaikki on nyt maksettu eli noin kuukauden päästä pitäisi olla merkinnät pois. Yksi noista oli maksettu kolme vuotta sitten, mutta merkintä oli silti! Yhdestä perintätoimistosta sanottiin, että sinne olleista kahdesta velasta ja niiden maksamisesta on laitettu tieto eteenpäin, mutta toinen jäänyt matkan varrelle koska merkintä ei ollut poistunut. Laittoi sitten varoiksi vielä molemmista uudestaan sen tiedon eteenpäin.

Mutta on kyllä helpottavaa kun saa velat ja merkinnät pois!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt viimeisenkin kohdalla lukee, että merkintä poistuu 8.7! Ihanaa!

Vierailija
22/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tärkeintä: toivottavasti se merkintä ei vaan poistu koskaan.

Kerran maksamatta, aina maksamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein selität??? Mä olen nuo maksanut niin miksi hitossa pitäisi olla lopun elämää merkintä??? Todella typerää ajatella, että jätän aina kaikki maksamatta. Jos näin olisi, niin en olisi maksanut näistä veloista yhtään mitään.

Vierailija
24/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein selität??? Mä olen nuo maksanut niin miksi hitossa pitäisi olla lopun elämää merkintä??? Todella typerää ajatella, että jätän aina kaikki maksamatta. Jos näin olisi, niin en olisi maksanut näistä veloista yhtään mitään.

Jos jättää kerran, niin miksi ei jättäisi toisenkin.

Maksuhäiriöiset on vähän niin kun linnakundeja eli merkitty loppuiäkseen, vaikka valitettavasti nykyään noi maksuhäiriömerkinnät virallisesti poistuukin.

Vierailija
25/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksuhäiriöiset on vähän niin kun linnakundeja eli merkitty loppuiäkseen, vaikka valitettavasti nykyään noi maksuhäiriömerkinnät virallisesti poistuukin.

Näin on. Minäkin olen lusinut jo 15, eli yli keskimääräisen elinkautisen, eikä vielä loppua näkyvissä...

Vierailija
26/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä esitä noita sun typeriä ennakkoluulojasi! En todellakaan ole verrattavissa mihinkään linnakundiin! Mä en todellakaan ole tuollainen vaan koko ajan olen halunnut päästä veloista eroon! En todellakaan halua kärsiä loppuelämääni sen takia, että joskus on mennyt huonosti. Olen velat maksanut ja silloin kuuluu merkintöjen poistua! Sä et onneksi asialle voi mitään.

Se, että on joskus ollut maksuhäiriöinen EI automaattisesti tarkoita sitä, että jättää jatkossakin kaiken maksamatta. Olet kyllä todella typerä ja ilkeä ihminen. Toivottavasti karma kostaa tuollaiselle. Luulet olevasi jotenkin parempi ihminen, mutta olet kyllä todellista pohjasakkaa.

Vierailija
27/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mua haukkuva ei edes tietäisi mulla olevan maksuhäiriömerkintöjä jos hän tapaisi mut. Sitä kun ei näe musta ulospäin mitenkään. Olen ihan tavallinen perheellinen nainen joka asuu aviomiehen ja lasten kanssa omakotitalossa.

Vierailija
28/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä esitä noita sun typeriä ennakkoluulojasi! En todellakaan ole verrattavissa mihinkään linnakundiin! Mä en todellakaan ole tuollainen vaan koko ajan olen halunnut päästä veloista eroon! En todellakaan halua kärsiä loppuelämääni sen takia, että joskus on mennyt huonosti. Olen velat maksanut ja silloin kuuluu merkintöjen poistua! Sä et onneksi asialle voi mitään.

Se, että on joskus ollut maksuhäiriöinen EI automaattisesti tarkoita sitä, että jättää jatkossakin kaiken maksamatta. Olet kyllä todella typerä ja ilkeä ihminen. Toivottavasti karma kostaa tuollaiselle. Luulet olevasi jotenkin parempi ihminen, mutta olet kyllä todellista pohjasakkaa.

Maksunvälttelijä on kyllä aina maksunvälttelijä.

- Eri

Vierailija
29/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksunvälttelijä on kyllä aina maksunvälttelijä.

- Eri

Eikä ole. Todella typerä on ihminen joka noin sanoo. Sä et tunne mua joten pidä säkin pääsi kiinni. Mä haluan puhtaat tiedot niin totta hvetissä maksan mitä kuuluu!

Vierailija
30/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat kirjoitti:

Tämä mua haukkuva ei edes tietäisi mulla olevan maksuhäiriömerkintöjä jos hän tapaisi mut. Sitä kun ei näe musta ulospäin mitenkään. Olen ihan tavallinen perheellinen nainen joka asuu aviomiehen ja lasten kanssa omakotitalossa.

Ei tuossa näy kukaan sinua haukkuneen. Totesi vain käsityksensä maksuhäiriöisistä yleensä.

Vierailija
31/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maksunvälttelijä, olen ollut sitä jo 16 vuotta. Suurin osa veloista jo vanhentunut ja sossukin maksanut osan vuokraveloista. Nyt odottelen että vanha isäni heittää veivin ja sillä perinnöllä makselen loput velat pois.

Eli omalla työlläni en aioi maksaa pennin hyrrää. Ikinä.

Vierailija
32/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velat kirjoitti:

Ei tuossa näy kukaan sinua haukkuneen. Totesi vain käsityksensä maksuhäiriöisistä yleensä.

Linnakundiin vertaaminen on haukkumista. On myös todella rumaa olettaa mun olevan sellainen joka ei maksa mitään. Jos en olisi maksanut, niin eihän ne merkinnät poistuisi ja niitä olisi paljon enemmän. Typerää  ja lapsellista olettaa kaikkien maksuhäiriöisten olevan samanlaisia!

Vierailija
33/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen maksunvälttelijä, olen ollut sitä jo 16 vuotta. Suurin osa veloista jo vanhentunut ja sossukin maksanut osan vuokraveloista. Nyt odottelen että vanha isäni heittää veivin ja sillä perinnöllä makselen loput velat pois.

Eli omalla työlläni en aioi maksaa pennin hyrrää. Ikinä.

No se on sun valintasi. Mä olen ihan palkkatuloillani maksanut velat pois. Mä toivon vanhempieni elävän vielä pitkään.

Vierailija
34/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oman kaupungin torille tulee isoon screeniin näkyville sun nimi heti kun kaikki velat on maksettu.

Vierailija
35/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä ihmisiä taas liikkeellä. Ap:lle onnea kun pääset eroon merkinnöistä!

Vierailija
36/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siitä kukaan sinulle ilmoittele sen kummemmin...

Tätä mä kyllä epäilinkin. No ei auta kuin maksaa se maksu ja toivoa, että silloin on kaikki merkinnät poistunut.

Paras tyyli ilmaiseksi katsoa onko luotot palautettu, kun meet vaikka dna sivuille ja tilaat osamaksulla jotain. Syötät tietos, niin se kertoo heti, että saatko osamaksulla vai et saa. Jos saat, niin luotot kunnossa. Et vaan vedä tilaustas loppuunasti, jos on luotot kunnossa. Jätät sen viimeisen vaiheen veks ennen kassaa.

Kaveri kans mietti tota onko sillä luotot kunnossa, niin sanoin sille yritä tilata jostain osarilla ja sitten keskeytät tilauksen vaan, kun se kertoo ennen hyväksymistä onko luotot ok.

Vierailija
37/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö voidaanko maksuhäiriömerkintä laittaa ihmiselle, joka ei ole eläissään ollut velkaa tai jättänyt koskaan maksuja maksamatta, mutta on ollut tulottomana pitemmän aikaa?

Vierailija
38/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö voidaanko maksuhäiriömerkintä laittaa ihmiselle, joka ei ole eläissään ollut velkaa tai jättänyt koskaan maksuja maksamatta, mutta on ollut tulottomana pitemmän aikaa?

Ei tietenkää. Mikä kysymys toi nyt on.

Vaikka asuisit sillan alla, niin ei se sitä tarkoita ettei olis luottoja kunnossa.

Häiriömerkinnät ja luttotiedot menee, jos ei maksa laskuja.

Vierailija
39/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa velkaa jos ei pysty maksamaan takaisin.

Vierailija
40/66 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkää. Mikä kysymys toi nyt on.

Vaikka asuisit sillan alla, niin ei se sitä tarkoita ettei olis luottoja kunnossa.

Häiriömerkinnät ja luttotiedot menee, jos ei maksa laskuja.

Kysymys oli juuri sellainen minkä esitin. Satun vain tietämään, että näinkin on ilmeisesti käynyt, vaikka ei pitäisi olla mahdollista. Miksi muuten tulisi luotonantajalta ilmoitus, että emme voi myöntää lainaa, koska löytyy maksuhäiriömerkintä, jota ei taatusti ole millään tavalla itselle hankittu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän