Älä pyyhi kyyneleitä paljain käsin - sarja/kirja kysymys.
Katsoin eilen sarjan. Olen vieläkin järkyttynyt.
Mulla meni yksi asia vähän ohi ja toivon teidän apua.
Kuka se mies lopussa oli, joka soitti benjaminille ja kenen kanssa kävivät haudalla?
Kommentit (26)
Yksi hienoimpia sarjoja mitä olen nähnyt.
Eikö se hirttäytynyt mies ollut Bengt, sai hivn ja ilmeisesti murtui eikä jaksanut.
Valmistui näyttelijäksi.
Paul oli aivan hurmaava mielestäni, ystävällinen, luotettava, henkilönä itsetietoinen ja karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Minua jäi vaivaamaan kakkos osasta että kuka oli se mies joka yritti hirttäytyä kattolampuun. Miehellä oli kissa. onnistuiko hän? Olen katsonut vain pätkän kakkososasta ja nyt katson kolmatta. Kissa taisi olla tässä kolmannessa osassa."
Bengt. Näyttelijä. Heidän ystävänsä siis, jonka hautajaisiin osallistuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jäi vaivaamaan kakkos osasta että kuka oli se mies joka yritti hirttäytyä kattolampuun. Miehellä oli kissa. onnistuiko hän? Olen katsonut vain pätkän kakkososasta ja nyt katson kolmatta. Kissa taisi olla tässä kolmannessa osassa.
Kukaan ei osaa vastata tähän? Katson heti ensi viikolla kyllä sen ykkös ja kakkososan. Mutta tämä hirttäytymisjuttu jäi vaivaaman. Mies oli saanut just tietää että pääsee opiskelemaan näyttelijäksi.
Eikös hän jo valmistunut ja häntä kyseltiin Dramateniin töihin?
Hänen hautajaista oli se kohtaus, jossa tyttö soitti kitaraa ja lauloi.
Tämä sarja on todella hieno. Olen 80-luvun nuori ja muistan hyvin silloisen HIV- uutisoinnin.
Sarjaa ei oikein voi muuta kuin kyyneleet valuen ja niitä paljain käsin pyyhkien katsoa. Paitsi päähenkilöt kavereineen, myös perheet on kuvattu ja esitetty koskettavasti.
Katso ne järjestyksessä niin tiedät. Ei ole mitään järkeä pomppia niissä ees taas.