Olin kävelyllä helsinkiläisen naisen kanssa, siis ei helkutti mitä vauhtia se tarpoi menemään
Ilmeisesti Helsingissä jos pysähtyy tai hidastaa voi tulla raiskatuksi? Se käveli nopeammin mitä minä juoksin. Yritin pysäyttää myös punaisiin liikennevaloihin jalankulkijoille, mutta ei, se meni vaan.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Oli siis jo aikakin, että sait kunnolla liikuntaa.
korkein syke oli 167 ja
Älykello tunnisti harjoituksen juoksuna
Olen entisenä helsinkiläisenä huomannut saman. Kävelyauhti on siellä nopea, täällä Hämeessä olen oppinut löntystelemään jo muutamassa vuodessa.
Naisilla jalat ovat - ainakin jos uskomme elokuvia - pidemmät kuin miehillä, joten, ja ihan omastakin kokemuksesta askeleet hieman pidemmät kuin miehillä, ja siksi niiden perässä joutuu hieman kiirenhtimään. Toisaalta kai naisten pitääkin päästä pakoon kaikenmaailman perverssejä. 😂
Tai olla kilpakävelijä treenaamaas!
Helsinkiläiset naiset kävelee keskimäärin enemmän kuin muualla Suomessa kävellään. Ehkä siinä kehittyy pikkuhiljaa ripeä tahti, että ehtii liikkua tiettyjen aikataulujen puitteissa.
Itsekin kävelen mielummin ripeästi kuin löntystelen.
Joo pikkukaupungeissa löntystellään ja isoissa juostaan. Kestää vähän aina ku vaihtaa rytmiä.
Eikö ne ymmärrä että mä en voi ihailla niitten reisiä ja perseitä jos ne vaan pyyhkäsee ohi!
Oli siis jo aikakin, että sait kunnolla liikuntaa.