Mitä ajattelet keski-ikäisestä naisesta joka ostelee itselleen verkkokaupasta krääsää joka viikko?
Kommentit (23)
Ostamisella varmaankin paikkailee jotain tunne-elämän puolella. Niin teen itse. Jos on lyöty olo, (ei onneksi usein), ostan jotain naamarasvaa, hajuvettä tai jotain muuta hemmottelujuttua itselleni. En krääsää, vaan kulutustavaraa. Jotkut ostaa herkkuja samasta syystä. Säälittäväähän se on.
Eiköhän se ole jokaisen oma asia! En ajattele yhtään mitään kyseisestä ihmisestä. Pidä sinäkin huolta vaan omista asioistasi, elämä on sillain helpompaa.
Varmaan tarvitsee paljon laatikoita ja lipastoja, tai isomman asunnon / talon. Ellei hankkiudu osasta eroon, osa kellariin ja huomaa että nyt on tarpeeksi. Viekö osan pois?
Mä myös tilailen jatkuvasti jotain. Pakkomielle, vaikka nurkat jo pursuaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mä myös tilailen jatkuvasti jotain. Pakkomielle, vaikka nurkat jo pursuaa tavaraa.
Tilasin juuri hiekkalaatikon, potkuauton ja tiipii-teltan puutarhaani :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä krääsä mitä hän ostaa?
Koruja, tarroja, ja meikkejä enimmäkseen. Sitten myös koriste-esineitä, vaatteita
Jotain ongelmia hänellä on.
Olen keski-ikäinen ja minulla on kyllä ihan kaikkea. Ennemmin siis vien tavaraa kierrätykseen tai myyn, kuin hankin uutta. Aika vähällä sitä pärjää, mutta joka ikinen päivä huomaan vieläkin, että tavaraa on liikaa. Vaatekaapissa on paljon vaatteita, joita en ole käyttänyt vuosiin ja esimerkiksi useampia kirjoja en ole avannutkaan vuosiin. Ne lähtevät siis aika nopeasti kiertoon ja uusia en osta. Keittiössä on tavaraa myös liikaa vaikka olen sieltä työntänyt paljon kierrätykseen jne. Yök, en ymmärrä hamstereita ollenkaan.
Seksuaalinen turhauma, siitähän se kertoo.
Satsaa nautintoon ja tyydytykseen, etkä tarvitse kumppania siihen, niin kummasti ostelu loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koruja, tarroja, ja meikkejä enimmäkseen. Sitten myös koriste-esineitä, vaatteita
Onneksi en tunne tyyppiä.
Siskoni erosi muutama kuukausi sitten ja nyt hän on joutunut hankkimaan tavaroita lisää, sillä osa tavaroista lähti sovitusti miehen mukana. Se on täysin ymmärrettävää ja ok, mutta muuten en oikein ymmärrä rahojen turhuuksiin haaskaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tunne tyyppiä.
Siskoni erosi muutama kuukausi sitten ja nyt hän on joutunut hankkimaan tavaroita lisää, sillä osa tavaroista lähti sovitusti miehen mukana. Se on täysin ymmärrettävää ja ok, mutta muuten en oikein ymmärrä rahojen turhuuksiin haaskaamista.
Miten se on turhuutta jos saa niistä iloa?
Sen kun ostelee. Omia rahojaanhan hän käyttää.