Onko Foodora hyvä ruoantilaussovellus?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
95% ajasta homma toimii juuri niin kuin pitää, ainakin itselläni. Nyt tässä eilen sattui sellainen juttu, että ajattelin poistaa koko tilini ja en ikinä tilaa sieltä uudelleen.
Tilasin eilen lounasta etätöitä tehdessäni. Asun kerrostalossa, jossa alaovi on auki päivisin. Olen aina katsonut tarkkaan, että osoite ja muut tiedot on oikeat. Ja kun kerran sen tekee, niin samaan osoitteeseen ne tiedot pysyvät aina muuttumattomina.
Eilen kuitenkin olin puhumassa työkaverin kanssa puhelimessa kun olin juuri tilannut ruokaa. Siviilipuhelimeeni oli tullut soitto, enkä pystynyt vastaamaan heti ja googletettuani tajusin että se oli foodoran lähetti. Ihmettelin että mitähän asiaa sillä olisi, ja soitin takaisin. Ei vastannut vaan löi luuria korvaan. Soitin parin minuutin päästä uudestaan, ja teki saman.
Yhtäkkiä luki että tilaus on ''toimitettu, nauti ruoastasi!''. Kävin alaovellakin katsomassa, eikä näkynyt ruokaa eikä lähettiä. Laitoin aspaan viestiä ja siellä chatissa oli heti joku paikalla. Kävi katsomassa tilauksen tiedot ja totesi, että olen rikkonut käyttöehtoja kun en vastannut puhelimeen ja Foodoralla ei ole velvollisuutta palauttaa rahoja tilauksesta.
Kyselin sitten tarkemmin tietoja tästä käyttöehdosta, ja sieltä tuli jokin kopioitu litannia tästä pskasta ja siinä luki sitten ''asiakkaalla on 30 minuuttia aikaa soittaa takaisin lähetille, ja vasta sen jälkeen tilaus merkitään toimitetuksi''.
Eli tässä on tehty virhe sekä lähetin, että asiakaspalvelijan toimesta, joka väitti minun rikkoneen käyttöehtoja. Sitten kolmas virhe tullut siinä, ettei viestiini vastattu 24 tunnin sisällä, kuten Foodora lupaa.
Kai valitit tuosta? Luulisi tulevan aikamoinen lahjakortti :D
Foodora toimi aikaisemmin ihan ok, mutta jossain vaiheessa alkoi toimistusajat vähän pidentyä. Tänään oli kyllä pohja, kun lähellä olevasta lounasravintolasta kesti toimitus yli tunnin. Laitoin palautetta ja hyvityksenä sain 3€. Jippijaijee.
Vaikuttaa olevan kyllä paska firma.
minulle oli käynnyt niin että hakkerit tai rosvot olivat päässeet tililleni, oli aamulla liuta katevarauksia foodorasta ja aple storesta, aple suoraselkäisesti kantoi vastuuta ja lupasi maksaa eläkelläisen roposet pikimmiten takaisin, foodora taas tukee ryöstäjää eikä suostu peruuttamaan maksuja vaikka poliisi tutkinta on käynnistetty ja kuvat toimitettu heille. Eli potkivat viellä maassa makaavaa. Minä en ainakaan luottaisi näille edes puolikkaan lankarullan vahtimista.
Asiakaspalvelu on ko. puljussa ainakin ihan luokattoman huonoa. Jos kaikki tilauksessa menee hyvin, kiva, mutta jos ei mene, niin se onkin sitten ikävämpi juttu.
Oli kiva silloin kun toimi, mutta lopetin käytön riittävän monen mokan ja vaikean =olemattoman asiakaspalvelun jälkeen. Haen itse ruokani suoraan ravintolasta silloin kun sellaista haluan, paljon vähemmän stressiä niin.
Ei, ongelmia eivät pysyt selvittämään. Eivät taida tallentaa mitään palvelimille.