Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Heh, tää on paras! Vuoden totuudenmukaisin biisi, katsokaa! :DDD
Kommentit (3)
3 jatkaa: Olin väärässä, idea on kuin onkin lähtöisin Suomesta, vaikka eka valituskuoro tehtiinkin Birminghamissa.
http: //www. complaintschoir. org/
Mahtava video:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytin ton miehellenikin ja ette ikinä usko mitä se teki heti. Valitti, että biisi on ihan huono, eikä siinä ole kunnon melodiaa. Mitähän taas tuli todistettua suomalaisista;D
Täytyy varmaan kirjoittaa tekijöille.
Alue: Aihe vapaa
Ei vain suomalaiset osaa valittaa, ideahan on lähtöisinkin jostain muualta. Tässä yksi monista maailmalta
http: //www. youtube. com/watch?v=2w84qzHdEms&mode=related&search=