Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
1341/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42045 kirjoitti:

Paulushan olisi hieman tyhmä jos valitsisi Monan, koska se kortti on katottu jo. Ja Mariaan oli kiinnostusta tutustua

Tämä on ihan totta, toivottavasti ei pilaa itseltään mahdollisuutta tutustua Mariaan paremmin. Mona on jo nähty ja mahdollisuus annettu, valitettavasti.

Vierailija
1342/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42045 kirjoitti:

Paulushan olisi hieman tyhmä jos valitsisi Monan, koska se kortti on katottu jo. Ja Mariaan oli kiinnostusta tutustua

IIK, tuli viesti: "Paulus murtui itkemään eikä osannut päättää Marian ja Monan välillä. Lopulta paikalle kutsuttiin se villalla nurmikkoja hoitava heebo, joka päätti että lähtijä on hän jonka nimi alkaa ämmällä."

Enempää en kerro. Katso itse illalla 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mikaela sanonut Eemilille, että on enemmän kiinnostunut Pauluksesta? Eemil on ihan turha tuolla. Näyttäää nuuskankäyttäjältä.

Vierailija
1344/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan Veronica saa palkkaa tuosta juontopestistään, johon kuuluu 1 lyhyt visiitti villalla per viikko?

Vierailija
1345/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Mikaela sanonut Eemilille, että on enemmän kiinnostunut Pauluksesta? Eemil on ihan turha tuolla. Näyttäää nuuskankäyttäjältä.

😎 Jossainhan niiden nuuskankäyttäjienkin pitää olla. Parempi televisiossa katsojien valvottavana kuin kadulla potkimassa lyhtypylväitä. 😎

Vierailija
1346/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville (29) on vain yhden vuoden vanhempi kuin Joonas (28), mutta näyttää kuin ikäeroa olisi paljon enemmän.

Vierailija
1347/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Monasta paistaa isosti jonkinlainen epäaitous tuolla. Nuo herttaiset kommentitkin tulevat tuollaisella asiakaspalvelijaäänellä/-ilmeellä ilman minkäänlaista persoonaa. Rivien välistä luettuna onkin se vähiten pidetty tyyppi saarelaisten keskuudessa.

Vierailija
1348/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42045 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää, kun täällä ketjussa useassa kommentissa haukutaan Monaa lihavaksi. Ei todellakaan ole lihava, vaan on muodokas ja kaunis nainen.

Kyllä sillä on ylipainoa. Ei sitä muodokkaaksi kehumalla saa poistettua. 

Ylipaino ei ole sama asia kuin lihava, ellei sitä ylipainoa on paljon. Mona vaikuttaa normipainoiselta, ehkä haitarin yläpäässä mutta kuitenkin.

Taatusti on painoindeksi selvästi päälle 25, mikä on ylipainoisuusraja. 

Painoindeksihän on nykypäivänä luokiteltu jo ihan huuhaa hommaksi, hoikkakin voi olla painoindeksin mukaan ylipainoinen, esim kaikki urheilijat ym, joten huono argumentti.

Kyllä painoindeksiä sovelletaan esim terveydenhoidossa. Ei se Mona mikään voimanostaja ole. Muutaman vuoden takaisessa instakuvassa alakroppa oli tosi sutjakassa kunnossa. On vaan sitä vartalotyyppiä, jolla erityisesti alakroppa kerää rasvaa, vaikka vyötärö säilyy kohtuumitoissa. 

Vierailija
1349/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosiaan kukaan tiedä horoskoopeista mitään?

Love Islandin IG:ssä Monan kohokohdista löytyy stoori missä muutamat saarelaisista oli kertomassa horoskooppinsa:

Mona vaaka

Josefiina jousimies

Sofia neitsyt

Maria vaaka

Niko kalat

Ali vesimies

Eemil jousimies

Paulus leijona

Samu leijona

Eikö ketään kaksosta joukossa?

Se sentään jotain jos ei ole oinaita. Ihmekös on hyvä ilmapiiri saarelaisten kesken, kun ei ole riidankylväjää joukossa.

Eikä skorppareitakaan myrkyttämässä ilmastoa!

:O Onko siis oikeasti ihmisiä, jotka luokittelevat jotkut ihmiset myrkyllisiksi syntymäpäivän mukaan?

Paitsi ihan todella epä-älyllistä myös käsittämättömän tuomitsevaa. Lapsellista taikauskoa.

Vierailija
1350/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville (29) on vain yhden vuoden vanhempi kuin Joonas (28), mutta näyttää kuin ikäeroa olisi paljon enemmän.

Joo Joonas on babyface, poikasen näköinen vielä. Niin oli oma miehenikin kun naimisiin mentiin (oli 27v), mut voin kertoa että tämäkin asia korjaantuu vuosikymmenien myötä ;)

Vierailija
1351/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Joonas nyt laittaa shown pystyyn kun pääsee samaan sänkyyn sen tyypin kanssa jolle on vakavalla naamalla sanonut että "kyllä sä tiedät että mä tykkään susta". 

#Jontte #satalasissa #toivottavastimummoeikatso 

Vierailija
1352/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42045 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää, kun täällä ketjussa useassa kommentissa haukutaan Monaa lihavaksi. Ei todellakaan ole lihava, vaan on muodokas ja kaunis nainen.

Kyllä sillä on ylipainoa. Ei sitä muodokkaaksi kehumalla saa poistettua. 

Ylipaino ei ole sama asia kuin lihava, ellei sitä ylipainoa on paljon. Mona vaikuttaa normipainoiselta, ehkä haitarin yläpäässä mutta kuitenkin.

Taatusti on painoindeksi selvästi päälle 25, mikä on ylipainoisuusraja. 

Painoindeksihän on nykypäivänä luokiteltu jo ihan huuhaa hommaksi, hoikkakin voi olla painoindeksin mukaan ylipainoinen, esim kaikki urheilijat ym, joten huono argumentti.

Kyllä painoindeksiä sovelletaan esim terveydenhoidossa. Ei se Mona mikään voimanostaja ole. Muutaman vuoden takaisessa instakuvassa alakroppa oli tosi sutjakassa kunnossa. On vaan sitä vartalotyyppiä, jolla erityisesti alakroppa kerää rasvaa, vaikka vyötärö säilyy kohtuumitoissa. 

Ot. mut niinkö se oli, et jos jotain sovelletaan terveydenhuollossa, niin se on sitten totuus asioista? 

Vierailija
1353/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Monasta tullut vähän jännä kuva, aluksi tykkäsin kyllä paljon. Nyt vähän hämmentää nuo kyselyt jokaiselta, et mitä mieltä Samu on hänestä. Sit tuo että jokainen mies flirttailisi ja antaisi hänelle silmää. Ku mä en oo ainakaan huomannut sellaista ollenkaan.

Ja nyt uusimmassa jaksossa jotku tytöt puhui parinvalinnasta, ja äänensävy kuulosti siltä, et Mona ois sanonu aika jyrkästikki että ei todella valitsisi Eemiliä parinvalinnassa. Kun toivoi että Eemil ei valitsisi sitä.

Taitaa olla Mona ihan valmis lähtemään kotiin.

Vierailija
1354/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Joonas nyt laittaa shown pystyyn kun pääsee samaan sänkyyn sen tyypin kanssa jolle on vakavalla naamalla sanonut että "kyllä sä tiedät että mä tykkään susta". 

Oliko tuo sinusta jotenkin isosti sanottu? Minä ainakin voisin sanoa 98%:lle ihmisistä täysin rehellisesti, että mä tykkään susta. Tykkääminen ei ole välttämättä vielä rakastamista.

Vierailija
1355/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Monasta tullut vähän jännä kuva, aluksi tykkäsin kyllä paljon. Nyt vähän hämmentää nuo kyselyt jokaiselta, et mitä mieltä Samu on hänestä. Sit tuo että jokainen mies flirttailisi ja antaisi hänelle silmää. Ku mä en oo ainakaan huomannut sellaista ollenkaan.

Ja nyt uusimmassa jaksossa jotku tytöt puhui parinvalinnasta, ja äänensävy kuulosti siltä, et Mona ois sanonu aika jyrkästikki että ei todella valitsisi Eemiliä parinvalinnassa. Kun toivoi että Eemil ei valitsisi sitä.

Tuota flirttiä mietin minäkin. Onkohan Mona sekoittanut ystävällisen ja/tai vitsailevan käytöksen flirttiin?

Vierailija
1356/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo sinusta jotenkin isosti sanottu? Minä ainakin voisin sanoa 98%:lle ihmisistä täysin rehellisesti, että mä tykkään susta. Tykkääminen ei ole välttämättä vielä rakastamista.

Ei isosti vaan tyyliin koulun limudiscossa 14 veenä kun tekee mieli tanssia hitaita.

Vierailija
1357/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ohjelmassa on ehkä joka vuosi vähän se että, asukkaat ovat varmasti tottuneet huomioon ja siihen että vastakkaisen sukupuoli osoittaa kiinnostusta heille. Tuolla ovatkin ihan uuden asian edessä kun kaikki ympärillä on kauniita/komeita, ja itse ei välttämättä ole se johon huomio kiinnittyy. Joillakin voi tulla vähän harhainen kuva vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksesta.

Vierailija
1358/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy Monaa vähän sääliksi. Näyttää että moni hänelle juttelee ja avautuu mutta kukaan mies ei esim. ole kiinnostunut. Vaikuttaa Mona siis mukavalta mutta vähän sellaiselta muiden terapeutilta.

Vierailija
1359/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^eihän tossa ole oikein logiikkaa. Kai sen pitäisi tunnistaa mitä flirttailu on, jos saa paljon huomiota miehiltä ulkomaailmassa.

Vierailija
1360/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käy Monaa vähän sääliksi. Näyttää että moni hänelle juttelee ja avautuu mutta kukaan mies ei esim. ole kiinnostunut. Vaikuttaa Mona siis mukavalta mutta vähän sellaiselta muiden terapeutilta.

Olihan Paulus alkuun kiinostunut, mutta Mona aika nopeestikki torju tai friendzonas. Et ei voi sanoa, ettekö kukaan mies olisi ollut kiinostunut.

Onhan tuo nyt vähän surkuhupaisaa, että Paulus, jonka on juuri torjunut, päättää sun kohtalosta saarella.