Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut iäkkäät naiset seuraavat tätä sarjaa? Eikö ole omaa elämää.[/quote
Miksi ei saisi katsoa,vaikka olis mummuiässä. Ja kyllä olen yli 50 ja minulla on myös oma elämä iloineen ja suruineen..
Mst kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei kukaan taida tupakoida?
Ei niin, tai ainakaan röökipaikkaa ei ole näytetty. Ei muuten taideta nuuskata myöskään. Mun mielestä jollain kaudella oli näitä nuuskaajia, yöks. Vielä etovamman näköistä kuin tupakointi.
Viime kauden BB:ssä oli ankeat tupakkakopit, joissa piti tupakointi hoitaa. Koppiin sai mennä vain yksi tupakoitsija kerrallaan, eikä tupakoinnin aikana saanut puhua. Hyvä, että tupakointia realityissäkin rajoitetaan ihan perusopetuksena ja siitä tehdään entistä vaikeampaa kuten oikeassakin elämässä.
Tupakkapaikoilla syntyy usein ne parhaat keskustelut eikä realitysarjojen pitäisi "perusopettaa" katsojia. Mua ainakin ärsyttää tää että nykyään TV-viihteestäkin pitää hioa kaikki särmät pois ja esipureskella se katsojille ettei vaan kukaan pahastuisi.
Kyl se on ihan hyvä, että pöllin pärytykset siivotaan pois. On nimittäin nuorissakin vielä ihan liikaa sellaisia pököpäitä, että kun näkevät "instasankareiden" polttelua teeveessä, niin rupeavat sitä apinoimaan. Yläpeukut siis sille, että ei näytetä tupakointia.
Ja miksipä näytettäisiin kun ei näytetä ruokailujakaan? Mitä nuo tuolla syövät esim. päivän mittaan lounaaksi ja illalliseksi? Nyt tulee se tunne, että lusikoivat vaan muovikiposta vähän Paulus-mysliä naamaan ja elävät lopun aikaa pyhällä hengellä?
Voisi jättää myös alkoholin käytön pois.
Ei täällä juuri alkoholia tarjoilla, kuten Temppareissa. Silloin tällöin saavat siideriä ja kuoharia rajoitetusti. Se on hyvä.
Mitä siinä juomapelissä juotiin? Luulin, että sangriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikaela on jotenkin viehättävän näköinen. Voisin mielelläni tapailla tuollaista.
Minusta Mikaelalle ei sovi nuo vaaleaksi värjätyt läntit otsan yläosan hiuksissa. Vanhentavat kuin olisi jo harmaantunut.
Sullako on varaa arvostella :D
Oot kateellinen, kun itse taidat olla jo harmaantunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi katsoa,vaikka olis mummuiässä. Ja kyllä olen yli 50 ja minulla on myös oma elämä iloineen ja suruineen..Olipa jollain törkeä kommentti. Mä olen 64v ja naureskelen noille. Hauskin on tuo Isabella ja hänen tyrskähtelevä naurunsa, aika yksinkertainen typykkä. Pari komeaa jätkää näyttäis olevan.
Kuinka monella osallistujalla EI ole tatuointeja? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että kenellekään ei taida olla tuolla mitään erityistä ruokavaliota tai ruokarajoitteita tai ainakaan se ei ole käynyt ilmi. Naisia on yllättäen myös näkynyt tuolla syömässä lihaa kinkkua ja pekonia.
Hyvä juttu. Helpompaa ja halvempaa kun ei ole ruokavammaisia mukana
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut iäkkäät naiset seuraavat tätä sarjaa? Eikö ole omaa elämää.
Omat seikkailut on kuule seikkailtu, vuosikymmeniä takana. Nyt seuraan lasteni (jopa lastenlasteni) ikäisiä ohjelmassa, jossa punnitaan luonnetta, persoonaa, sosiaalisia kykyjä ja sivistystäkin. Kysyisin ennemmin että eikö sinulla ole omaa elämää? Luulisi sinun elävän elämääsi täysillä eikä tuijottavan sarjaa ja kommentoida Vauvapalstalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mukava nähdä rakkauden saarella myös julkimoita, kuten Stefu Therman ja Maria Veitola.
Haluaisin sellaisen yli 40v love island.
Niin totta. Nämä lapsenlasten ikäiset nyt ovat toki kauniita ja nuoria, mutta tavallaan tylsiä yrittäessään olla aikuisia.
En siis mitään temppariohjelmaa tahtoisi, mutta voisi olla mielenkiintoista. Ehkä siihen ei riittäisi osallistujia, mene tiedä.
MILF Island, kyllä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat seikkailut on kuule seikkailtu, vuosikymmeniä takana. Nyt seuraan lasteni (jopa lastenlasteni) ikäisiä ohjelmassa, jossa punnitaan luonnetta, persoonaa, sosiaalisia kykyjä ja sivistystäkin. Kysyisin ennemmin että eikö sinulla ole omaa elämää? Luulisi sinun elävän elämääsi täysillä eikä tuijottavan sarjaa ja kommentoida Vauvapalstalla 😂
Ja mitä tuo "iäkkäät naiset" pitää sisällään? Luuleeko joku hepsankeikka, että dementia alkaa nelikymppisenä tai jotain? Laura Malmivaarakin sai vauvan, ja liki viisikymppinen on. Komea nainen. En kummasteli vaikka Aira Samulin kertoisi seuraavansa tätä sarjaa.
Ei voi kuin ihmetellä tätä sivistyksen matalaa tasoa, iäkkäät naiset, just joo, tuollahan loukkaa jo omaa äitiään ja isoäitiään. Ja nyt hei sitten tulee se vakio "Menikö tunteisiin"? tai "otahan ne lääkkeet" :D
Joka kaudella ärsyttävät samat asiat.
Osa asukkaista saa liikaa, jotkut naurettavan vähän ruutuaikaa.
Isabellan ja Alin "keskustelut" eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Samu ja Elviira tuntuivat vahvalta parilta, mutta yht'äkkiä kaikki tiesivät, ettei juttu toimi.
Ja Appi on ihan kökkö. Voisi olla jotain ekstraa, eikä vain klippejä jaksosta.
Enkä kuitenkaan malta olla katsomatta.
Onko tää ohjelma kielletty yli 30 tai yli 40 vuotiailta, en tiennytkään 😳
Vierailija kirjoitti:
Niko o suosittu. Lisää Nikoja siis villaan!
Yöks.. Itseäni ärsyttää Nikossa se, että hänellä on näköjään todella outo naismaku, kun näyttää olevan tykästynyt siihen kieroon katsovaan Josefiinaan, joka taas on todella ärsyttävän oloinen tapaus.
Samu on enemmän omaan makuuni.
Olen 60-vuotias nainen ja kaikki ikäiseni miehet ovat töykeitä kaljamahoja. Mieluummin katselen nuoria, hyväkäytöksisiä miehiä kuin puristelen kotona vanhan miehen kaljamahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tuo "iäkkäät naiset" pitää sisällään? Luuleeko joku hepsankeikka, että dementia alkaa nelikymppisenä tai jotain? Laura Malmivaarakin sai vauvan, ja liki viisikymppinen on. Komea nainen. En kummasteli vaikka Aira Samulin kertoisi seuraavansa tätä sarjaa.
Ei voi kuin ihmetellä tätä sivistyksen matalaa tasoa, iäkkäät naiset, just joo, tuollahan loukkaa jo omaa äitiään ja isoäitiään. Ja nyt hei sitten tulee se vakio "Menikö tunteisiin"? tai "otahan ne lääkkeet" :D
Tämä. Oma äitinikin , 86 v, seuraa tätä ja seuraa kuulemma myös aina Temppareita, kun sitä vaan näkyy (itse taas en ole Temppareita katsonut koskaan). Onkohan tuon yhden tyypin omat vanhemmat ja isovanhemmat jotain keinutuoliin muumioituneita ihmisiä, vai mistä tuollaiset asenteet juontavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko o suosittu. Lisää Nikoja siis villaan!
Yöks.. Itseäni ärsyttää Nikossa se, että hänellä on näköjään todella outo naismaku, kun näyttää olevan tykästynyt siihen kieroon katsovaan Josefiinaan, joka taas on todella ärsyttävän oloinen tapaus.
Samu on enemmän omaan makuuni.
Jospa niko vaihtaa uuteen heti kun uusi/uusia tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikaela on jotenkin viehättävän näköinen. Voisin mielelläni tapailla tuollaista.
Minusta Mikaelalle ei sovi nuo vaaleaksi värjätyt läntit otsan yläosan hiuksissa. Vanhentavat kuin olisi jo harmaantunut.
Oot kateellinen, kun itse taidat olla jo harmaantunut
Mikä pakkomielle, viha suorastaan sulla on itseäsi vanhempia kohtaan? Tuonhan saattoi kirjoittaa joku 19-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kateellinen, kun itse taidat olla jo harmaantunutMikä pakkomielle, viha suorastaan sulla on itseäsi vanhempia kohtaan? Tuonhan saattoi kirjoittaa joku 19-vuotias.
Vai onko 19-vuotiaskin sinua vanhempi? Joillain alkaa kyllä harmaantua ihmeen aikaisin, yksi kaverini olisi ollut täysin harmaa jo 30-vuotiaana mutta värjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi katsoa,vaikka olis mummuiässä. Ja kyllä olen yli 50 ja minulla on myös oma elämä iloineen ja suruineen..Olipa jollain törkeä kommentti. Mä olen 64v ja naureskelen noille. Hauskin on tuo Isabella ja hänen tyrskähtelevä naurunsa, aika yksinkertainen typykkä. Pari komeaa jätkää näyttäis olevan.
Toivottavasti naureskelet äidillisen hyvällä =)
Eikö nuo todellakaa saa vaatteita päälle? Hävetkää!!!!
Ei täällä juuri alkoholia tarjoilla, kuten Temppareissa. Silloin tällöin saavat siideriä ja kuoharia rajoitetusti. Se on hyvä.