Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Ei tule kestämään. Olin alkuun varma että Elviira lähtee kaasuttamaan mutta nyt oon satavarma että se on Paulus joka sanoo niiden luvattujen treffien ja pyörityksen jälkeen lopulta kiitos mutta ei kiitos. Harmi Elville, koska on ihastuneen oloinen. Paulus alkanut vaikuttaa samalta kuin Tiilan kanssa... (JA EI VAIN FINAALIJAKSOSSA VAAN KUTEN MAINITTIIN JOSSAIN NIIN JO AIEMMINKIN.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä ne katsomossa istujat oikein oli? Perheen kanssahan vaan soitettiin.
Jotain randomeita vaan haalittiin liveyleisöksi?Tuotantotiimin jäseniä. Siellä samassa villassa "kellarissa" asuu käsittämättömän iso joukko tonttuja, jotka huolehtii siitä että kilpailijat pysyy ruoassa ja puhtaana ja paljon muuta.
Uusimmassa podcastissa on aiheesta enemmän.
..JA PAIKALLISIA JOITA ON VAAN PYYDETTY YLEISÖKSI VAIKKA EIVÄT KIELTÄ YMMÄRRÄ
TÄMÄ PALJASTETTIIN IHAN KERRAN TV;ssäkin.
Hirveä haukkuminen Paulusta kohtaan. Ottaa etäisyyttä jne. Meistä ei voi kukaan tietää mikä heidän tulevaisuus on. Vaikka ei hymyile koko ajan kameroiden edessä voi toisesta tykätä todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haukkuminen Paulusta kohtaan. Ottaa etäisyyttä jne. Meistä ei voi kukaan tietää mikä heidän tulevaisuus on. Vaikka ei hymyile koko ajan kameroiden edessä voi toisesta tykätä todella paljon.
Hirveä haukkuminen? Paulusta ei ole kyllä tällä palstalla haukuttu, vaan yllin kyllin kehuttu. Kaikki muut osallistujat ovat saaneet aika paljon enemmän kritiikkiä ja arvostelua. Ei lienee väärin epäillä sitä, että heidän parisuhde ei ehkä tule kestämään ulkomaailmassa.
En tiedä johtuuko siitä, et oon itsekin samoilta seuduilta lähtöisin ku Paulus, ja oot tottunut tollaseen minimaaliseen kehonkiemeen tunteiden näyttämiseen, niin jotenki helppo samaistua Paulukseen.
Sit ku joku tunne näkyy selvästi päälle päin, nii on jo oikeasti iso tunne kyseessä :D
Mun mielestä Paulus on selkeästi tykästynyt tai ihastunut Elviin, vaikka sitä ei oikein tuokaan ilmi. Vaan katselee muualle ja koittaa olla cool, kuitenkin kun katsoo Elviä tai puhuu Elvistä nii herkästi alkaa hymyilemään ja se tunne näkyy läpi.
Ei varmasti ole tottunut näyttämään tunteita ja läheisyyttä muiden edessä.
Finaalissa tulosten julkistamisen jälkeen selkeesti isossa tunnepuuskassa vaan suuteli ja halasi Elviä tiukasti.
Kiinnitin myös huomiota tuossa läheisten puhelussa, et selkeesti jännitti ja oli iso merkitys sillä et mitä Elvin läheiset hänestä ajatteli, ja oli selkeesti otettu ku tykkäsivät. Musta se kertoo siitä, et on vakavissaan.
Eihän sitä voi kukaan tietää, että miten suhde tulee jatkumaan ja toimimaan ulkomaailmassa, mut mun mielestä ei oo mitään sellaisia viitteitä mitä täällä väitetään, et Paulusta ei oikein kiinostais.
Ja yllätyin jopa itse, et P&E oli niin suosittuja, ku tosiaan tuollanen pienoinen jähmeys ja tunteiden näyttämisen vaikeus ei mikään vahvuus ole tällaisessa ohjelmassa. Mut ehkä sieltä tosiaan jonkinlainen aitous välittyi katsojille :)
Pitäiskö kaikkien miesten olla sitten samanlaisia , Niko ja Samu ? He olivat äänessä ja olivat muijissa kiinni. Sekö sitten tarkoittaa , että parisuhde jatkuu. Paulus on nyt erilainen. Itse ainakin pidin Pauluksesta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä johtuuko siitä, et oon itsekin samoilta seuduilta lähtöisin ku Paulus, ja oot tottunut tollaseen minimaaliseen kehonkiemeen tunteiden näyttämiseen, niin jotenki helppo samaistua Paulukseen.
Sit ku joku tunne näkyy selvästi päälle päin, nii on jo oikeasti iso tunne kyseessä :D
Mun mielestä Paulus on selkeästi tykästynyt tai ihastunut Elviin, vaikka sitä ei oikein tuokaan ilmi. Vaan katselee muualle ja koittaa olla cool, kuitenkin kun katsoo Elviä tai puhuu Elvistä nii herkästi alkaa hymyilemään ja se tunne näkyy läpi.
Ei varmasti ole tottunut näyttämään tunteita ja läheisyyttä muiden edessä.
Finaalissa tulosten julkistamisen jälkeen selkeesti isossa tunnepuuskassa vaan suuteli ja halasi Elviä tiukasti.
Kiinnitin myös huomiota tuossa läheisten puhelussa, et selkeesti jännitti ja oli iso merkitys sillä et mitä Elvin läheiset hänestä ajatteli, ja oli selkeesti otettu ku tykkäsivät. Musta se kertoo siitä, et on vakavissaan.Eihän sitä voi kukaan tietää, että miten suhde tulee jatkumaan ja toimimaan ulkomaailmassa, mut mun mielestä ei oo mitään sellaisia viitteitä mitä täällä väitetään, et Paulusta ei oikein kiinostais.
Ja yllätyin jopa itse, et P&E oli niin suosittuja, ku tosiaan tuollanen pienoinen jähmeys ja tunteiden näyttämisen vaikeus ei mikään vahvuus ole tällaisessa ohjelmassa. Mut ehkä sieltä tosiaan jonkinlainen aitous välittyi katsojille :)
Samaa mieltä!!
Oon itse myös samoilta seuduilta, ja mieskin on just tuollainen Pauluksen tyylinen.
Ei täällä kukaan huuda, loiki, kilju ja karju kuten ilmeisesti etelässä on tapana.
"Oumaigaad!!! Mitäää!!!" Ym lähinnä ärsytti itseä kauden aikana. Paulus puhuu vähän mutta asiaa, on varmasti ihan tosissaan ja kiinnostunut Elvistä.
Paulus ja Elviira varmaan voittivat osittain siksi , että eivät jankanneet perhosista. Sonjakin oli niin ärsyttävä , kun puhui milloin pitäisi rakastua.
Vieraalla.maalla. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä ne katsomossa istujat oikein oli? Perheen kanssahan vaan soitettiin.
Jotain randomeita vaan haalittiin liveyleisöksi?Tuotantotiimin jäseniä. Siellä samassa villassa "kellarissa" asuu käsittämättömän iso joukko tonttuja, jotka huolehtii siitä että kilpailijat pysyy ruoassa ja puhtaana ja paljon muuta.
Uusimmassa podcastissa on aiheesta enemmän.
..JA PAIKALLISIA JOITA ON VAAN PYYDETTY YLEISÖKSI VAIKKA EIVÄT KIELTÄ YMMÄRRÄ
TÄMÄ PALJASTETTIIN IHAN KERRAN TV;ssäkin.
Eikös siellä ole ainakin ollut myös suomalaisia jotka asustaa Espanjassa? Näin muistelen.
Villalla jo näytti ettei Paulusta kiinnosta. Luen aina kehinkieltä. Toivottavasti en ole oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Villalla jo näytti ettei Paulusta kiinnosta. Luen aina kehinkieltä. Toivottavasti en ole oikeassa.
kehin?
Nyt kun E ja P voittivat , niin alkoi keskustelu ei tule suhde jatkumaan. Miksi ? Eihän meistä kukaan sitä tiedä. Nyt ovat menneet kotiin ja alkaa se arki. Paulus sattuu nyt olemaan sitä hiljaista tyyppiä. Eikö sen isä ja veljetkin sanonut jotain kiva kun olet ruvennut puhumaan ?
Onko joku jo ehtinyt koukuttua UK-versioon?
https://www.mtv.fi/sarja/love-island-uk-3831
Katsomossa taitaa olla pari jaksoa jo vapaasti katsottavissa...
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun E ja P voittivat , niin alkoi keskustelu ei tule suhde jatkumaan. Miksi ? Eihän meistä kukaan sitä tiedä. Nyt ovat menneet kotiin ja alkaa se arki. Paulus sattuu nyt olemaan sitä hiljaista tyyppiä. Eikö sen isä ja veljetkin sanonut jotain kiva kun olet ruvennut puhumaan ?
Moni epäili suhteen jatkuvuutta jo ennen finaalia. Nämä finaalin jälkeiset haastattelut vain vahvistivat havaintoa.
luulenpakylläettä kirjoitti:
Ei tule kestämään. Olin alkuun varma että Elviira lähtee kaasuttamaan mutta nyt oon satavarma että se on Paulus joka sanoo niiden luvattujen treffien ja pyörityksen jälkeen lopulta kiitos mutta ei kiitos. Harmi Elville, koska on ihastuneen oloinen. Paulus alkanut vaikuttaa samalta kuin Tiilan kanssa... (JA EI VAIN FINAALIJAKSOSSA VAAN KUTEN MAINITTIIN JOSSAIN NIIN JO AIEMMINKIN.)
Samaa mieltä.
Aina kun suhteesta/suhteen jatkosta puhuttiin vikoissa jaksoissa Paulus vaivaantui ja katsoi muualle. Minullakin tuli aivan Tiinan kansssa käyty tilanne mieleen. Ei näy enää sitä "palavaa ihastumista" millä katsoi aiemmin Elviiraa.
Kausi meni ja nyt tajusin että Elviira muistuttaa Floor Jansenia samanikäisenä 🖤
Vierailija kirjoitti:
Kausi meni ja nyt tajusin että Elviira muistuttaa Floor Jansenia samanikäisenä 🖤
Ei todellakaan. Molemmilla vain pitkät hiukset ja keskijakaus.
Vierailija kirjoitti:
Sonjalla ja Samulla oli ihanat vanhemmat
Sonjan isä vaikutti kyllä hauskalta tyypiltä. :D
Jännitin varmasti, ja onko tuo Paulus nyt ikinä ollut noissa haastattelussa, kameroiden edessä erityisen rento ja luonnollinen 🙄
Kyllähän tuo lopputuloksen jälkeen vaikutti hyvin onnelliselta Elvin kans