Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
9061/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulus ja Elviira ei tuu kestään. Aivan erilaisia ihmisiä. Ei Paulus lähde mihinkään city-ihmisen juttuihin. Nopsaan Elviirakin käänsi takkinsa.

Vierailija
9062/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään huomasin, miten naimanaamat Niko ja Josefiina on. Nenät ja suut on samanlaiset. Samanmoinen rusketuskin varmaan lisää fiilistä.

Katsoin samaa kun kävin äänestämässä. :D Elviirassa ja Pauluksessa on myös paljon samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun TOP 5 asukkaat:

1. Joonas ja sitten ehkä Mikaela, Onni, Paulus ja Elviira tai Tiila

Mulla ihan samat top5 :)

Mullakin. Onpa meitä samanmielisiä, ainakin nyt me kolme =D

Vierailija
9064/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muut huomanneet että jepin hokemisen ohella Isabella ääntelee hauskasti puhuesssaan? Siis selllainen syvä "joooohhhhhh" ja melkein murisee välillä sanomisiaan tehostaakseen. Sitten se huutaminen ja kiljumine, miten voi olla noin paljon energiaa naisesssa.

Se on joku outo rooli mitä vetää. Ihan kuin imitoisi jotain piirroshahmoa. Olen kauden loppua kohden bongannut pari kertaa, kun hän ei jaksa vetää roolia. Puhuu paljon matalammalla äänellä ja kuulostaa muutenkin normaalilta.

Olen huomannut saman. Ihan jäänyt ihmettelemään, että oliko se Isabella joka puhui.

Vierailija
9065/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten tuotannon päätöksellä I&I voittavat.

Vierailija
9066/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuliko muut, kun Sonja totesi että eihän hän voi juoda viiniä hiukset märkänä unelmatreffeillä.

Mitähän väliä silläkin on, että juoko sitä viiniä hiukset märkänä tai kuivana, hohhoijaa... tuntuu todella pinnalliselta tyypiltä.

Vierailija
9067/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat top kolme mulla on

1. Isabella (kausi olisi ollut vieläkin tylsempi ilman tätä Duracell pupua)

2. Mikaela (upean näköinen ja niin cool)

3. -

Vierailija
9068/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhia nää vikat jaksot...

Vierailija
9069/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna tähän aikaan tiedetään jo ketkä saa rahaa tyhjästä. 

No ei kai nyt sentään tyhjästä. Itse en olisi kestänyt viikkoakaan tuota tylsyyttä, perhosasteikkoja, pommeja jne.

Vierailija
9070/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Isabella taisi vihdoin sanoa, että selvittää ensin Ali jutun..

Vierailija
9071/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muut huomanneet että jepin hokemisen ohella Isabella ääntelee hauskasti puhuesssaan? Siis selllainen syvä "joooohhhhhh" ja melkein murisee välillä sanomisiaan tehostaakseen. Sitten se huutaminen ja kiljumine, miten voi olla noin paljon energiaa naisesssa.

Se on joku outo rooli mitä vetää. Ihan kuin imitoisi jotain piirroshahmoa. Olen kauden loppua kohden bongannut pari kertaa, kun hän ei jaksa vetää roolia. Puhuu paljon matalammalla äänellä ja kuulostaa muutenkin normaalilta.

eli tuotanto ohjestaa esittää innostunutta. monta kertaa ne vetää noi viestien lukemiset, kävelyt nuotio paikalla että saada tehtyä kivan näköiset hidastukset

Vierailija
9072/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuliko muut, kun Sonja totesi että eihän hän voi juoda viiniä hiukset märkänä unelmatreffeillä.

Mitähän väliä silläkin on, että juoko sitä viiniä hiukset märkänä tai kuivana, hohhoijaa... tuntuu todella pinnalliselta tyypiltä.

Yritti esittää hienoa. Sonjalla on muutenkin tietoisesti valittu hillitty ja hallittu rooli puhetyyliä myöten.

Vierailija
9073/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritti esittää hienoa. Sonjalla on muutenkin tietoisesti valittu hillitty ja hallittu rooli puhetyyliä myöten.

Totta. Ei ihme, että Samu totesi, ettei hän yhtään tiedä minkälainen oikea Sonja on.

Vierailija
9074/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tänä vuonna tule läheisten viestit?

Vierailija
9075/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan turhia nää vikat jaksot...

Joo. Pitäisi vaan lopettaa kausi kesken ja lennättää tyypit kotiin.

Vierailija
9076/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö tänä vuonna tule läheisten viestit?

Tänä vuonna ei tullut paljon muutakaan.

Vierailija
9077/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Isabella taisi vihdoin sanoa, että selvittää ensin Ali jutun..

Toivotaan,että selvittää. Ainakin Alilla samansuuntaisia ajatuksia instagramin perusteella. Alin haamu tais olla villalla,koska Isabella löi jarrut Miron kanssa niin nopeasti. Joonaksen kanssa ei liene selvitettävää.

Vierailija
9078/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ali tänään vastaillut instagramissa kysymyksiin!:D

Ihana video siellä Mirosta ja Alista! :D #pikkuveli #isoveli

Vierailija
9079/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuvaiheessa minusta on alkanut näyttää siltä, että Sonja ja Samu ja Jossu ja Niko ovat kyllä ihastuneita toisiinsa. Koskettavat toisiaan aina ohi kulkiessaan ja muutenkin läheisyyden osoittaminen on molemminpuolista. Toisin kuin Pauluksella ja Elviiralla. Paulus ei tee mitään eleitä osoittaakseen ihastusta, kaikki koskettelu ja halailu tulee Elviiran taholta.

Hyvä huomio. En tajua, miten porukka ihannoi tuota paria ja kanssakäymistä pidetään aitona. Jos olet oikeasti ihastunut, niin outoa on et sitä ei halua mitenkään näyttää. Pauluksella on kyllä käsijarru päällä. En usko, että ulkomaailmassa heillä on kovin paljon mitään yhteistä.

Olen huomannut saman!

Siis Paulushan on vaan tosi tyypillinen Pohjois-Pohjanmaan mies varautunut ulkopuolisten edessä (kuten esim. treffeillä kameramiehet muutaman metrin päässä), mut kahden kesken lämmin, vakaa ja rakastava. Ja sen Tiila näki ja samoin näkee Elviira, jotka puhuvat miten helppo Paulukselle on puhua, kuuntelee aidosti.

Mä niin tunnistan tuon! Onko se oikeesti joku Pohjois-Pohjanmaan miesten piirre? :D Oma mies sieltä suunnilta, ja sopii kyllä niin hyvin tuohon kuvaukseen. Edelleen 10v naimisissa olon jälkeen, on ulkopuolisten edessä vähän tahkee osoittamaan samanlaista hellyyttä ja välittämistä kuin oman perheen kesken. Puolisona maailman rakastavin, huomioivin ja hellin ihminen, niin normaalissa arjessa kuin esim. makuuhuoneen puolella :D

Mä oon aika varma et kukaan ulkopuolinen ei ikinä osais arvata miten kauniisti ja rakastavasti mieheni osaa puhua kahden kesken tai miten intohimoisesti ja välittävästi osaa käsitellä mua aikuisten harrastuksissa, koska ulospäin on vähän juro, vitsaileva ja sarkastinen :D

Ehkä mun on siksi jotenki helppo tykätä Elvistä&Pauluksesta, koska nään niissä niin paljon tuttua

Vierailija
9080/9593 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna sitten tuotannon päätöksellä I&I voittavat.

Tuskin sentään. Tämä kausi on ollut myös sellainen Sonja ja Samu Show, että pois alta risut ja männyn kävyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä