Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Näköjään siellä apissa oli näkynyt äänestyksen tilanne? Kun Elviira ja Paulus oli tunti äänestyksen alkamisen jälkeen johdossa 1100 äänellä, sit Samu ja Sonja sekä Josefiina ja Niko joku parisataa ääntä. Sit vikana Isabella ja Ilari 59 ääntä.
Tuotanto sitten sössi tämän kauden viimeiseen asti!
Nyt saa nauraa : näin juuri UNTA, että olin Love Islandissa ja oon reilusti Jussaa(en tunne häntä) vanhempi.. Meitä vain sen 4 jossain huoneessa (Suomessa oltiin) minä, Jussa ja tyttöinä toinen tais olla mun yks ulkomaan reissukavereista joka siis 20v ja sitä toista näistä/tyttöä en muista, mutta ei ollut kukaan saarelaisista (ehkä Elviiran tyyliä oli) . Meitä pidettiin siel joitakin tunteja (omasta halusta).Juteltiin puolin ja toisin molempien naisten kanssa mutta se jäi kaveritasolle, sekä Jussan(tulin muuten heti sen kans juttuun) kans etenkin todettiin, tämänkin kauden slogani "Rakkautta ei voi pakottaa. " Heti kun kiinnostus alkanut lopahtaa tältä tältä kaudelta eikä oo pyörinyt villan tapahtumat mielessä niin empä ois uskonut näkeväni UNTA,mutta näin toimii alitajunta.
Toivottavasti voittoon menee Elviira ja Paulus. Toiseksi Niko ja Josefiina.
Hyytyykö Sonjan hymy, kun eivät voitakaan. Eiköhän voittotaistelu ole E&P vastaan J&N. En ymmärrä, miksi tällä kaudella finaaliin pääsi 4 paria. No tosin tää oli monelta osin aika erilainen kuin aiemmat (väärä vuodenaika esimerkkinä), joten menköön sit noin. Itse olisin tipauttanut yhden parin esim. unelmatreffien jälkeen pois...
Vierailija kirjoitti:
Kuuliko muut, kun Sonja totesi että eihän hän voi juoda viiniä hiukset märkänä unelmatreffeillä.
Mitähän väliä silläkin on, että juoko sitä viiniä hiukset märkänä tai kuivana, hohhoijaa... tuntuu todella pinnalliselta tyypiltä.
No ehkä se on sellainen perusajatus, et viiniä juodaan yleensä ravintolassa ruoan kanssa, jossa harvemmin ollaan hiukset märkinä? Ehkä tuo oli osoitus pinnallisuudesta tai sitten ei. Ihmisten ajatuksenjuoksusta ei aina tiedä, olen monesti huomannut.
*aikoo tänään juoda viiniä tukka märkänä mökillä saunan jälkeen*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ali tänään vastaillut instagramissa kysymyksiin!:D
Ihana video siellä Mirosta ja Alista! :D #pikkuveli #isoveli
ihanaa jakaneet saman naisen,,,
Hetkinen. Siis millä tavalla jakaneet? Kaksi miestä olivat kiinnostuneita Isabellasta, mutta Isabella ei ollut kiinnostunut toisesta.
Ai Isbe ei ollut missään vaiheessa hullaantunut Mirosta? Muistelepa vielä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö tänä vuonna tule läheisten viestit?
Tänä vuonna ei tullut paljon muutakaan.
Uusimmassa podcastissa pääohjaaja paljastaa että kauden kesto määräytyy sen mukaan miten pitkäkestoisen ohjelmasarjan kanava (MTV) heiltä tilaa. Tänä vuonna ei ohjelmakartasta löytynyt tilaa kahdeksalle viikolle.
Huvimajassa ohjaaja juttelee kilpailijoiden kanssa eli ne kameralle lausutut jutut päivän tapahtumista on osa käsikirjoitusta ja siitä näytetään vain vastauksia, ei kysymyksiä.
Onkohan joku luullut, että nuo jorisevat huvimajassa pommeista ja perhosasteikoista vain huvin vuoksi tai tilittävät terapiamielessä? Ohjaaja kysyy tyhmiä täsmäkysymyksiä, joihin nuo vastaavat tyhmiä täsmävastauksia.
Olipa täydellisen kaunis tuo Pauluksen iltalaulu
Hienoa kuulla et vielä löytyy oikeasti laulutaitoa, ei ole mitenkään itsestäänselvää edes artisteilla nykyään.
Onhan Pauluksella tosiaan upea ääni. Muutenkin rauhallinen kundi ja onhan se söpö. Jos eivät voita Elviiran kanssa , niin toivotan heille kaikkea hyvää.
Olikohan tuotannon idea pitää Isabella pareineen finaalissa, "hyvityksenä" Ali- kömmähdyksestä. (Ali pois kesken kaiken, kun eivät olleet taustoja selvittäneet. Eka moka.)
Niin tuotanto mokasi taas, koska parasta tuolle naiselle olisi ollut päästä jo ulkomaailmaan selvittämään asioita. Nyt vain pitkittyy kärsimys.
Yhet tulee treffeiltä, ni yks kiljuu: Mitä!!
Oliko yllätys ketä sieltä tulee, vai se että palasivat. Joo, nauratti ja viihdettähän tämä.
Äänestin kyllä Paulusta ja Eeviä , mutta täytyy sanoa, että Sonja ja Samu on kyllä hyvä pari myös. Muut parit puhuvat vain samaa ja samaa. Samulla hauskat jutut, uskaltaa heittäytyä, ei ehkä se vastuuntuntoisin mutta hauska ja söötti. Jotenkin on vähän kuin Roope Salminen. Niko on kuitenkin ehkä se joka ottaa vastuuta eniten, miehistä ja tulee kohtelemaan Jossua hyvin. Paulus ja Eevi on aika erikoiset, aika perusjutut ja ei mitään korkealentoista juttua, mutta ovat hyvät varmaa parina kun kumpikaan ei odota mitään ihmeitä. Ilari ja Isabel ei oo pari, siis oikeesti.
Puhuvahan Samu ja Sonjakin samaa ja samaa. Tai enemmän se on Sonja joka puhuu. Sonja ottaa ihan liikaa stressiä rakkaus/ ihastumisis jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin kyllä Paulusta ja Eeviä , mutta täytyy sanoa, että Sonja ja Samu on kyllä hyvä pari myös. Muut parit puhuvat vain samaa ja samaa. Samulla hauskat jutut, uskaltaa heittäytyä, ei ehkä se vastuuntuntoisin mutta hauska ja söötti. Jotenkin on vähän kuin Roope Salminen. Niko on kuitenkin ehkä se joka ottaa vastuuta eniten, miehistä ja tulee kohtelemaan Jossua hyvin. Paulus ja Eevi on aika erikoiset, aika perusjutut ja ei mitään korkealentoista juttua, mutta ovat hyvät varmaa parina kun kumpikaan ei odota mitään ihmeitä. Ilari ja Isabel ei oo pari, siis oikeesti.
Mun mielestä Niko vaikuttaa sen verran perfektionistilta, että parisuhde toimii niin kauan kun kaikki on täydellisesti. Voi olla, että ristiriitojen tai ongelmien ilmaantuessa lähtee litomaan. Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen extra pikkumainen asioista huomauttelija, mutta pakko sanoa että ai hitto ton Josefiinan puhetyyli raastaa korvia. Kun hän sanoo jotain, niin jokaikinen kerta pakko tehdä semmonen kiekaisu lauseen loppuun. Jokaisen lauseen vika sana tulee ulos vähintään oktaavia korkeammalta kuin aiemmat. :D
Kauden vihatuin hahmo tuntuu olleen Jossu. Tietysti, koska hän on ollut näteimmästä/hyväkroppaisimmasta päästä noista naisista. Puhuu Isabellakin erikoisesti, mutta häntä ei ole vihattu läheskään niin paljoa kuin Jossua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen extra pikkumainen asioista huomauttelija, mutta pakko sanoa että ai hitto ton Josefiinan puhetyyli raastaa korvia. Kun hän sanoo jotain, niin jokaikinen kerta pakko tehdä semmonen kiekaisu lauseen loppuun. Jokaisen lauseen vika sana tulee ulos vähintään oktaavia korkeammalta kuin aiemmat. :D
Kauden vihatuin hahmo tuntuu olleen Jossu. Tietysti, koska hän on ollut näteimmästä/hyväkroppaisimmasta päästä noista naisista. Puhuu Isabellakin erikoisesti, mutta häntä ei ole vihattu läheskään niin paljoa kuin Jossua.
Juu niin on, vaikka joku väitti, että kukaan täällä ei häntä vihaa. Onneksi pahimmat kommentit hänestä on täältä poistettu. En ymmärrä miten tuntemattomat ihmiset kehtaavat laukoa täällä järkyttäviä kommentteja hänestä. Kyseessä kuitenkin kaunis, mukavan oloinen ja nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossu sentään voitti wellness-mallikilpailun. Kilpailun esittelyn mukaan "haemme hyvät elämäntavat ja positiivisen ajattelumaailman omaavaa valovoimaista persoonaa, joka on rohkea ja loistava esikuva kaiken ikäisille." Ei oikein vastaa sitä, miten Jossua täällä mustamaalataan.
Mun mielestä oli Paulus, ku Elvi tuli just sängylle