Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Ei yllättänyt, että juoru pulpahti juuri Jossun suusta :D Hänhän on aiemminkin möläytellyt mm. Joonaksen sanomisia kuka on top1, aiheuttaen juoruilulla hämminkiä/mielipahaa tai jopa orastavan suhteen kariutumisen. Onko Jossu tahattomasti lörppösuu vai onko hänen taktiikkanaan aiheuttaa muille pareille skismaa, jotta oman parin voitto olisi varmempaa?
Oon miettinyt samaa Josefiinan kohdalla, että tekeekö tuota tahallaan...
Läimäskö Samu oikeasti Sonjaa harjoituksessa niin että kuului läiskäys? Vai oliko vaan ääniefekti.
Mä ainakin suuttuisin, jos mies läiskis mua kasvoihin, edes leikillään.
Jos noin on niin ihan torvi toi Samu.
Sonja käy jo nyt raivona , niin mitä seuraa siitä kun saa kakun naamaansa. Samusta löytyy rentoutta , mutta ei nyt hirveästi Sonjasta. Onko ehkä vähän tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllättänyt, että juoru pulpahti juuri Jossun suusta :D Hänhän on aiemminkin möläytellyt mm. Joonaksen sanomisia kuka on top1, aiheuttaen juoruilulla hämminkiä/mielipahaa tai jopa orastavan suhteen kariutumisen. Onko Jossu tahattomasti lörppösuu vai onko hänen taktiikkanaan aiheuttaa muille pareille skismaa, jotta oman parin voitto olisi varmempaa?
Haluu varmaan olla tyttöporukassa se jolla on aina mehevimmät juorut, joka "tietää" muka kaiken muista.
Jos Ilari olis valinnut 28v Mikaelan niin voisi jopa tykätä katsoa. Tuo Isabellan parina olo on vaan jotenkin ällöä. Vähän samat vibat tuli Alista, Joonas menetteli ja Miro ikänsä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Pauluksen valinnat kiss, marry, pie -pelissä: Elviira sopii pussailuun, Neea on vaimomateriaalia ja Mikaela saa kakun kasvoille, kostona kahvin kähveltämisestä.
Olinko näkevinäni oikein Elviiran ilmeistä, että hän vähän ihmetteli tätä Pauluksen järjestystä? Elviira varmaan odotti, että hän Kärkiemäntänä olisi ollut Pauluksen vastaus siihen, kehen naiseen kannattaisi sitoutua pidempään parisuhteeseen (marry).
Mä luulen että Paulus halus ehkä vähän pahoitella/paikata sitä edellisen pelin hässäkkää, jossa Neea pahoitti mielensä siitä et kaikki oli sitä mieltä et Neea ei olis kumppanimateriaalia. Mun mielestä ihan sulonen ele Neealle, jolla selkeesti jäi se edellinen peli painamaan mieltä.
Ja uskoisin kyllä Elviiran tietävän, että häntä Paulus oikeasti kosisi :D mut ehkä se saattaa silti vähän aiheuttaa hämmennystä alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vuoropäivinä luulen uskovani että Josefiina yrittää tahallaan aiheuttaa eripuraa sepittelemällä tarinoita ja sitten taas toisena päivänä uskon luulevani että Jossu hyvää hyvyyttään leikkii Tiilaa ja paljastelee mahdollisia hyväksikäyttöjä tai sen yrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pauluksen valinnat kiss, marry, pie -pelissä: Elviira sopii pussailuun, Neea on vaimomateriaalia ja Mikaela saa kakun kasvoille, kostona kahvin kähveltämisestä.
Olinko näkevinäni oikein Elviiran ilmeistä, että hän vähän ihmetteli tätä Pauluksen järjestystä? Elviira varmaan odotti, että hän Kärkiemäntänä olisi ollut Pauluksen vastaus siihen, kehen naiseen kannattaisi sitoutua pidempään parisuhteeseen (marry).
Ei kai kukaan oikeasti luule et Paulus ajattelisi Neean olevan parempaa vaimomatskua ku Elviira. Justhan eilen Elvi ja Paulus yhteistuumin arvelivat Neean olevan vähiten kumppanimateriaalia. Eiköhän ollut vain pieni korjausliike edelliseen peliin Neea kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Läimäskö Samu oikeasti Sonjaa harjoituksessa niin että kuului läiskäys? Vai oliko vaan ääniefekti.
Mä ainakin suuttuisin, jos mies läiskis mua kasvoihin, edes leikillään.
Jos noin on niin ihan torvi toi Samu.
Missä harjoituksessa?
Pauluksen kermashow aiheutti enemmän kysymyksiä kuin antoi vastauksia. Pitäisiköhän koko kisan ennakkosuosikkien tässä vaiheessa jo yrittää välttää tekemästä jotain niin outoa, mikä pudottaa heidän ennakkosuosikin paikalta alemmille sijoille.
Vierailija kirjoitti:
Pauluksen kermashow aiheutti enemmän kysymyksiä kuin antoi vastauksia. Pitäisiköhän koko kisan ennakkosuosikkien tässä vaiheessa jo yrittää välttää tekemästä jotain niin outoa, mikä pudottaa heidän ennakkosuosikin paikalta alemmille sijoille.
Minusta Pauluksen ele oli kaunis, koska hän oli aidosti pahoillaan Neean puolesta.
Palstan mieliksi on mahdotonta olla.
Johan täällä draamailtiin, että Nicon kosinta on teeskentelyä.
Ihan sama mitä tekee, niin väärin menee.
Mutta luulisi Neean tajuavan, että Pauluksen vastaus oli feikki. Juuri edellisessä pelissä Neea oli Pauluksen mielestä vähiten parisuhdematskua ja nyt mukamas yhtäkkiä eniten vaimomatskua. Ei mensi ainakaan minulle läpi. Etenkin kun alussa vielä härnäsi kermavaahdolla, että aikoo heittää kakun Neealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vuoropäivinä luulen uskovani että Josefiina yrittää tahallaan aiheuttaa eripuraa sepittelemällä tarinoita ja sitten taas toisena päivänä uskon luulevani että Jossu hyvää hyvyyttään leikkii Tiilaa ja paljastelee mahdollisia hyväksikäyttöjä tai sen yrityksiä.
Tuo miten Josefiina kurkkii aurinkolasien yli, tuo mieleen sukujuhlien vanhapiikatädin, joka paheksuen katsoo muiden touhuja. Sitten kiireesti juoruamaan näkemäänsä ja kauhistelemaan toisten samanlaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Palstan mieliksi on mahdotonta olla.
Johan täällä draamailtiin, että Nicon kosinta on teeskentelyä.
Ihan sama mitä tekee, niin väärin menee.
Draamailtiin? Nikon kosintahan oli osa sitä kiss/marry/pie-peliä. Niko osoitti polvistumalla, että Jossu oli hänen vastauksensa "marry"-osioon. Se kuului siis siihen peliin. Sitähän täällä yritettiin sanoa jo aiemmin.
Jos Jussa ja Mikaela voittaisi, Jussa veisi rahat.
Vierailija kirjoitti:
Tuo miten Josefiina kurkkii aurinkolasien yli, tuo mieleen sukujuhlien vanhapiikatädin, joka paheksuen katsoo muiden touhuja. Sitten kiireesti juoruamaan näkemäänsä ja kauhistelemaan toisten samanlaisten kanssa.
Josefiina on sen verran yliampuva ilmehdinnöissään, että sopisi hyvin näyttelemään jonnekin kesäteatteriin :)
Toivottavasti Ilari ja Isabella eivät pääse tämän päivän jaksossa sviittiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta luulisi Neean tajuavan, että Pauluksen vastaus oli feikki. Juuri edellisessä pelissä Neea oli Pauluksen mielestä vähiten parisuhdematskua ja nyt mukamas yhtäkkiä eniten vaimomatskua. Ei mensi ainakaan minulle läpi. Etenkin kun alussa vielä härnäsi kermavaahdolla, että aikoo heittää kakun Neealle.
No tottakai, tietysti Neea tietää ettei Paulus häntä oikeasti kosisi. Yhtä leikkiähän tuo peli on kaikkien osalta, joku Samun kakun heitto naamaan oli huumoria ja nyt tuo Pauluksen homma pitäis ottaa tosissaan.
Mun mielestä ihan hyvä, pahoitteleva ele Paulukselta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ilari ja Isabella eivät pääse tämän päivän jaksossa sviittiin.
No sanos muuta. Ei liikaa makeaa mahan täydeltä, mutta Isabella se vaan on vetänyt koko miesbuffetin kitusiinsa. Alkaa jo riittämään.
Tämän illan jaksossa. Siitä on First Look -klippi sovelluksessa.