Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
7841/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussa eikä halua edetä fyysisesti kameroiden edessä. Ajatuksia?

No eihän Pauluskaan halua olla erityisen fyysinen kameroiden edessä, ei ole tainnut edes kunnon suudelmaa näkyä kameroille. Mut eipä tuo silti ole estänyt muodostamasta hyvää suhdetta🤷

Vierailija
7842/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilari vaikuttaa juonikkaalta. Hän tuli putsaamaan pöydän Bellan avulla. Niin ainakin luulee ja toivoo. Toivottavasti katsojat eivät ole puusilmiä.

Siis rahapalkintoahan tässä tavoitellaan. Parisuhde ei synny jossain love islandin makuu salissa ja uima-altaalla notkuen. Kai nuo kaikki 4 kautta on ollut enemmän tai vähemmän feikkaamista? Tietenkin se raha kiinnostaa! Vai olenko ihan hakoteillä?

Joku täällä ainakin on väittänyt, että useampi pari edellisiltä kausilta on vielä yhdessä. En itse tiedä, kun en käytä instagramia tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7843/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte romantiikkaa, kannattaa tsekata Katsomosta The Courtship. Rakkauden etsintää Jane Austenin novellien miljöössä 😍 Paitsi siinäkin ohjelmassa mua ihmetytti, että miten nää nykymiehet on tollasia ihme vaiheilijoita ja jarruttelijoita. Vähän pilasi romanttista tunnelmaa.

Vierailija
7844/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Eemil oikein tekee tuolla? Ja mitä tehnyt kaikki viikot? Miksi se edes on tuolla?

Tämä on erittäin hyvä kysymys. :D

Vierailija
7845/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte romantiikkaa, kannattaa tsekata Katsomosta The Courtship. Rakkauden etsintää Jane Austenin novellien miljöössä 😍 Paitsi siinäkin ohjelmassa mua ihmetytti, että miten nää nykymiehet on tollasia ihme vaiheilijoita ja jarruttelijoita. Vähän pilasi romanttista tunnelmaa.

Niinpä, mikähän niitä jarrumiehiä vaivaa? Yleinen ilmiö. Ovat kuitenkin oikeasti kiinnostuneita tai ihastuneita, mutta jarru pohjassa.

Vierailija
7846/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mikähän niitä jarrumiehiä vaivaa? Yleinen ilmiö. Ovat kuitenkin oikeasti kiinnostuneita tai ihastuneita, mutta jarru pohjassa.

Ensin mennään ja sitten meinataan. Joku mörkö ilmestyy kuiskimaan korvaan, että jarrut pohjaan. Ei noista ota selvää.

Vierailija
7847/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin on tunteita ja ei olla mitään koneita. Välillä suhdejutuissa pelottaa, ahdistaa tai miettii kelpaako omana itsenään tai riittääkö vastaamaan niihin odotuksiin.

Vierailija
7848/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin mennään ja sitten meinataan. Joku mörkö ilmestyy kuiskimaan korvaan, että jarrut pohjaan. Ei noista ota selvää.

Niin, eikä siitä tietenkään osata avautua sanallisesti, että mörköä voisi käsitellä yhdessä.

Vierailija
7849/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paulus ja Elviira sviittiin.

Tai oikeestaan ketkä vaan paitsi I & I.

Ois kyllä aika läppä jos E&P pääsisi uudestaan äänestettynä sviittiin 🤣 vois vähä herättää pohdintaa pareissa ..

Vierailija
7850/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta Samusta ja Sonjasta tule mitään.

Sonja on liian huumorintajuton ja takertuva.

Eikö teidän mielestä ole yhtään outoa, että Samu vähättelee ja suhtautuu usein kielteisesti Sonjan fiiliksiin. "Se on vaan sun pään sisällä, älä yliajattele" jne. Ku mun mielestä nuo Sonjan pohdinnat on usein ihan aiheellisia.

On. Luulen että niistä pääsisi nopeammin yli, jos saisi ensin hieman tukea.

Toisaalta Samu näytti oikeasti tarkoittavan kun sanoi, ettei mitään tekisi vaikka vitsailee. Mutta ei lupaa hyvää tuollaisessa asiassa noin iso eroavaisuus etenkin, kun kumpikaan ei oikein tule vastaan.

Vierailija
7851/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikä siitä tietenkään osata avautua sanallisesti, että mörköä voisi käsitellä yhdessä.

Miehen pitää olla se vakaa peruskallio, johon nainen voi nojata tuulen tuivertaessa. Miehet ovat viihteen, median ja osin omien kokemusten kautta oppineet ettei kannata omista heikkouksistaan hirveesti puhua naiselle, ainakaan tutustumisen alkuvaiheessa. Sellainen miehestä löytyvä heikkous on iso turn off naisille. Vaikka isoon ääneen muuta julkisesti väittäisivätkin.

Vierailija
7852/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuvas eilen hyvin Josefiinan naurua, suunnilleen muistaakseni että keuhkosairas kana. Tukehtuva hylje kuvaa mielestäni myös tuota outoa äännähtelyä mitä Josefiina tekee kun nauraa.

Vierailija
7853/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alkoiko Isabellaa nyt ahdistaa tuo Ilari-juttu? Vai mikä homma?

Vierailija
7854/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin tykkää Samusta. Tulee jotenkin kiero vaikutelma ja sellainen pelimiesviba. Ja olen edelleen sitä mieltä, että eivät sovi Sonjan kanssa yhteen. Eivät vaan sovi yhteen, liian eri puusta veistettyjä. Sonjasta tulee vähän sellainen viba, että olisi sisältä jotenkin rikki ja epävarma, ja sen takia ajautuu suhteisiin huonojen miesten kanssa.

Vierailija
7855/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikosta tulee mieleen Enskarien Lauri. Yhtä lyhyt ja tymäkkä ja hiuksekas kuin Lauri.

Niko ei mielestäni ole tasokas mies.

Samu on tasokas ja tietää sen.

Mutta ihanin ja aidoin on Paulus. Paulus on parasta mitä tää ohjelma on ikinä tarjonnut yhdessä 2. kauden Reetun kanssa. Molemmat aitoja ns nobodyja tullessaan mutta hyvin pärjäävät ihan omana itsenään.

Vierailija
7856/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä kun kaikku naisten jutut on epäselvää kimitystä, koska eräs nainen hihkuu kaikkien muiden päällä.

Tuotannolle terveisiä, että ryhmätilanteissa Isben mikistä tulevaa ääntä voisi hiljentää!

Vierailija
7857/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin tykkää Samusta. Tulee jotenkin kiero vaikutelma ja sellainen pelimiesviba. Ja olen edelleen sitä mieltä, että eivät sovi Sonjan kanssa yhteen. Eivät vaan sovi yhteen, liian eri puusta veistettyjä. Sonjasta tulee vähän sellainen viba, että olisi sisältä jotenkin rikki ja epävarma, ja sen takia ajautuu suhteisiin huonojen miesten kanssa.

Mulla sama fiilis Samusta ja Sonjasta. Sonja on Samun tasoiselle todella raskasta seuraa, kahlitsee ja vaatii todisteluja ja on taatusti mustasukkainen omassa epävarmudessaan

Vierailija
7858/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuva Niko on muuten tosi komea.

Vierailija
7859/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi auki ja Isabella sviittiin Ilarin, Miron, Joonaksen ja Alin kanssa!

Vierailija
7860/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taasko on tulossa 5. päivän ahdistus. Ei tarvinne sanoa kelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän