Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
7541/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauluksen ujostelu alussa tuntui sympaattiselta ja uskottavalta. Nyt tuntuu kuin hän olisi lähtenyt täysillä loppukiriin mukaan hänkin ja yhtäkkiä löytyykin tunnetta ja rohkeutta vaikka muille jakaa. Kaikki kolme vakiintunutta paria tuntuu yhtäkkiä laskelmoivilta feikkaajilta. Pahoitteluni, jos olen epäreilu, mutta näin asia minulle näyttäytyy. Toivottavasti olen väärässä. Olisihan upea juttu, jos olivat oikeasti löytäneet toisensa.

Vierailija
7542/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauluksen ujostelu alussa tuntui sympaattiselta ja uskottavalta. Nyt tuntuu kuin hän olisi lähtenyt täysillä loppukiriin mukaan hänkin ja yhtäkkiä löytyykin tunnetta ja rohkeutta vaikka muille jakaa. Kaikki kolme vakiintunutta paria tuntuu yhtäkkiä laskelmoivilta feikkaajilta. Pahoitteluni, jos olen epäreilu, mutta näin asia minulle näyttäytyy. Toivottavasti olen väärässä. Olisihan upea juttu, jos olivat oikeasti löytäneet toisensa.

Juuri näin. Ihmiset ovat vaan niin sokeita, että eivät halua nähdä Pauluksen feikkaamista. Musta huumori, joka kohdistuu ikävästi toisiin saarelaisiin nähdään myös hyvänä juttuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin voittoa Emilille. Hän alkaa tuntua ainoalta järkevältä ja oisin niin toivonut. että hän olisi löytänyt elämäänsä naisen. Nyt parina Neea ja harmi, kun tätä paria ei näytetä oikeastaan ollenkaan yhdessä. Näin ei pääse näkemään, onko siellä ees pientä kipinää. Emilillä on joku suojamuuri, koska hän pelkää, että sattuu (näin taisi itse sanoa)..    

Minusta taas ainoa aidon oloinen pari on Paulus ja Elviira, heidän ei tarvitse mitään aakkosleikkejä tai muitakaan näkyviä ulostuloja tehdä, riittää, kun ovat juuri sellaisia kuin ovat. Ovat niin luonnollisia ja suloisia toistensa seurassa, olen pitänyt heistä koko ajan, eikä se ole miksikään muuttunut, äänestän heitä loppuun asti

Vierailija
7544/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo Ilarin ja Isabellan pusu notskipaikalla näytti nostattavan kulmia myös muilla kuin Mirolla.

Toivottavasti tuon pelin voittaa Emil ja Neea. Ei noita muita jaksa,sellanen esitys päällä.

Ja Mirolle kiitos,kaikki 20+ nuoret miehet ei oo kusipäitä. Sä olit ihana,pysy tuollasena. Suomesta löytyy sulle ottajia..

Isot pisteet Mirolle suoraselkäisyydestä, rehellisyydestä ja aitojen tunteiden näyttämisestä eikä pelaamisesta. Voi kävellä tuolta häpeilemättä pois. Oikea rakkaus odottaa Suomessa!

Vierailija
7545/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin aluksi Sallamarin kiinnostusta 21 vuotiaaseen miroon, mutta selvisin että aika lapsellinen naikkonen tämä sitten olikin. Sanoi vielä että eka kerta kun saa pakit viis vuotta nuoremmalta, joten hän ei vissiin sitten oman ikäisiään edes yritä ulkomaailmassa.

Eikä sillä että viis vuotta olisi paljon, mutta itse 26-vuotiaana en pystyisi millään seurustelemaan 21 vuotiaan kanssa. Pikkuveljeni on kavereineen sen ikäisiä ja voi luoja kuinka lapsellisia.

Vierailija
7546/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei feikkaisi kun 12500 euroa on ihan kiva summa.

Voiton soisin parille jotka on tosissaan mutta on vaikea erottaa ketkä on tosissaan.

Vierailija
7547/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä Paulus edelleen ujostelee tietyissä tilanteissa :D muuhun en ota kantaa.

Vierailija
7548/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulusta miettinyt kun ei näytä olevan tosissaan ihastunut. Elviira liian adhd Paulukselle.

Vierailija
7549/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehiä vaivaa, miksi ne jarruttaa. Sama juttu joka parinhakuohjelmassa. Ei täydellistä naista ole olemassa.

Vierailija
7550/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukas ja millä kaudella tällainen ryöväys on tehty Suomen LOVE ISLANDISSA? Aivan, täällä voittopotti edelleenkin jaettaneen kristillisen tasapuolisesti."

Norjan love islandissa voittajaparista nainen rikkoi pallon ja sai koko potin itselleen + pudonneille saarelaisille. Mies jäi ilman

Nyt sekoitat ohjelmat. Palloa ei ole Love Island formaatissa.

Vierailija
7551/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Samu olla oikeasti seurustelu tyyppiä. Jossain vaiheessa tuntui , kun haluaa vähän olla vaan ja pakittaa. Samua ja Nikoa molempia näytti ottavan alussa päähän paljon perhosia jne. Isabella nyt taas ihastuu nopeasti ja eikä tajua miten loukkaa toista. Keskustelussa ei kyllä pääsee kovin pitkälle. Jokainen jätkä just niin niin samanlainen kuin hän. 

Vierailija
7552/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän pahaa Isabella on tehnyt näille palstan mollaajille. Mietinpähän vaan. Isabella on ihanan positiivinen ilopilleri. Mua ei oo ainakaan ärsyttänyt Isabellassa mikään. Kaipa hän itse tietää,että jos joku tyyppi ei matchaa hänelle. Kaikkea hyvää toivon Isabellalle ja Ilarille.

Juuri näin. Isabella on tosi hurmaava ilopilleri. Elää hetkessä ja rohkeasti tutustuu ihmisiin. Kyllä sitä pian huomaa kolahtaako ne kemiat oikeesti vai ei.

Ei voi tietää, tuleeko heistä lopulta Ilarinkaan kanssa mitään, mutta nyt ainakin näyttää, että heillä on hauskaa yhdessä ja kemiaakin näyttää olevan.<3

Ja sama jatkaa vielä, että kyllä olis ollut saarella monin verroin tylsempää ilman Isabellaa.

Toinen sisällöntuottaja oli Joonas.

Muuten ollut aika tasapaksua menoa.

no eihän tuolla näytetä kuin isabellaa, isabella meikkaa, isabella käy treffeillä, isabella nuoleskelee...

Vierailija
7553/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ei feikkaisi kun 12500 euroa on ihan kiva summa.

Voiton soisin parille jotka on tosissaan mutta on vaikea erottaa ketkä on tosissaan.

Sehän nyt on ilmiselvä, et jokainen yrittää saada sen voittopotin, mitä sitä ihmettelette et feikkaavat.

Vierailija
7554/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se helppoo, kun sen osaa, hurmaaminen. Tosta noin vain tullaan kesken pelin, naps vaan nainen kainaloon ja tulevaisuutta lapsilukuineen suunnittelemaan.

Ai niin, hurmauksen kohde on joskus vaikeammin syttyvä, toisinaan todella helppo.

Vierailija
7555/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi Sallamari nolo. "eka kertaa saan pakit 5 vuotta nuoremmalta" ja loukkaantui kun Neea menisi hänen edelle jos Miro sais valita.

Vierailija
7556/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukas ja millä kaudella tällainen ryöväys on tehty Suomen LOVE ISLANDISSA? Aivan, täällä voittopotti edelleenkin jaettaneen kristillisen tasapuolisesti."

Norjan love islandissa voittajaparista nainen rikkoi pallon ja sai koko potin itselleen + pudonneille saarelaisille. Mies jäi ilman

Nyt sekoitat ohjelmat. Palloa ei ole Love Island formaatissa.

Pallo on Paradise hotellissa. Love Islandissa oli ennen kuoret, jotka jaettiin voittajaparille. Vain toinen kuori sisälsi voittosumman ja kuoren saaja sai valita jakaako voittopotin vai pitääkö koko summan itsellään. Tästä ilmeisesti on luovuttu? Tai ainakaan Suomen versiossa tätä ei ole ollut, mikä on ihan tylsää. Siinä se "rakkaus" punnittaisiin ja feikkaajat selviäisivät.

Vierailija
7557/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Mirosta ja olisin suonut hänelle parempaa kohtelua. Isabella on jo niin nähty. Puhua pälpättää, mutta ei sano mitään. Tyhjää.

Vierailija
7558/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä omituinen tuo Sallamarin ulosanti.

Liekö eteläpohjalaisuus.

Se. Seinäjokelaisista on kokemusta ja ovat vähän passiivisaggressiivista ja muka huumorin varjolla veetuilevaa sakkia.

Vierailija
7559/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi Sallamari nolo. "eka kertaa saan pakit 5 vuotta nuoremmalta" ja loukkaantui kun Neea menisi hänen edelle jos Miro sais valita.

ei muuten oo saltsu ollu kahta vuotta sinkkuna ku vielä jouluna postannu entisen poikaystävänsä kanssa kuvia :D

Vierailija
7560/9593 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Ilarin mielestä Isabella kypsä ikäisekseen. Jep jep. Ei muuta kuin perhettä perustamaan. Tällä menolla häät on ensi kuussa. Ellei Isabella ehdi ahdistua ...

Kertoo siitä, miten fiksu Ilari itse on.