Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Itse olen alkanut tykkäämään Mirosta,toivottavasti saa jatkaa ja löytää jonkun kivan tytön saarella,siis jonkun uuden.
Tuo miehet imitoi naisia -klippi on hervoton. Jussa oli mun mielestä erityisen hauska!:D
Vierailija kirjoitti:
Tuo miehet imitoi naisia -klippi on hervoton. Jussa oli mun mielestä erityisen hauska!:D
Jussa on söpö kun nauraa. Saisi hymyillä enemmän, eikä olla aina niin ankeuttajan näköisenä.:D
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kahteen kertaan enkä vieläkään tajunnut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä ne esitti? Miro ilmeisesti Elviira? Muista en saanut selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun amatöörit näyttelee niin katsojalle tulee kesäteatteri-fiilis ja sitä pahempaa kärsimystä on vaikea edes kuvitella.
Yhdestä asiasta olen varma. Ne tyypit on olleet saarella aivan liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän jotkut ihmiset innostuvat älyttömästä pituuserosta? Varmaan tulee pienelle ihmiselle turvallinen olo, mutta mikäs olo tulee sille tosi paljon isommalle? Ilari ja Isabella ovat kuin aikuinen mies ja lapsi.
Isabella yksinkertaisesti tykkää enemmän miehen kokoisista itseään vanhemmista miehistä kuin oman ikäisistä ja paljon/liikaa feminiinisiä ominaisuuksia omaavista miehistä.
Olikohan Bellalla eilen joku kramppi jalassaan, kun suostui ilman mitään rimpuilua siihen että Ilari nappasi syliin ja kantoi ulkoa sisälle... 😉
Minusta se oli tympeä teko Ilarilta, kantoi naista kuin morsianta kynnyksen yli omistajan ottein😜plääh
Näin naisen kuuluu juhlapuheissa sanoa, mutta jos komea alfa sattuisi omalle kohdalle tekemään samoin, niin sehän olisikin vain "ihanan miehekäs ylläri ja hormonit hyrräisi".
Melkoinen voimamies saa nykyään ollakin, jos keskiverto suomimamman riuhtaisee olalle :D Ei onnistu ihn joka pojalta! Ja haaveeksi jää tuo kokemus myös monelle mammalle - siitä varmaan katkeruus.
Isabella ei taida edes osata kiinnostua kenestäkään. Hengailee vaan iloisena menemään.
Ärsyttääkö kellään muulla tuo jep jep jep jep.......???vi
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö kellään muulla tuo jep jep jep jep.......???vi
No ei tietenkään. Muuten vaan asiasta on kirjoitettu kymmenittäin viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ilarin hymy erikoisella tavalla outo. Ja ehkä tässä kontekstissa jopa hieman pelottava.
Jakoavainhymy. Mutta tuollainen on tekokas baaripokauksissa.
Mulla on ehkä mennyt ohi, mutta miksi tuotanto siis poisti Alin? Eikö siis lähtenyt henkilökohtaisista syistä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ehkä mennyt ohi, mutta miksi tuotanto siis poisti Alin? Eikö siis lähtenyt henkilökohtaisista syistä?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6c4d0661-0c34-4c6b-9787-57e3d3d…
Rikostuomion takia eli henkilökohtaisista syistä
Onko se automaattista että Jossu ja Niko on finaalissa? Ihan vain koska juttu on kestänyt alusta asti. Millä perusteella voittaja valitaan? Millä perusteella te äänestätte? Ilman sarvia ja hampaita kyselen. Ja jotenkin haluaisin seurata mieluummin muita pareja
Tuskin Ilari ihan oikeasti ole kiinnostunut Isabellasta. Kiinnostuksen kohde oli Sonja ja on varmaan vieläkin. Samu oli kyllä pitkään varuillaan ja ei halunnut kiirehtiä tunteissa ja perhosista. Toisaalta ymmärrän. Isabellan tunteet vaihtuu vuorokaudessa. Meinaa hänen ihastus näkyi tänne sohvalle asti , kun puhui Mirosta. Tai muija esittää vaan. Itse en ainakaan halua tuollaisten ihmisten saada voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elviira oli selkee, mutta muut vaikutti olevan jotakin sisäpiiriläppää. Naiset kuitenkin tunnisti. Eemil ainakin höpötti horoskoopeista ja Paulus jotenkin nokkaantuneen oloisena lähti keitetään kahvia.
Mun mielestä noi oli kyllä hauskoja. Harmi vaan, että äänet ei kuulunu kauheen hyvin.:D
Sanoiko Isabella aivan muutama jakso sitten Mirolle,et haluaa edetä rauhallisesti. No siellä edetään sit Ilarin kans kuitenkin täyttä ravia. Mtv viihde sivulla on kunnon pusukuva näköjään. Voi jösses. Miro oli vain pelinappula,tää likka tietää täysin mitä tekee. Valehtelee toiselle päin näköä. Tunteita ei toki voi taikoa,mutta nyt on rimanalitus. Siis tipautusta pilvilinnoista kiitos tälle neidolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätystwistinä voisi tulla pari äänestykseen uusi bropari, Eemil & Miro. Voittaisivat koko paskan ja jakaisivat 50 000€. Siinä jäisi sitten somepelaajat ihmettelemään että mitä tapahtui..
Voittajapari saa 25k eli 12500€ per naama
Rahaahan ei tarvitse välttämättä jakaa, vaan toinen osapuoli voi ryövätä koko potin toisen nenän edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätystwistinä voisi tulla pari äänestykseen uusi bropari, Eemil & Miro. Voittaisivat koko paskan ja jakaisivat 50 000€. Siinä jäisi sitten somepelaajat ihmettelemään että mitä tapahtui..
Voittajapari saa 25k eli 12500€ per naama
Rahaahan ei tarvitse välttämättä jakaa, vaan toinen osapuoli voi ryövätä koko potin toisen nenän edestä.
Se ryövääminen tapahtuu Paratiisihotellissa. Tässä voittopotti jaettaneen kristillisen tasapuolisesti.
Samun ihastumisen tunnustaminen oli kaikkien aikojen ankein ja pakotetuin. Mies näytti siltä, kuin olisi joutunut kertomaan jotain todella vastenmielistä. :D