Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Kiiwi, persikka, meloni.🤣
Onko banaanit ollu käsittelyssä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tuossa yhdessä kommentissa mainitsi tästä kun tivataan sitä I-pommia, olen ihan samaa mieltä, jotenki outoa että tuollaista jankataan kokoaika, itsellä se pommin räjähdys olisi joka tivaamis kerralla vain kauempana ja kauempana. Ja tää Jossun "en varmana sano eka", voi tsiisus mikä kivikautinen ajattelutapa.
15v parisuhteessa olleena miehenä ja nyt 35 vuotiaana takaisin sinkkumarkkinoille hypänneenä olen ollut todella yllättynyt siitä, että nykynaiset (25v-40v) ovat TODELLA konservatiivisia deittikuvioissa! Oletin että julkisuudessa vuosikaudet jyllännyt feminismi ja naisten voimaantuminen olisi näkynyt positiivisesti deittailun tasa-arvoistumisessa, mutta mun täytyy myöntää olleeni erittäin pettynyt tähän naisten "kivikautiseen ajattelutapaan". Okei, ei kaikki naiset, mutta mutu-fiiliksellä arvioiden 80-80 prosenttia kyllä jakaa tämän vanhankaisen ajattelutavan, että miehen pitää netissä laittaa eka viesti, pyytää treffeille, valita treffipaikka, tarjota treffeillä, kertoa treffien jälkeen miten meni ja haluaako jatkoa, tehdä aloite ekaan suudelmaan ja myös toimia aloitteen tekijänä seksin osalta. Huhhuh, ei tuo kyllä mitään modernia tasa-arvon mukaista settiä ole, arvon naiset. Juu, olen melko komea mies ja muutenkin "paketti" kondiksessa, joten treffeillä olen käynyt useamman kymmentä kertaa tässä parin viime vuoden aikana eli "tutkimusdataa" löytyy väitteideni tueksi ihan riittämiin.
Kaiken jälkeen olet vielä Vauva-foorumilla. Outoa!
Mikä tuossa on outoa mielestäsi? Pitikö tämän sun viestin olla jotenkin henkilökohtainen loukkaus minua kohtaan? Käyn monilla keskustelufoorumeilla ja tämä Vauva on vain yksi niistä. Pidän Vauva-foorumista sen takia, koska tämä on harvoja naisvaltaisia keskustelupalstoja ja on mielenkiintoista lukea vastakkaisen sukupuolen ajatuksia. Ei tässä sen ihmeempää ole taustalla.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Siis ihan uteliaisuudesta kysyin, että mikä siinä on se "virhe", minkä takia miehenä ei saisi olla täällä Vauva-foorumilla. Onko se jollain tavalla häpeällistä tai epämiehekästä, jos kirjoittaa tänne?
Ihan samaa mietin. Vauva.fi:llä on tosi monipuolinen ja suosittu keskustelufoorumi, jonne kyllä osallistuu paljon muitakin, kun pienten vauvojen äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tuossa yhdessä kommentissa mainitsi tästä kun tivataan sitä I-pommia, olen ihan samaa mieltä, jotenki outoa että tuollaista jankataan kokoaika, itsellä se pommin räjähdys olisi joka tivaamis kerralla vain kauempana ja kauempana. Ja tää Jossun "en varmana sano eka", voi tsiisus mikä kivikautinen ajattelutapa.
15v parisuhteessa olleena miehenä ja nyt 35 vuotiaana takaisin sinkkumarkkinoille hypänneenä olen ollut todella yllättynyt siitä, että nykynaiset (25v-40v) ovat TODELLA konservatiivisia deittikuvioissa! Oletin että julkisuudessa vuosikaudet jyllännyt feminismi ja naisten voimaantuminen olisi näkynyt positiivisesti deittailun tasa-arvoistumisessa, mutta mun täytyy myöntää olleeni erittäin pettynyt tähän naisten "kivikautiseen ajattelutapaan". Okei, ei kaikki naiset, mutta mutu-fiiliksellä arvioiden 80-80 prosenttia kyllä jakaa tämän vanhankaisen ajattelutavan, että miehen pitää netissä laittaa eka viesti, pyytää treffeille, valita treffipaikka, tarjota treffeillä, kertoa treffien jälkeen miten meni ja haluaako jatkoa, tehdä aloite ekaan suudelmaan ja myös toimia aloitteen tekijänä seksin osalta. Huhhuh, ei tuo kyllä mitään modernia tasa-arvon mukaista settiä ole, arvon naiset. Juu, olen melko komea mies ja muutenkin "paketti" kondiksessa, joten treffeillä olen käynyt useamman kymmentä kertaa tässä parin viime vuoden aikana eli "tutkimusdataa" löytyy väitteideni tueksi ihan riittämiin.
Mikä tuossa on outoa mielestäsi? Pitikö tämän sun viestin olla jotenkin henkilökohtainen loukkaus minua kohtaan? Käyn monilla keskustelufoorumeilla ja tämä Vauva on vain yksi niistä. Pidän Vauva-foorumista sen takia, koska tämä on harvoja naisvaltaisia keskustelupalstoja ja on mielenkiintoista lukea vastakkaisen sukupuolen ajatuksia. Ei tässä sen ihmeempää ole taustalla.
Siis ihan uteliaisuudesta kysyin, että mikä siinä on se "virhe", minkä takia miehenä ei saisi olla täällä Vauva-foorumilla. Onko se jollain tavalla häpeällistä tai epämiehekästä, jos kirjoittaa tänne?
Ei ole kukaan kieltänyt, joku piti outona, älä tee numeroa asiasta ja ala jankkaamaan.
vois jossu ja niko eroo ni tulis iha hullui uusii parei
Eemil ei yritä ketään eikä mitään. Narina vaan käy. Pistäkää se nyt ulos tuolta!
mikä toi pantatyyli muijilla on, esim neealla ja jossulla musta leveä trikoopanta? onko se taas jostain nollarilta larpattua :D oon nähnyt muutaman kerran kaupungillakin.
Pauluksen ja Samun body countit 100
Vierailija kirjoitti:
onkohan nikollakin noin paljon
Yksi asia villalla pysyy samana vaikka maanjäristyksen ja tsunamin jälkeenkin:
Mikaela pysyy mykkänä ja söisi varmaan sitä kakkuakin jos joku tajuaisi tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin. Vauva.fi:llä on tosi monipuolinen ja suosittu keskustelufoorumi, jonne kyllä osallistuu paljon muitakin, kun pienten vauvojen äitejä.
Olen aina ymmärtänyt että on vain yh-äitien.
En jaksanut katsoa Isabellan ja Miron treffejä.
Tämän päivän ja eilisen kelasin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onkohan nikollakin noin paljon
Vaikea sanoa.
Samu taisi vähätellä.
Paulus yllätti (hiljaisissa vesissä ne...)
Vierailija kirjoitti:
Olen melko varma, että Sonja mainitsi Pauluksen "luvun", koska on kateellinen Elvin ja Pauluksen "draamafreesta suhteesta" (kuten sen joku tuolla määritteli), ja pelkää heidän yleisön suosiotaan.
Me katsojat emme yhtään tiedä, missä kontekstissa tuo on sanottu - Pauluksen tietäen, voi hyvin olla jätkäporukassa heitetty vitsi.
(Ja missä välissä hän edes olisi ehtinyt, kun on kertonut että elämä ollut aika hiljaista ja työpainotteista?)
Samun luvun voisin kertoa vaikka kahdella.
Sonja oli taas iilimatona Samun kimpussa, ja yritti kaikki kikat saadakseen toisen edes esittämään ihastunutta.
Ainoa, mitä lopulta sai irti, oli että ei Samulla olisi mitään sitä vastaan, että lisäisi tuota lukuaan yhdellä (ymmärsit oikein), mutta päätavoitteena oli saada lomailla loputkin kaksi viikkoa ja saavuttaa täydellinen pronssirusketus. (Samumaisella ironialla kerrottuna, että ota siitä nyt selvää).
En halua pilata terveen tahtiin katsojien yllätystä, mutta pikkuinen kolaus Sonjan plääniin lopussa tuli...
Vierailija kirjoitti:
Sonjalla 20
Sonja ei anna Onnille edes ystävällisyyttä. Mut toisaalta tossahan tulee todellinen luonne esille kun kaikki ei mene oman mielen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut katsoa Isabellan ja Miron treffejä.
Tämän päivän ja eilisen kelasin eteenpäin.
Tämä stoori todellakin lässähti. Pisimpään leirillä riutuneet haaveilee jo pois pääsystä. Mahtaako tuotantotiimi keksiä syytä miksi näin...
Uuden naisen oli kieltämättä helppo valita Eemil mutta sanat kuulosti siltä että ne tuli sydämestä, toivotaan parasta. Miro ja Bella on jotenki ihanan raikkaita nuoria. Heidän ikäisten suhteen kuulukin näyttää ja kuulostaa tuolta. Vanhempi mies ja nuorempi nainen - asetelma on joskus aika tunkkainen
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa body count?
Jos nyt yrittäisi muotoilla mahdollisimman kauniisti, niin sitä määrää henkilöitä, joiden kanssa on ollut sängyssä muutenkin kuin nukkumassa.
siellä on bellaa sit vastassa bellan suku ja ali perheineen, ehkä joonaskin. kiva bellan tulla miron kanssa.....