Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Ei uudet pimut uskalla valita Nikoa ja Samua kun Sonja ja Josefiina ovat haukkoja. Lässyttävät siihen malliin uudelle että heillä niin varma suhde ettei väliin uutta mahdu.
? Ei tarvitse "lässyttää" vaan uudet ovat ihan itse ruudusta nähnyt asioiden tilan.
Vierailija kirjoitti:
Ei uudet pimut uskalla valita Nikoa ja Samua kun Sonja ja Josefiina ovat haukkoja. Lässyttävät siihen malliin uudelle että heillä niin varma suhde ettei väliin uutta mahdu.
Lisäksi Samu ja Niko jo niin tohveleina missien talutusnuorassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffikioski on kyllä yks iso vitsi. Kasvomaskeja ja hedelmiä joita on villalla muutenkin ihan joka päivä saatavilla. Ja vielä juontaja tullut haastattelemaan että mikä näistä mahtavista vaihtoehdoista valitaan.
Se kitara ja kuohari olis ollut ihan jeees juttu. Harmittaa, että ei tuo treffijuttu osunut Nikolle, joka olis osannut soittaa. Olisivat N ja J varmasti nauttineet!<3
No kun ne kitara ja kuohari eivät edes kuuluneet samaan "pakettiin".
Kuoharin kanssa oli joku pikkuruinen hedelmäkori, ja kitara oli vaan pelkästään - kitara.
Ihan hyvin Isabella niistä onnettomista vaihtoehdoista valitsi, saivat edes jotain toimintaa.
(Kun ei tiennyt, olisiko Miro edes osannut soittaa).
Joku täällä jo huomautti kun, että "kivat" hemmotteluhoidot rasvoineen ilman juoksevaa vettä, mutta eivät jääneet Bella ja Miro sitä uusavuttomina ruikuttamaan, vaan söpösti treffien päätteeksi juoksivat käsi kädessä ja hyppäsivät uima-altaaseen.
Ja vaikka ne "tuplatreffit" nyt ohjelman sisällön kannalta osuivat vähän huonoon paikkaan, niin ainakin ja kerrankin edes yrittivät järjestää jotain ohjelmaa itsekin, eivätkä vain maanneet.
(Tosin Nikon ja Samun osuus ei nyt paljon poikennut heidän normioleilustaan: nyt vain saivat löhöillä viltillä rantatuolin sijaan ja naisensa toimittivat tyynyjen virkaa).
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tee mitään töitä kun pystyy tuonne menemään makoilemaan viikko kausiksi. Mistä tämä lorvi sakki on sinne valittu. Jostain somestako näitä turhia ulkonäkö pellejä löytyy. Yksi kimittää, hyppii ja hihittää kuin pikkulapsi, pikkutytön äänellä. Miehet tykkää mini kokoisesta tasku naisesta jolla lapsenomainen ääni. Sellaistahan voi ohjailla kuin litran mittaa.
Oppikirjaesimerkki siitä miten kerrot olevasi matalasti koulutettu, mutta kuitenkaan suoraan sitä kirjoittamatta.
Tästä vähän korjauksia ja opeteltavaa, ole hyvä:
Viikkokausi, lorvisakki, ulkonäköpelle, minikokoinen ja taskunainen. Nämä ovat yhdyssanoja ja kirjoitetaan siis yhteen, ei erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut niiiiin ärsyttää Isabella. Kaikki on niin jep, oikeesti, niiiin ihanaa. Nyt Miro on niiiin ihana ja fiksu ja puhelias ja kaikkee. Jeeeeeeee! Ihan just hetki sitten Joonas oli niin ihana ja meni niiiiiin kivasti. Kyllä vanhemmat tiesi! Jeeeeeeee!
Ja kaikki villan miehet on vuorollaan ollut niiiiiin ihania! Jeeeeeee! Paitsi Jussa!
Ensin oli Ali. Ihana! Jeeeee! Ja sit myös Vili! Ihan just omaa tyyppiä. Hyvin olis voinut tulla jotakin! Jeeeeee, kun on niin kivaa vaan koko ajan!
Nikokin olis ollut niin ihana. Just omaa tyyppiä. (mutta meni sitten valitseen Josefiinan.) :D
Positiivinen suhtautuminen on meille suomalaisille niin kovin vieras konsepti.
Soisin armoa tytölle, joka on juuri ja juuri ohittanut teini-iän.
Ja kyllä minä tuotakin kuuntelen mieluummin kuin kaikesta marisemista naama nurinpäin.
Sitäpaitsi Isabella ei ainakaan ota paineita siitä, etteikö keneenkään voisi ihastua.... Eikä hänen syytänsä ole se, että sekä Ali että Joonas ovat joutuneet poistumaan saarelta. Ja että Niko valitsi mieluummin Josefiinan.
Hyvä vaan, ettei jää rypemään asioita, joille ei mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffikioski on kyllä yks iso vitsi. Kasvomaskeja ja hedelmiä joita on villalla muutenkin ihan joka päivä saatavilla. Ja vielä juontaja tullut haastattelemaan että mikä näistä mahtavista vaihtoehdoista valitaan.
Se kitara ja kuohari olis ollut ihan jeees juttu. Harmittaa, että ei tuo treffijuttu osunut Nikolle, joka olis osannut soittaa. Olisivat N ja J varmasti nauttineet!<3
Kuoharin kanssa oli joku pikkuruinen hedelmäkori, ja kitara oli vaan pelkästään - kitara.Ihan hyvin Isabella niistä onnettomista vaihtoehdoista valitsi, saivat edes jotain toimintaa.
(Kun ei tiennyt, olisiko Miro edes osannut soittaa).Joku täällä jo huomautti kun, että "kivat" hemmotteluhoidot rasvoineen ilman juoksevaa vettä, mutta eivät jääneet Bella ja Miro sitä uusavuttomina ruikuttamaan, vaan söpösti treffien päätteeksi juoksivat käsi kädessä ja hyppäsivät uima-altaaseen.
Ja vaikka ne "tuplatreffit" nyt ohjelman sisällön kannalta osuivat vähän huonoon paikkaan, niin ainakin ja kerrankin edes yrittivät järjestää jotain ohjelmaa itsekin, eivätkä vain maanneet.
(Tosin Nikon ja Samun osuus ei nyt paljon poikennut heidän normioleilustaan: nyt vain saivat löhöillä viltillä rantatuolin sijaan ja naisensa toimittivat tyynyjen virkaa).
Miten niin ei tiennyt osaako Miro skulaa skebaa? Isabellahan sanoi jo vartin tutustumisen jälkeen että Miro on superälykäs ja superfiksu. Eli, tottakai superälykäs ihminen osaa kitaraa soittaa. Todennäköisesti on jopa rakentanut itse omat kitaransa ja spotifystä löytynee jo parikin miljoonahitin tynkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoharin kanssa oli joku pikkuruinen hedelmäkori, ja kitara oli vaan pelkästään - kitara.Ihan hyvin Isabella niistä onnettomista vaihtoehdoista valitsi, saivat edes jotain toimintaa.
(Kun ei tiennyt, olisiko Miro edes osannut soittaa).Joku täällä jo huomautti kun, että "kivat" hemmotteluhoidot rasvoineen ilman juoksevaa vettä, mutta eivät jääneet Bella ja Miro sitä uusavuttomina ruikuttamaan, vaan söpösti treffien päätteeksi juoksivat käsi kädessä ja hyppäsivät uima-altaaseen.
Minä ainakin ymmärsin tuon viestin niin, että muut vaihtoehdot olis olleet kivempia. Tuo rasvahomma oli ihan typerä, kun noilla on noita sponsorirasvoja. Olisin minäkin suonut treffit ennemmin Nikolle ja Josefiinalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tee mitään töitä kun pystyy tuonne menemään makoilemaan viikko kausiksi. Mistä tämä lorvi sakki on sinne valittu. Jostain somestako näitä turhia ulkonäkö pellejä löytyy. Yksi kimittää, hyppii ja hihittää kuin pikkulapsi, pikkutytön äänellä. Miehet tykkää mini kokoisesta tasku naisesta jolla lapsenomainen ääni. Sellaistahan voi ohjailla kuin litran mittaa.
Oppikirjaesimerkki siitä miten kerrot olevasi matalasti koulutettu, mutta kuitenkaan suoraan sitä kirjoittamatta.
Tästä vähän korjauksia ja opeteltavaa, ole hyvä:
Viikkokausi, lorvisakki, ulkonäköpelle, minikokoinen ja taskunainen. Nämä ovat yhdyssanoja ja kirjoitetaan siis yhteen, ei erikseen.
Asia tuli kuitenkin harvinaisen selväksi, eikö se ole tärkeintä. Ihan turha siinä rehvastella oikeikirjoituksesta. No näitä kielioppipoliiseja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut niiiiin ärsyttää Isabella. Kaikki on niin jep, oikeesti, niiiin ihanaa. Nyt Miro on niiiin ihana ja fiksu ja puhelias ja kaikkee. Jeeeeeeee! Ihan just hetki sitten Joonas oli niin ihana ja meni niiiiiin kivasti. Kyllä vanhemmat tiesi! Jeeeeeeee!
Ja kaikki villan miehet on vuorollaan ollut niiiiiin ihania! Jeeeeeee! Paitsi Jussa!
Ensin oli Ali. Ihana! Jeeeee! Ja sit myös Vili! Ihan just omaa tyyppiä. Hyvin olis voinut tulla jotakin! Jeeeeee, kun on niin kivaa vaan koko ajan!
Nikokin olis ollut niin ihana. Just omaa tyyppiä. (mutta meni sitten valitseen Josefiinan.) :DPositiivinen suhtautuminen on meille suomalaisille niin kovin vieras konsepti.
Soisin armoa tytölle, joka on juuri ja juuri ohittanut teini-iän.
Ja kyllä minä tuotakin kuuntelen mieluummin kuin kaikesta marisemista naama nurinpäin.Sitäpaitsi Isabella ei ainakaan ota paineita siitä, etteikö keneenkään voisi ihastua.... Eikä hänen syytänsä ole se, että sekä Ali että Joonas ovat joutuneet poistumaan saarelta. Ja että Niko valitsi mieluummin Josefiinan.
Hyvä vaan, ettei jää rypemään asioita, joille ei mitään voi.
Isabella ei oo enää teini. Yli parikymppisiltä odottaa jo vähän toisenlaista käytöstä. Tosin meitä on kyl moneen junaan. Mut se on kyl hyvä, että ei jää yhtään rypemään menneisiin, vaan surutta uutta putkeen. Mirokin puhu Isabellasta, että hänen eka valintansa saarella ihan ok, mut vuoren varmasti hänkin vaihtaa, kun tulee vielä kiinnostavampi. Joten hyvä että Isabellakaan ei jää rypemään.
Josefiinan keskustelut on todella kiusallista katseltavaa. Helppo uskoa nyt tuohon ettei ole omien sanojensa mukaan oikeassa elämässä puhunut tunteista oikeastaan koskaan. Ehkä siksi pitäisi olla armollinekin, mutta en vain tältä myötähäpeältä pysty.
Ja miksei nuo muut voisi vaan äänen sanoa sille että pitäisikö vaan lopettaa noista helvetin asteikoista ja pommeista ja ihastumisen määritelmistä puhuminen ja keskittyä vaan nauttimaan potentiaalisesta jutusta omalla painollaan. Vai tietävätkö muut naiset että Josefiina ampuu tässä itseään jalkaan ärsyttäessään katsojia tuolla tyhmyydellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tuossa yhdessä kommentissa mainitsi tästä kun tivataan sitä I-pommia, olen ihan samaa mieltä, jotenki outoa että tuollaista jankataan kokoaika, itsellä se pommin räjähdys olisi joka tivaamis kerralla vain kauempana ja kauempana. Ja tää Jossun "en varmana sano eka", voi tsiisus mikä kivikautinen ajattelutapa.
15v parisuhteessa olleena miehenä ja nyt 35 vuotiaana takaisin sinkkumarkkinoille hypänneenä olen ollut todella yllättynyt siitä, että nykynaiset (25v-40v) ovat TODELLA konservatiivisia deittikuvioissa! Oletin että julkisuudessa vuosikaudet jyllännyt feminismi ja naisten voimaantuminen olisi näkynyt positiivisesti deittailun tasa-arvoistumisessa, mutta mun täytyy myöntää olleeni erittäin pettynyt tähän naisten "kivikautiseen ajattelutapaan". Okei, ei kaikki naiset, mutta mutu-fiiliksellä arvioiden 80-80 prosenttia kyllä jakaa tämän vanhankaisen ajattelutavan, että miehen pitää netissä laittaa eka viesti, pyytää treffeille, valita treffipaikka, tarjota treffeillä, kertoa treffien jälkeen miten meni ja haluaako jatkoa, tehdä aloite ekaan suudelmaan ja myös toimia aloitteen tekijänä seksin osalta. Huhhuh, ei tuo kyllä mitään modernia tasa-arvon mukaista settiä ole, arvon naiset. Juu, olen melko komea mies ja muutenkin "paketti" kondiksessa, joten treffeillä olen käynyt useamman kymmentä kertaa tässä parin viime vuoden aikana eli "tutkimusdataa" löytyy väitteideni tueksi ihan riittämiin.
Kaiken jälkeen olet vielä Vauva-foorumilla. Outoa!
Mikä tuossa on outoa mielestäsi? Pitikö tämän sun viestin olla jotenkin henkilökohtainen loukkaus minua kohtaan? Käyn monilla keskustelufoorumeilla ja tämä Vauva on vain yksi niistä. Pidän Vauva-foorumista sen takia, koska tämä on harvoja naisvaltaisia keskustelupalstoja ja on mielenkiintoista lukea vastakkaisen sukupuolen ajatuksia. Ei tässä sen ihmeempää ole taustalla.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Finaaliäänestyksessä 20.07. tv-yleisö palkitsee sen parin, joka on pommittanut vähiten.
Kannattaisi siis heti vaihtaa pommit persikkaan, kiiviin ja mitä muita hedelmiä sitä nyt onkaan keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kesälomaa 11 vk, ihan hyvin ehtisin tuonnekin. Outo ajatus, et kaikkien elämä menis niinkuin sulla.
Vierailija kirjoitti:
Neea vanhan näköinen akka jolla naama kiiltää ärsyttävästi ja ihme juonteet nenänpielistä alas. Joillain ämmillä kamala tapa harjata kulmakarvat ylös kuin risukasat. Miehellä toinen käsi ihan musta on järkyttävän näköistä niin kuin hiha kädessä. Hyi helvetti minkä näköisiä mauttomia mustaksi maalattuja ihoja. Kuinka jotkut voivat pilata ihonsa tuollaisella. Kaikki siellä tosi lapsellisia paskan lässyttäjiä.
Minä enkä puolisoni emme ottaisi sänkyymme sellaista mustaksi maalattua nahkaa sillä se on myrkyttänyt elimistönsä ja hyi helvetti. Minä en voi tajuta kuinka joku näkee kauniina nahkansa maalatessa ihan mustaksi ja vain osan kroppaa niin että mihinkä sitä käsivarren mustaksi maalattua osaa oikein tarvitsee ja miksi ei sitten maalauttaisi koko kroppaansa mustaksi jos vain maalauttaa jonkun osan.
Aika yllättävää, että noinkin konservatiiviselta kuulosta pariskunta harrastaa kuitenkin kolmen kimppaa.
("Minä enkä puolisoni emme ottaisi sänkyymme...")
Kiitos päivän naurusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neea vanhan näköinen akka jolla naama kiiltää ärsyttävästi ja ihme juonteet nenänpielistä alas. Joillain ämmillä kamala tapa harjata kulmakarvat ylös kuin risukasat. Miehellä toinen käsi ihan musta on järkyttävän näköistä niin kuin hiha kädessä. Hyi helvetti minkä näköisiä mauttomia mustaksi maalattuja ihoja. Kuinka jotkut voivat pilata ihonsa tuollaisella. Kaikki siellä tosi lapsellisia paskan lässyttäjiä.
Minä enkä puolisoni emme ottaisi sänkyymme sellaista mustaksi maalattua nahkaa sillä se on myrkyttänyt elimistönsä ja hyi helvetti. Minä en voi tajuta kuinka joku näkee kauniina nahkansa maalatessa ihan mustaksi ja vain osan kroppaa niin että mihinkä sitä käsivarren mustaksi maalattua osaa oikein tarvitsee ja miksi ei sitten maalauttaisi koko kroppaansa mustaksi jos vain maalauttaa jonkun osan.
Aika yllättävää, että noinkin konservatiiviselta kuulosta pariskunta harrastaa kuitenkin kolmen kimppaa.
Kiitos päivän naurusta!
äläs nyt ,kaikki hihkuen haluaa heidän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos päivän naurusta!
Täytyy olla seinäjokelaiset kyseessä. Peuhatkaa vaan rauhassa keskenänne siellä Marimekko-lakanoissa!
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en pidä tatuoinneista, mutta alapeukut tuli ala-arvoisesta oks ennuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tuossa yhdessä kommentissa mainitsi tästä kun tivataan sitä I-pommia, olen ihan samaa mieltä, jotenki outoa että tuollaista jankataan kokoaika, itsellä se pommin räjähdys olisi joka tivaamis kerralla vain kauempana ja kauempana. Ja tää Jossun "en varmana sano eka", voi tsiisus mikä kivikautinen ajattelutapa.
15v parisuhteessa olleena miehenä ja nyt 35 vuotiaana takaisin sinkkumarkkinoille hypänneenä olen ollut todella yllättynyt siitä, että nykynaiset (25v-40v) ovat TODELLA konservatiivisia deittikuvioissa! Oletin että julkisuudessa vuosikaudet jyllännyt feminismi ja naisten voimaantuminen olisi näkynyt positiivisesti deittailun tasa-arvoistumisessa, mutta mun täytyy myöntää olleeni erittäin pettynyt tähän naisten "kivikautiseen ajattelutapaan". Okei, ei kaikki naiset, mutta mutu-fiiliksellä arvioiden 80-80 prosenttia kyllä jakaa tämän vanhankaisen ajattelutavan, että miehen pitää netissä laittaa eka viesti, pyytää treffeille, valita treffipaikka, tarjota treffeillä, kertoa treffien jälkeen miten meni ja haluaako jatkoa, tehdä aloite ekaan suudelmaan ja myös toimia aloitteen tekijänä seksin osalta. Huhhuh, ei tuo kyllä mitään modernia tasa-arvon mukaista settiä ole, arvon naiset. Juu, olen melko komea mies ja muutenkin "paketti" kondiksessa, joten treffeillä olen käynyt useamman kymmentä kertaa tässä parin viime vuoden aikana eli "tutkimusdataa" löytyy väitteideni tueksi ihan riittämiin.
Kaiken jälkeen olet vielä Vauva-foorumilla. Outoa!
Mikä tuossa on outoa mielestäsi? Pitikö tämän sun viestin olla jotenkin henkilökohtainen loukkaus minua kohtaan? Käyn monilla keskustelufoorumeilla ja tämä Vauva on vain yksi niistä. Pidän Vauva-foorumista sen takia, koska tämä on harvoja naisvaltaisia keskustelupalstoja ja on mielenkiintoista lukea vastakkaisen sukupuolen ajatuksia. Ei tässä sen ihmeempää ole taustalla.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Siis ihan uteliaisuudesta kysyin, että mikä siinä on se "virhe", minkä takia miehenä ei saisi olla täällä Vauva-foorumilla. Onko se jollain tavalla häpeällistä tai epämiehekästä, jos kirjoittaa tänne?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten juontajaksi valittu tämä kehopositiivi täti-tyyli nainen.