Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
6041/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosasteikko ja hedelmäslangi

Niin just.

Vierailija
6042/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman näköstää kun Jossun ja Nikon sormet ja kynnet on saman kokosia.. Eikö naisella yleensä oo pienemmät srometXD

He ovat muutenkin ihan samankokoisia pituudeltaan.

Yleensä naiset ovat kyllä miehiä lyhyempiä, sirompia, pienemmät raajat jne.

Kyllähän sukupuolissa löytyy biologisia eroja puolin ja toisin. Ei siinä ole mitään eriskummallista. Yleensähän miehet ovat mm. älykkäämpiä kuin naiset. Sellaista se vain on.

Jotkut miehet voivat olla, jotkut taas ei, esim tämä kommentin kirjoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6043/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi pari tippuu paripudotuksessa, Neea & Eemil vai Mikaela & Jussa?

Neea on ainakin puhunut (liekö totta vai taktiikkaa?), että Eemilissa kiinnostaa jokin, joten heillä on enemmän mahdolisuutta romanssiin kuin toisella parilla. Myös Eemil sanoi, ettei ole heittämässä hanskoja tiskiin, vaikkei mitään yhteistä ole vielä löytynyt.

Saapa nähdä alkaako Jussa kohta puhella, että kiinnostusta Mikaelaan voisi sittenkin olla, koska tietää kaveriparien tippuvan helposti.

Jussan pitäisi olla onnellinen, että Mikaelan kaltainen nainen on hänestä kiinnostunut. Mikaela on sarkastisen hauska, rehellinen, fiksu ja nätti. Ei mikään tyhjännauraja, vaan aidon oloinen. Joskin vähän introvertimpi kuin muut.

Tää on jännä juttu. Tuntuu että Mikaela on monien naisten suosiossa täällä palstalla, mutta uskallan (miehenä) väittää ettei miehet  juurikaan innostu Mikaelan kaltaisesta naisesta - ainakaan parisuhdemielessä. Veikkaan tän Mikaelan palstasuosion johtuvan siitä, että hän on sellainen miehiä kohtaan kettuileva (ellei jopa vittuileva), mikä herättää naisissa sellaista "U go girl, näytä niille äijille mistä kana pissii!" tyylistä henkeä. Miehet taas kokevat tuollaisen Mikaelan käytöksen luotaantyöntävänä ja eivät tästä syystä kiinnostu tai fanita. Loppuun vielä sellainen kommentti, että kyllä mä Mikaelan ulkonäöstä ihan tykkään, mutta se luonne/käytös on se mikä tökkii.

Vierailija
6044/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffikioski on kyllä yks iso vitsi. Kasvomaskeja ja hedelmiä joita on villalla muutenkin ihan joka päivä saatavilla. Ja vielä juontaja tullut haastattelemaan että mikä näistä mahtavista vaihtoehdoista valitaan.

Häpeän joka kerta. Onko tosiaan näin köyhät budjetit ohjelmalla?

Sponsoreiden pitää saada mainosta; nyt oli Garnierin vuoro.

Koko treffikioskikeskustelu oli niin käsikirjoitettua ja aseteltua, että kävi melkein sääliksi Isabellaa, kun piti esittää ja kuvata mainosta vuorosanoineen ja maneereineen.

Tuota meikkausta ja meikkien esittelyähän Bella tekee netissä muutenkin. On hänelle tuttua hommaa.

OoKoo, eli hänet on bongattu ohjelmaan juuri sen takia. Palaset alkaa loksahdella paikoilleen...

Vierailija
6045/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi pari tippuu paripudotuksessa, Neea & Eemil vai Mikaela & Jussa?

Neea on ainakin puhunut (liekö totta vai taktiikkaa?), että Eemilissa kiinnostaa jokin, joten heillä on enemmän mahdolisuutta romanssiin kuin toisella parilla. Myös Eemil sanoi, ettei ole heittämässä hanskoja tiskiin, vaikkei mitään yhteistä ole vielä löytynyt.

Saapa nähdä alkaako Jussa kohta puhella, että kiinnostusta Mikaelaan voisi sittenkin olla, koska tietää kaveriparien tippuvan helposti.

Jussan pitäisi olla onnellinen, että Mikaelan kaltainen nainen on hänestä kiinnostunut. Mikaela on sarkastisen hauska, rehellinen, fiksu ja nätti. Ei mikään tyhjännauraja, vaan aidon oloinen. Joskin vähän introvertimpi kuin muut.

Tää on jännä juttu. Tuntuu että Mikaela on monien naisten suosiossa täällä palstalla, mutta uskallan (miehenä) väittää ettei miehet  juurikaan innostu Mikaelan kaltaisesta naisesta - ainakaan parisuhdemielessä. Veikkaan tän Mikaelan palstasuosion johtuvan siitä, että hän on sellainen miehiä kohtaan kettuileva (ellei jopa vittuileva), mikä herättää naisissa sellaista "U go girl, näytä niille äijille mistä kana pissii!" tyylistä henkeä. Miehet taas kokevat tuollaisen Mikaelan käytöksen luotaantyöntävänä ja eivät tästä syystä kiinnostu tai fanita. Loppuun vielä sellainen kommentti, että kyllä mä Mikaelan ulkonäöstä ihan tykkään, mutta se luonne/käytös on se mikä tökkii.

Ja kun sieltä nyt alkaa tulla niitä "miehet pelkäävät vahvoja, älykkäitä ja itsevarmoja naisia" kommentteja, niin ei, kyse ei ole tuosta. Vittuilu ei vain herätä kiinnostusta ja sillä ei ole mitään tekemistä pelon kanssa. 

Vierailija
6046/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman näköstää kun Jossun ja Nikon sormet ja kynnet on saman kokosia.. Eikö naisella yleensä oo pienemmät srometXD

Sepä... mutta kun Nikolla on ne pikku kätöset :D

No mutta onneksi tilannetta tasapainottaa se, että Nikolla on isommat rinnat kuin Josefiinalla. Yleensähän naisilla pitäisi olla isommat rinnat sukupuolestaan johtuen kuin miehillä, mutta Jossulla on jäänyt tämä kohta "hieman" vajaaksi :D

Vierailija
6047/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit multakasassa, verkkoaita pilaamassa merinäköalan, ei hyvinvointitreffejä öljyinen ja kasvonaamioineen voi pitää ilman juoksevaa vettä. Sotkuista touhua. Muutenkin villalla kaikki vähän surkeata. Puitteet ja parit.

En ymmärtänyt tuota Isabellan kioskivalintaa sitten alkuunkaan! Tietenkin olisi pitänyt valita se kitara, jotta olisi syntynyt spontaanisti hauskaa tekemistä, jossa olisi saanut nauraa, hullutella & hölmöillä, eli sitä Isabellan erityisosaamista. Tai tietenkin olisi kannattanut valita se hedelmäkori, jotta olisivat voineet syöttää niitä toisilleen söpösti silmiin tuijotellen. Jotenkin arvasin ettei Isabella ole tuollaisissa kaikkein omimmillaan...

Vierailija
6048/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tähän mennessä ollut ihan koukussa LI:hin. Katsonut joka jakson, odottanut päivän ensi klippejä jne. MUTTA eilinen jakso oli täyttä sontaa.

Edellisen toistoo, kun just joutu kattoo Isabellaa ja Miroo treffeillä ja nyt taas makoilivat spa-treffeillä ja juttelivat ihan samoja juttuja. Ties monessako klipissä Isabella vaan toisteli, että haluaa kattoo tän Miro-kortin. Sitten Sonja ja Josefiina miehineen makoilee villan aurinkotuoleissa. Ja heitä taas päiväkirjahuoneessa moneen kertaan naureskelemassa, miten mahtavat ja onnistuneet (tuplatreffit). En jaksanut sitten ees loppuun asti katsoa.

On sillä vaan iso merkitys, kun villalta poistuu ihmiset, jotka tuo edes vähän actionia.

BOOM, Joonas on tosiaan tullut ryminällä tähän ketjuun ja paukuttaa viestiä viestin perään!

Vierailija
6049/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa semmossii uusia sitte.

Vierailija
6050/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossu bestis on Sonja nykyään. Sen olen huomannut, että esimerkiksi Elviiran kanssa Jossulla ei paljoa juttu kulje, ei varmaan synkkaa.

Elviira on ihan liian maanläheinen ja vaatimaton tälle huomiota rakastavalle mean girl-duolle, jolla synkkaa juurikin luonteiden puolesta. Molemmat äärimmäisen epävarmoja, huomionhakuisia, kateellisia juoruämmiä. Nähtiin taas hyvin edellisessä jaksossa, miten eivät kestäneet pari päivää haippia saaneen Isabellan & Miron huomion keskipisteenä olemista, vaan heti oli matkittava muita naisia ja valmisteltava tuplatreffit etteivät vain jäisi vähemmälle huomiolle! Ja sitten se iänikuinen narina siitä, kun ei olla päästy sinne ja tänne eikä olla saatu sitä ja tätä ja tuota, koska ohjelmahan pyörii tietysti vain tämän parivaljakon ympärillä...

Vierailija
6051/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä First Lookin lopussa tapahtuu? Veronica astelee villaan ja muut yllättyy tästä. Tuleeko Veronica ilmoittamaan, että on jälleen parinvalinta? Vai tuleeko uuden asukkaan kanssa? Vai ilmoittaako, että nyt alkaa Casa Amor? Tuo viimeisin on vain toiveajatteluani...tuskin toteutuu.

Mikä on casa amor?

Vierailija
6052/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tuossa yhdessä kommentissa mainitsi tästä kun tivataan sitä I-pommia, olen ihan samaa mieltä, jotenki outoa että tuollaista jankataan kokoaika, itsellä se pommin räjähdys olisi joka tivaamis kerralla vain kauempana ja kauempana. Ja tää Jossun "en varmana sano eka", voi tsiisus mikä kivikautinen ajattelutapa.

15v parisuhteessa olleena miehenä ja nyt 35 vuotiaana takaisin sinkkumarkkinoille hypänneenä olen ollut todella yllättynyt siitä, että nykynaiset (25v-40v) ovat TODELLA konservatiivisia deittikuvioissa! Oletin että julkisuudessa vuosikaudet jyllännyt feminismi ja naisten voimaantuminen olisi näkynyt positiivisesti deittailun tasa-arvoistumisessa, mutta mun täytyy myöntää olleeni erittäin pettynyt tähän naisten "kivikautiseen ajattelutapaan". Okei, ei kaikki naiset, mutta mutu-fiiliksellä arvioiden 80-80 prosenttia kyllä jakaa tämän vanhankaisen ajattelutavan, että miehen pitää netissä laittaa eka viesti, pyytää treffeille, valita treffipaikka, tarjota treffeillä, kertoa treffien jälkeen miten meni ja haluaako jatkoa, tehdä aloite ekaan suudelmaan ja myös toimia aloitteen tekijänä seksin osalta. Huhhuh, ei tuo kyllä mitään modernia tasa-arvon mukaista settiä ole, arvon naiset. Juu, olen melko komea mies ja muutenkin "paketti" kondiksessa, joten treffeillä olen käynyt useamman kymmentä kertaa tässä parin viime vuoden aikana eli "tutkimusdataa" löytyy väitteideni tueksi ihan riittämiin. 

Vierailija
6053/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kenellekään muulle tunne edellisen jakson

jälkimainingeissa, että villan tunnelma rentoutui

Joonaksen sieltä poistuttua? Toki kaikki totesivat

yhteen ääneen, että ikävä tulee ja iso aukko jää

ympärille, mutta siellä surtiin enemmän jopa Alin

poistumista, joka oli mukana lyhyemmällä visiitillä.

Vierailija
6054/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä päivitettyt instat.

elviira - elviraidaa

Isabella - isabellasaario

Josefiina - josefiinalahtinen

Tiila - tiilajulia

Mona - monaaurora

Joonas - joonashytt

Ali - aliikanen

Paulus - pakepit

Niko - vilsuri

Samu- smagedi

Vili - vili_koski

Eemil - suokvs

Sofia - sofiachristinq

Maria - maria.sathiankhet

Mikaela - mikaela_stjern

Ville - veeteexo

Sonja-sonjalansivuori

Jussa- jussa.karsimus

Neea- laaksonenneea

Miro- mirohagman

Sallamari -sallamarituulia

Onni - onnihei

Vierailija
6055/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tähän mennessä ollut ihan koukussa LI:hin. Katsonut joka jakson, odottanut päivän ensi klippejä jne. MUTTA eilinen jakso oli täyttä sontaa.

Edellisen toistoo, kun just joutu kattoo Isabellaa ja Miroo treffeillä ja nyt taas makoilivat spa-treffeillä ja juttelivat ihan samoja juttuja. Ties monessako klipissä Isabella vaan toisteli, että haluaa kattoo tän Miro-kortin. Sitten Sonja ja Josefiina miehineen makoilee villan aurinkotuoleissa. Ja heitä taas päiväkirjahuoneessa moneen kertaan naureskelemassa, miten mahtavat ja onnistuneet (tuplatreffit). En jaksanut sitten ees loppuun asti katsoa.

On sillä vaan iso merkitys, kun villalta poistuu ihmiset, jotka tuo edes vähän actionia.

BOOM, Joonas on tosiaan tullut ryminällä tähän ketjuun ja paukuttaa viestiä viestin perään!

Joonaksella lienee parempaakin tekemistä, kun lueskella tätä melko säälittäväksi muuttunutta ketjua.

Sun kannattaa sen sijaan ottaa lääkkeet ja pistää vaikka tietokone hetkeksi kiinni.

Vierailija
6056/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuossa yhdessä kommentissa mainitsi tästä kun tivataan sitä I-pommia, olen ihan samaa mieltä, jotenki outoa että tuollaista jankataan kokoaika, itsellä se pommin räjähdys olisi joka tivaamis kerralla vain kauempana ja kauempana. Ja tää Jossun "en varmana sano eka", voi tsiisus mikä kivikautinen ajattelutapa.

15v parisuhteessa olleena miehenä ja nyt 35 vuotiaana takaisin sinkkumarkkinoille hypänneenä olen ollut todella yllättynyt siitä, että nykynaiset (25v-40v) ovat TODELLA konservatiivisia deittikuvioissa! Oletin että julkisuudessa vuosikaudet jyllännyt feminismi ja naisten voimaantuminen olisi näkynyt positiivisesti deittailun tasa-arvoistumisessa, mutta mun täytyy myöntää olleeni erittäin pettynyt tähän naisten "kivikautiseen ajattelutapaan". Okei, ei kaikki naiset, mutta mutu-fiiliksellä arvioiden 80-80 prosenttia kyllä jakaa tämän vanhankaisen ajattelutavan, että miehen pitää netissä laittaa eka viesti, pyytää treffeille, valita treffipaikka, tarjota treffeillä, kertoa treffien jälkeen miten meni ja haluaako jatkoa, tehdä aloite ekaan suudelmaan ja myös toimia aloitteen tekijänä seksin osalta. Huhhuh, ei tuo kyllä mitään modernia tasa-arvon mukaista settiä ole, arvon naiset. Juu, olen melko komea mies ja muutenkin "paketti" kondiksessa, joten treffeillä olen käynyt useamman kymmentä kertaa tässä parin viime vuoden aikana eli "tutkimusdataa" löytyy väitteideni tueksi ihan riittämiin. 

Kaiken jälkeen olet vielä Vauva-foorumilla. Outoa!

Vierailija
6057/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmettelen, miten Eemil ei ole kelvannut kenellekään villan naiselle. Erittäin mukava ja rento, rauhallista omana itsenään olemista, niin on todella vaikeaa käsittää, miksei tuollaisesta herrasmiehestä kiinnostuta! Eikä ole kyllä pahannäköinenkään...

Mikaela & Eemil sopivat hyvin yhteen, jolloin voisi parittaa ei niin sympaattiset Neean & Jussan yhteen.

Vierailija
6058/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa jo ammattideittailulta eli kulut varmaan voi vähentää verotuksessa eikä siten kaikki tarjoilut mene ns. omasta lompakosta.  😉 #ToiminimiDeittiguru 

Vierailija
6059/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen, miten Eemil ei ole kelvannut kenellekään villan naiselle. Erittäin mukava ja rento, rauhallista omana itsenään olemista, niin on todella vaikeaa käsittää, miksei tuollaisesta herrasmiehestä kiinnostuta! Eikä ole kyllä pahannäköinenkään...

Mikaela & Eemil sopivat hyvin yhteen, jolloin voisi parittaa ei niin sympaattiset Neean & Jussan yhteen.

Eemil on villan hovimestari tai palveluvastaava, joka tarjoilee mehua, kantaa tyynyjä tai muuten vaan toimii olkapäänä kun seukkaavilla pareilla tulee jostain syystä suru tai kiukku pilaamaan kivan lomatunnelman. 

Vierailija
6060/9593 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken jälkeen olet vielä Vauva-foorumilla. Outoa!

Mikä tuossa on outoa mielestäsi? Pitikö tämän sun viestin olla jotenkin henkilökohtainen loukkaus minua kohtaan? Käyn monilla keskustelufoorumeilla ja tämä Vauva on vain yksi niistä. Pidän Vauva-foorumista sen takia, koska tämä on harvoja naisvaltaisia keskustelupalstoja ja on mielenkiintoista lukea vastakkaisen sukupuolen ajatuksia. Ei tässä sen ihmeempää ole taustalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän