Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikaelan puolesta ei voi olla kuin pahoillaan. Tämäkään päivä ei ollut hänen päivänsä. Ensin pari heitti EK-pommin ja sitten uusi tulokas heti julistaa blondit suosikikseen eikä tainnut edes vilkaista Mikaelan suuntaan.
Miten tämä on edes mahdollista!?! Mikaelahan on villan AINOA ALFANAARAS ja muutenkin täydellinen paketti koulutusta, tyyliä, kasvoja sekä kroppaa myöden (pikkupeput best11111) silti tulee EK-pommia kerta toisensa jälkeen ja KUKAAN EI kiinnostu! Onko palstamammat (jälleen kerran) TÄYSIN hakoteillä arvioissaan?
Ihan klassikko juttu: tuollaiset miehet pelkäävät fiksuja ja korkeasti
koulutettuja naisia.
Onko Mikaelalla korkeakin koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikaelan puolesta ei voi olla kuin pahoillaan. Tämäkään päivä ei ollut hänen päivänsä. Ensin pari heitti EK-pommin ja sitten uusi tulokas heti julistaa blondit suosikikseen eikä tainnut edes vilkaista Mikaelan suuntaan.
Miten tämä on edes mahdollista!?! Mikaelahan on villan AINOA ALFANAARAS ja muutenkin täydellinen paketti koulutusta, tyyliä, kasvoja sekä kroppaa myöden (pikkupeput best11111) silti tulee EK-pommia kerta toisensa jälkeen ja KUKAAN EI kiinnostu! Onko palstamammat (jälleen kerran) TÄYSIN hakoteillä arvioissaan?
Ihan klassikko juttu: tuollaiset miehet pelkäävät fiksuja ja korkeasti
koulutettuja naisia.
En usko, että pelkäävät. Eivät vain tykkää. Eikä kenenkään miehen ole pakko tykätä. Jokaisen omia valintoja nämä.
Ei kovinkaan viehättävä kuva Isabellasta ja Josefiinasta tuossa tuoreimman jakson kansikuvassa.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota olisi mielenkiintoisempaa katsoa, jos mukana olisi vaikka pari teologian tai sosiologian opiskelijaa. Tai Niko voisi kertoa makrotalouden uusimmista käänteistä.
Eihän tuon tasoiset todellakaan osallistuisi ohjelmaan.
Akateemiset, nuo omasta mielestään nykyajan aateliset.
Elviksellä ketunnenät aika terävinä heti, kun saivat uutisen sviittinakin napsahduksesta.
En tiedä onko tästä joku maininnut jo, mutta heti kun näin tämän Miron niin tuli mieleen et on ihan Alin näköinen ja sen jälkeen en ole saanut ajatusta mielestäni. Nuorempi versio vaan...
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Mirohan on todella fiksu, Joonas jää kyllä niin kauas taakse keskustelutaidoissa ja henkisessä kypsyydessä. Isabellan kannattaisi ehdottomasti vaihtaa paria, jos toivoo rakentavansa jotain "oikeaa" tämän ohjelman aikana. Ja Isabella on ihastunut, sen näkee kauas.
Niin mut kun Isabella puolestaan ei sovi tasoltaan Mirolle.
Vierailija kirjoitti:
Miro taitaa olla iästään huolimatta kokenein. Noista liki kolmekymppisistä monikaan ei ollut seurustellut. Mirolla sentään on ollut naisia!
No enpä tiedä, onko tämä nyt varsinainen kehuskelun aihe. Nuori mies ja paljon naisia. Ha nyt tullut love islsndille viettämään omien sanojensa mukaan elämänsä sinkkukesää.:D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tästä joku maininnut jo, mutta heti kun näin tämän Miron niin tuli mieleen et on ihan Alin näköinen ja sen jälkeen en ole saanut ajatusta mielestäni. Nuorempi versio vaan...
Ali on enemmän Marjatta-täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Mirohan on todella fiksu, Joonas jää kyllä niin kauas taakse keskustelutaidoissa ja henkisessä kypsyydessä. Isabellan kannattaisi ehdottomasti vaihtaa paria, jos toivoo rakentavansa jotain "oikeaa" tämän ohjelman aikana. Ja Isabella on ihastunut, sen näkee kauas.
Niin mut kun Isabella puolestaan ei sovi tasoltaan Mirolle.
No hyvä katsoa tämä kortti heti alkuun ja vaihtaa sitten, kun tulee uusia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota olisi mielenkiintoisempaa katsoa, jos mukana olisi vaikka pari teologian tai sosiologian opiskelijaa. Tai Niko voisi kertoa makrotalouden uusimmista käänteistä.
Akateemiset, nuo omasta mielestään nykyajan aateliset.
Aateliset sen verran fiksuja, etteivät osallistu.
Joonas on niin raskas, ööö tota noin niin 😄mut jos puoliso ei haluu tietää tyypin tunteista sen enempää niin 🤷
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat antoivat "Itsevarmuuden lisäksi myöskin hyvännäköinen. Niko olisi pidempänä miehenä ihan 10/10 miesmallitasoa" viestille 10 yläpeukkua ja vain yhden alapeukun.
Tämä minun kirjoittama "Sonja on myös hyvännäköinen. Sonja olisi isompirintaisena naisena ihan 10/10 beibe." puolestaan sai palstamammoilta 6 yläpeukkua ja mittavat 30 alapeukkua.
Mutta palstalla ei ole miesvihaa.
Mää oon sellanen vastarannan kiiski että alapeukutan aina jos joku oikein kinuaa yläpeukkua, näin myös tässä tapauksessa tein.
Tylsä kausi. Osa noista on vaan ilmaisella lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Joonas on niin raskas, ööö tota noin niin 😄mut jos puoliso ei haluu tietää tyypin tunteista sen enempää niin 🤷
Mulle ainakin tuottaa jopa fyysisesti epämukavaa oloa, kun joutuu kuuntelemaan Joonaksen puhetta. Siis se tyyli, intonaatio ja mitä hän puhuu; hela hoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi vissii neean egolle ku ei saanu treffikutsua ja villan muut blondit sai. Heti treffipäivänä ulkosalilla jauhaa mirosta vaikkei oo ehtiny ees tutustua tähän/antaa mahdollisuutta..
"En mä ulkomaailmas kiinnittäis huomioo"
"Vähän sellanen pikkupoika"Kuuntelin myösh, että puhuipa jotenkin vähättelevästi uudesta tulokkaasta. Neealla on muutenkin tapana purskahtaa nauruun päin naamaa ja sanoa asioita kärkkäästi. Voisivat olla hyvä pari Jussan kanssa?
Kaikesta muusta samaa mieltä, mutta en Jussan sopivuudesta. Neealle sopii joku yksinkertainen ja karu salikarju, Bull Mentulan tyylinen. Olisivat aika samanlaisia luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat antoivat "Itsevarmuuden lisäksi myöskin hyvännäköinen. Niko olisi pidempänä miehenä ihan 10/10 miesmallitasoa" viestille 10 yläpeukkua ja vain yhden alapeukun.
Tämä minun kirjoittama "Sonja on myös hyvännäköinen. Sonja olisi isompirintaisena naisena ihan 10/10 beibe." puolestaan sai palstamammoilta 6 yläpeukkua ja mittavat 30 alapeukkua.
Mutta palstalla ei ole miesvihaa.
Mää oon sellanen vastarannan kiiski että alapeukutan aina jos joku oikein kinuaa yläpeukkua, näin myös tässä tapauksessa tein.
Kiitos selvennyksestä! Tästä se varmasti johtui. Pahoittelen kommenttiani palstan miesvihasta. Syy olikin minussa itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tuottaa jopa fyysisesti epämukavaa oloa, kun joutuu kuuntelemaan Joonaksen puhetta. Siis se tyyli, intonaatio ja mitä hän puhuu; hela hoito.
Mua taas Joonaksen olemus ja puhetyyli sai katsomaan tänä vuonna LISiä! 😂 Koska ihan kuin mun savolainen kaveri. Olin ihan, että mitääääh?! Hän on tosi herkkä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Kelju kuinka ruskettuu, niin silmänaluset pysyvät yhäti vain muuta kasvoaluetta mustempina?!?
Ottaako vain aurinkoa vai läträäkö itseruskettavalla? Kasvot omituisen vihertävänruskeat. Liika on liikaa, kevyt päivetys on kauniimpaa, oli sitten purkista tai ei.