Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Paulus näkee vielä painajaista tämän päivän ratkaisustaan. Ei ehkä ensi yönä, mutta vuoden tai kahden päästä.
öö, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elviira on herännyt eloon ihan erilailla Pauluksen kanssa, kiva!
Tässä on pari jota voisi jopa äänestää voittajaksi. Symppikset.
Nämä kyllä hymyilee toisilleen aina niin sulosesti :D Niinku joku ihastuneet teinit
Vierailija kirjoitti:
Onko k-aika tehnyt tän vai mikä? Kukaan näistä ei tainnut olla aiemmin seurustellut. Ja esim Neea 21 v kertoi, että ei ole aiemmin ollut oikeilla treffeillä.
Minä olin tuossa iässä jo naimisissa... ja käynyt vaikka minkälaisilla treffeillä ravintolaillallisilla yms.
En sano, että tarvis mennä noin nuorena naimisiin! En suosittele. Vertailun vuoksi vaan otin esiin!
Tai sitten muokatut somekuvat sokaisee ja livenä ollaankin ihan erinäköisiä eikä kiinnostakaan enää. Lisäksi tuntuu monella olevan hyvin korkeat ulkonäkökriteerit niin jo sen takia monta hyvää miestä ja naista jää ilman parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Samu on äijä!
Hiuspantoineen ja pehmoleluineen?? Älä nyt viitti!!!
Toisivat tuonne nyt jonkun, joka on oikeasti Joonaksen tyyppiä!
Varmaan joku 180 cm hoikka malliblondi, joka savolaisempi (suustaan), kuin germaaninen / skandinaavinen Sofia.
Kiinnostais nähdä, kun Joonas oikeasti kiinnostuu josta kusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Joonas on uskomaton juntti ja yksinkertainen, aikalailla kaikista saaren naisista kiinnostunu jossain vaiheessa xD
Uskokaa nyt jo, että liika kiltteys on Joonaksen isoin ongelma. Kun lähes jokainen villan leideistä ilmoittaa heti kättelyssä kiinnostuksestaan Joonakseen, niin tuolla luonteella ei niin vain tuupita pois, vaan annetaan jokaisen vuorollaan yrittää.
Tämä! Sopivalla itsevarmuudella ja röyhkeydellä olisi kaikkien noiden naisten ykkösvalinta. Luonteesta jää roikkumaan... Toki hän on riittävä tuollaisenaankin.
Joonas on vähän kuin lotto. Hän tarjoaa lyhytaikaisia unelmia kaikille, mutta vain todella harva voittaa päävoiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas: Neea on kova vittuilemaan, se on hyvä piirre.
OK
Mikaelakin osaa heittää vastapalloon eikä ole näkynyt kiinnostusta ainakaan Joonaksen taholta... Ulkonäkö tekee miesten aivotoiminnasta pelkkää sahanpurua!
Ei naisetkaan halua olla sellaisen kanssa joka ei viehätä fyysisesti tai ylipäänsä kokonaisuutena
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on aikaa pureutua tunteisiin: fiilis sitä fiilis tätä.. Siis tuo Niko kuulostaa mieheltä joka kiertelee ja kaartelee
Jättää tulkinnanvaraa, niin on takaportit aina auki...
Edelleen moni noista odottaa sitä, joka veisi jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun Tiila tajyaisi tulla kaapista! <3 Jännä, miten tuon suuntautumisen yleensä huomaavat "kaikki muut" ennemmin kuin ihminen itse... ;)
Siksi se ei kiinnosta noita ketään miehiäkään "sillä tavalla", vaikka muuten tykkäävät itte tyypistä kovasti. Se vaan tuntuu väärältä, ikään kuin siskon kanssa pitäis alkaa muka viritellä jotain, tai samaa sukupuolta olevien heteroiden... eihän sellasta voisi edes ajatellakaan! :(Tajuatko edes miten ahdasmielinen olet? Todella kapea naiskäsitys: jotta olet normi heteri, sinun pitää olla siro, kävellä peppua keikuttaen ja harrastaa naistenjuttuja, eli ei ainakaan painua.
Tiedoksi : se että näytät tyypilliseltä lesbolta ei tarkoita, että olisit sellainen. Nyt vähän avarakatseisuutta please!Ääh typoja... Hetero ja painia.
Mikä on painia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun Tiila tajyaisi tulla kaapista! <3 Jännä, miten tuon suuntautumisen yleensä huomaavat "kaikki muut" ennemmin kuin ihminen itse... ;)
Siksi se ei kiinnosta noita ketään miehiäkään "sillä tavalla", vaikka muuten tykkäävät itte tyypistä kovasti. Se vaan tuntuu väärältä, ikään kuin siskon kanssa pitäis alkaa muka viritellä jotain, tai samaa sukupuolta olevien heteroiden... eihän sellasta voisi edes ajatellakaan! :(Tajuatko edes miten ahdasmielinen olet? Todella kapea naiskäsitys: jotta olet normi heteri, sinun pitää olla siro, kävellä peppua keikuttaen ja harrastaa naistenjuttuja, eli ei ainakaan painua.
Tiedoksi : se että näytät tyypilliseltä lesbolta ei tarkoita, että olisit sellainen. Nyt vähän avarakatseisuutta please!Ääh typoja... Hetero ja painia.
Mikä on painia??
Käärijästäkin tulee helposti Kääriä jos muistaa kirjoittaa väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painia??
Ei siinä haettu painijaa vaan painin harrastamista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samu on äijä!
Hiuspantoineen ja pehmoleluineen?? Älä nyt viitti!!!
Ne hiuspannat ja muut helmikorut on sponsoritavaraa ja siksi niitä näkyy olevan eri versioina vähän kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä potato face toi uus Neea
Neealla on paksu arabinaisen nenä, jos olisi tumma, tulee mieleen Persian ex shaahin vaimo Farah Diba nuorena. Eli siis kaunis nainen nenineen kaikkineen.
Mä just tykkään siitä nenästä! Ei ole mikään nyherö eikä pikkiriikkinen hyppyrinokka.
Ei F Diba ollut mikään shaahin ex. Vaan Soraja oli.
Farah Pahlawi (os. Diba) oli Iranin shaahi Pahlawin 3. vaimo 50-60 -luvulla.
Mikä tää ihastusasteikko on?
Tollaisella jahkaamisella ja asemakyttäyksellä menis kyllä hermo alta aikayksikön Nikon kaltaiseen.
Miks Samu sälytti Sonjan niskaan että heillä ollut teinimeininkiä. Ihan itse sählännyt ja sössinyt.
Paulus on selkeästi eniten kunnon mies ja Elviira rehdin oloinen rakkauden etsijä. Äänestän heitä voittajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miks Samu sälytti Sonjan niskaan että heillä ollut teinimeininkiä. Ihan itse sählännyt ja sössinyt.
Paulus on selkeästi eniten kunnon mies ja Elviira rehdin oloinen rakkauden etsijä. Äänestän heitä voittajiksi.
Ei sälyttänyt
Mulle tuli fiilis, että se siellä ulkona oli Tiilan jäähyväisitku. Hän halusi pois ja kun pojat meni sinne, hän pyysi, ettei kukaan valitse häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli fiilis, että se siellä ulkona oli Tiilan jäähyväisitku. Hän halusi pois ja kun pojat meni sinne, hän pyysi, ettei kukaan valitse häntä.
Se oli kaunis hetki. Muut naiset vaan katsoi kaukaa ettei tauti tartu. Huomenna varmaan eka puolikas ohjelmasta kyynelehditään lähtötunnelmissa.
Tässä on pari jota voisi jopa äänestää voittajaksi. Symppikset.