Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
361/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali on niin sikapossu, että hyi kauhistus. Jään odottelemaan oikeasti komeita saarelaisia...

Vierailija
362/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alusta asti miettiny et miks ihmeessä Paulus näyttää niin tutulta, mietin että onko ollu jossain toisessa ohjelmassa.

Mutta nyt keksin, ku hoksasin koko nimen :D

Korona-aika facebookiin on perustettu sellanen karaoke-ryhmä, ja oon siellä ihastellut Pauluksen lauluvetoja monetmonet kerrat 🤩

Aivan todella kaunis ääni, ja taitava laulaja. En tiedä löytyykö klippejä enää miten paljon, ainakin yhden löysin haun perusteella. Kannattaa käydä kuuntelemassa, jos yhtään kiinostaa. Täällä ei tieten koko nimistä saada puhua?

Niin se oli Karanteenikaraoke -niminen ryhmä. Minä olen kuunnellut kymmeniä kertoja Pauluksen laulamana Lauri Tähkän Minä olen sinun-kappaleen ja alan joka kerta itkemään <3

Mä koitin etsiä enkä löytänyt... Olisko sulla linkkiä? Kiitos :)

https://www.facebook.com/groups/karanteenikaraoke/permalink/38522681616…

Vau! Ihanan vahva mutta herkkä ääni, kaunista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hockeyfrillahiusmuoti on valloillaan nuorilla jätkillä? Karseat takajeejeet monella miehellä. Yöks. Vai onko se vaan, että pitää korostaa, että hei beibs, en ole kalju - VIELÄ.

Vierailija
364/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vasta katsomaan ja jos olisin naisena tuonne astunut, niin itku olis päässyt. Tätäkö on tarjolla? Ei oo komeita eksynyt ainakaan alkukattaukseen.

Vierailija
365/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin vasta katsomaan ja jos olisin naisena tuonne astunut, niin itku olis päässyt. Tätäkö on tarjolla? Ei oo komeita eksynyt ainakaan alkukattaukseen.

Miehillekin sitten tarjolla punkero percebikineissä: Muna-Mona.

Mona edustaa uuden ajan hoikkaa ja sporttista nuorta naistyyppiä. Ja kyllä - tämä oli sarkastinen kommentti.

Vierailija
366/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verhoveronikan kävelytyyli ;DDDDDDDDD

Nuori nätti nainen uitettu mustesammiossa ja sen jälkeen hiuslakassa. Ei näytä hyvältä, ei.

Vierailija
367/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isabellalla on UPEAT silmät!

Kyllä jäägirl! IGssä linkki siskon instaan, huh kaunotar.

Kaunis on, jos pitää suunsa kiinni. Ääni on kuin pikkuoravilla.

Vierailija
368/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menee Love Islandiin, voisi ehkä asua pari kuukautta salilla. Formaatti kun perustuu vaan ulkomuotoon.

Ihme (ja virkistävää), että aloitusporukkaan on valittu mukaan pari hyvin pienirintaistakin naista. Yleensä tämä on tosiaan ollut tosi ulkonäkökeskeinen formaatti, sisältäen paljon vartalonmuotoja nuolevaa hidastuskuvasa ja zoomailua rintoihin, peppuihin ja rintalihaksiin.

Aussien versiossa on näkynyt sporttisia luonnollisen hoikkia ja pienirintaisia naisia jo monella kaudella. Ovat virkistävä näky.

Vierailija
369/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso puolivälissä ja olen jo totaalisen täynnä "jep" -sanaa.

Vierailija
370/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista katsottavaa nuo liian pienet ja niukat nirunaruuima-asuviritelmät varsinkin tuolla yhdellä. Tuollaisissa ei oikeasti voi edes uida. Paljastavat enemmän kuin peittävät ja koko ajan saa pelätä, että näkyy liikaa.

Vierailija
371/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isabella näyttää ja kuulostaa yläasteikäiseltä. Eihän hän sille toki itse mitään voi. Jännä miten niin moni mies kiinnostunut. Vähän tuntuu ettei hänestä ja Alista tule mitään. Ali vaikuttaa tylsistyneeltä.

Vaikka olisi Miss Maailmankaikkeus ulkonäöltään, niin tuota piipitystä ei kukaan jaksa kuunnella.

Vierailija
372/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itekkin ihmetellyt Elviiran ja Samun haastisten puuttumista viimeisistä jaksoista.

Toki kuva tässä tapauksessa kertoo riittävästi mut oishan se kiva kuulla mitä mieltä asianosaiset on tilanteesta!

Sorry tyhmä ei ymmärrä, mikä on haastis? Haastatteluko? Ja eihän tätä ole näytettykään vielä montaa jaksoa...

Vierailija
373/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee Sofiasta ihan mieleen Käsi joka kehtoa keinuttaa -kauhuelokuvan lastenhoitaja (Rebecca De Mornay) :D

https://i.ytimg.com/vi/wjtfG8r14Uk/maxresdefault.jpg

https://www.commonsensemedia.org/sites/default/files/styles/ratio_16_9_…

https://play-lh.googleusercontent.com/proxy/At_qxAXI_5CtvEFHcuKPTLnbwKP…

No eikä tule. Ja miksi 3 kuvaa? Kyllä sen jo yhdestä kuvasta näkee.

Tuleepas, ainakin mulla ja tuolle joka linkit laittoi.

Ihmiset näkevät asioita eri tavalla, tämä on ihan tieteellistä faktaa. Täysin turha kinata tällaisesta, koska toisen silmät näyttää näin, toisen noin, ja molemmat on yhtä oikein. 

Vierailija
374/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi viiksimuoti olis kyllä saanu jäädä tulematta.

Tekee nuoret miehet aivan keskenkasvuisen teinipojan näköiseksi.

Samaa mieltä. Ja tulee juuri sellainen major turnoff -lätkäpelaajafiilis. Ei jatkoon.

Vierailija
375/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noi ei vielä edes pelaa. Sofia ei ehtinyt oikein miettiä kunhan valitsi Alin, koska se oli omaa tyyppiä. Isabella on sanonut alusta asti että toinen joka häntä kiinnostaaa, on Samu. Molemmat sitten vaan valitsivat sen mukaan. En pitäisi vielä kumpaakaan kummoisena peliliikkeenä.

Sitten alkaa pelailu vasta kun nähdään mitä noiden uusin parien välillä tapahtuu.

Minustakaan ei pelaa. Isabella on sanonut, että myös Niko kiinnostaa, samoin Vili. Sehän on vain hyvä piirre et tykkää monenlaisista =) 

Vierailija
376/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuossa Nikossa naisia viehättää? Lyhyt mies, joka kestohymyilee kuin haljennut nakki.

Paulus ja Samu(?) ovat ainoat vähän sinne päin aloitusviisikosta.

Vierailija
377/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinko nirppis olet, ja vielä kehtaat mainostaa :D Myötähäpeän...

Vierailija
378/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitetyt osallistujien insta-tilit!

elviira - elviraidaa

Isabella - isabellasaario

Josefiina - josefiinalahtinen

Tiila - tiilajulia

Mona - monaaurora

Joonas - joonashytt

Ali - aliikanen

Paulus - pakepit

Niko - vilsuri

Samu- smagedi

Vili - vili_koski

Eemil - suokvs

Ohhoh, Mona ollut vielä 3 vuotta sitten hoikka kuin pajunvitsa instan perusteella. Melkoinen muodonmuutos tapahtunut muutamassa vuodessa.

Totta tosiaan. Tuleeko tuollaiset kurvit luonnostaan? Massakuurilla ja salilla? Ihan erilainen vartalonmalli ollut pari vuotta sitten. Kardashian-kurvien ihannoinnin myötä muuttanut kehoaan?

Veikkaan, että nuo "kardashian-kurvit" on hankittu ihan vaan viinalla ja kermakahveilla ja sipseillä.

Vierailija
379/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ruckboy-pellepoikia kelpuuta, vaikka ilmaiseksi rakkaussaarella tarjoiltaisiin. Näistä puuttuu rouheus ja särmä.

Vierailija
380/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ruckboy-pellepoikia kelpuuta, vaikka ilmaiseksi rakkaussaarella tarjoiltaisiin. Näistä puuttuu rouheus ja särmä.

Siis Fuckboy - sori typosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme