Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Odotin, että tässä jaksosta tuosta Villen ja Joonaksen pettämisestä olisi puhuttu enemmän saarelaisten keskuudessa. Ajattelin, että ainakin Sofia ja Ville puhuisivat tästä, koska Sofia näytti hieman pahastuvan. Sen sijaan Sofia antoikin Villen silitellä hiuksiaan sängyssä (edistysaskel) eli suhde menikin hieman eteenpäin. Voihan toki olla, että puhuivatkin aiheesta, mutta ärsyttää, kun näitä ei näytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus varmaan röökaa... hampaat sen näköiset. Ja outo tuo tapa hymyillä niin, että vain ikenet näkyvät?!?!?
Mä olin katsovinani jossain aika alun jaksoista, että työnsi taskuunsa nuuskapurkin. Olivat sohvalla porukalla makoilemassa ja ihan kuin olisi työntänyt ja nopeasti kamera viivähti siinä.
Veikkaan, että moni muukin näistä käyttää nuuskaa. On niin yleistä nuorten keskuudessa.
Yök. Ei ihme, että hampaat ovat harvat ja ruskeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Paulus on parhaimman näköinen ja muutenkin symppis :)
Paulus muuttuu jaksa jaksolta vaa paremman näköiseksi 😍
Ja mulla viehätys karisee vähitellen. Onkohan tukka ylikasvanut pahasti, kun lätsättää välillä pitkin päätä ja saa Pauluksen näyttämään myös ihan sedältä.
Vierailija kirjoitti:
Jussalla ja Eemillä on ehkä sama parturi kuin Antti Kurhisella.
Repesin 😀
Vierailija kirjoitti:
Nyt saisi tulla saarelle mies, joka sekoittaisi kaikkien naisten päät.
Jep. Tähän mennessä kaikki uudet sinkkumiehet ovat olleet korkeintaan keskitasoa. Vili, Eemil, Ville ja Jussa. Seuraava saisi olla joku kunnon hottis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saisi tulla saarelle mies, joka sekoittaisi kaikkien naisten päät.
Jep. Tähän mennessä kaikki uudet sinkkumiehet ovat olleet korkeintaan keskitasoa. Vili, Eemil, Ville ja Jussa. Seuraava saisi olla joku kunnon hottis.
Naiset on kaipalleet tummapiirteisiä ja pitkiä miehiä. Voisi tulla 2 miestä kerralla: toinen kuuma malli/adonis ja toinen vähän rosoisempi rokkikukko tai muu, jolla persoonallinen tyyli. Ihme muuten, ettei tällä kaudella ole ollut vielä yhtäkåän ulkomaalaistaustaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Paulus on parhaimman näköinen ja muutenkin symppis :)
Paulus muuttuu jaksa jaksolta vaa paremman näköiseksi 😍
Paulus oli ensin oma suosikkini, mutta tuntuu, että pisteet tippuu päivä päivältä, kun tulee esille uusia turn off -piirteitä. Putous-tason huumorintaju, taidemuseoiden dissaus ja nyt vielä tuo nuuskankäyttökin. Ja aiemmasta tupakoinnista kellastuneet hampaat.
No, tottakai jokainen saa muuttaa mielipidettä kuten haluaa. Itselläni Paulus oli heti alussa lemppari ja on kyllä edelleen. Vaikuttaa hauskalta, itsevarmalta, kiltiltä ja tunneälykkäältä tyypiltä. Ja ennenkaikkea iloiselta ja elämänmyönteiseltä. Mun mielipiteeseen ei vaikuta joku tietty huumoripätkä, ohimennen heitetty kommentti et taidelouvret ei oikein kiinosta tms. Saatikka jotku hampaat, joihin en itse edes ole kiinnittänyt huomiota :D
Sitä paitsi vaikuttaa hyvältä mätsiltä Elviiran kans, joka itsellä lisää mielenkiintoa siihen ketä jaksa ohjelmassa katsoa
Mut tää onkin vaa mun mielipide :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus varmaan röökaa... hampaat sen näköiset. Ja outo tuo tapa hymyillä niin, että vain ikenet näkyvät?!?!?
Mä olin katsovinani jossain aika alun jaksoista, että työnsi taskuunsa nuuskapurkin. Olivat sohvalla porukalla makoilemassa ja ihan kuin olisi työntänyt ja nopeasti kamera viivähti siinä.
Veikkaan, että moni muukin näistä käyttää nuuskaa. On niin yleistä nuorten keskuudessa.
Yök. Ei ihme, että hampaat ovat harvat ja ruskeat.
Ei pussinuuska värjää hampaita, jos huolehtii normaalista harjaamisesta. Esim Muhkun hampaat oli vituvalkoiset, vaikka oli nuuska huulessa lähes koko ajan. Tiedän monia muitakin.
Vaikuttaa siltä, että mykynuorison keskuudessa miehet käyttävät huomattavasti enemmän helmikaulakoruja ja helmirannekoruja kuin ikäluokkansa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuskaavan kanssa ei voi suudella kuin toinen nuuskaava.
No niin haaskalinnut, ketäs nyt aletaan nokkia, kun Sofia putosi?
Uusi nainen saarelle sekoittamaan pakkaa. Tiilan aika jo lähteä. Toisaalta Isabellakin pelaa vain aikaa enää. Ulosanti porukan heikoin. Jep, niinku, silleen, oikeesti, sama, jep, jep, hihi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskeleelo tuo Sofia oikiksessa vai mitä tekee?
Opiskelee/opiskeli linkkarin mukaan amk:ssa (oikeus?)tradenomin tutkintoa. Vähän virheellisesti kyllä kertoi olevansa oikeusassistentti, on nimittäin vain suorittanut kuuden kuukauden harjoittelun lakitoimistossa (legal assistant trainee). Ei siis työskentele sanan varsinaisessa merkityksessä oikeussistenttina ainakaan enää.
Teetkö sä mitään muuta kuin stalkkaat Sofian instaa ja linkedin-profiilia?
Tuo kauna ja katkeruus ei voi olla mitään muuta kuin henkilökohtaista.
Nyt voit rauhoittua tai käydä sanomassa Sofialle suoraan, miten ylimielinen ja ruma hän on. Kestäääkö kantti?
Mitä Joonakselle tapahtui kun ilmoitettiin että ovat Tiilan kanssa turvassa? Heebo jäätyi toviksi ja Tiilakin alkoi kysellä ilmeissään "mitä mitä". Jäi omituinen olo siitä hetkestä...
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Ville putosivat.
Eemil oli jo niiiin kypsä ja valmis lähtemään. Näytti lopussakin siltä ettei ollenkaan iloinnut että sai vielä armon jäädä.
Sallikaa mun nauraa 😂
Eemil "näkymätön mies" saa jäädä. Samoin juntti jahkailija Joonas. Miesmäinen Tiila, joka ei kiinnosta ketään. Isabella, jonka Joonas ehkä kenties haluaa parikseen. Mikaela, joka ei ole päässyt puusta pitkään. Laskelmoiva, jokseenkin vastenmielinen Jussa tai Jossa tai mikälie.
Ainoa hiljalleen toisilleen lämmennyt pari lähtee kotiin.
Lähettäkää nuo muutkin hittoon, pliis.
Vierailija kirjoitti:
Joonas piti lusikkaa kuin joku pikkulapsi. Tiedän, jotkut aikuisetkin pitää noin, mikä näyttää aika karseelle. Näytti muutenkin niin pikkupojalta siinä ja tuo lusikan pitäminen korosti vaan lapsenomaista vaikutelmaa :D Muuten on kyllä ehdottomasti komein ja kuumin tuolla kaikista. Tukka just hyvä, kun ei ole sliipattu kuten esittelykuvassa. Esittelyssä en sitten yhtään fiilannut Joonasta, mut on jotenkin ihan eri Joonas tuolla saarella. Luonnekin just hyvä sen perusteella mitä jaksoista on irti saanut.
Jontun rehellisyys siinä "En ole koskaan..." pelissä oli kyllä vetoavaa. Omat nolotkin seikkailut pistetään ihan telkkarin kautta kaikkien naurettavaksi. Pettämisestä kylpylässä piileskelemiseen syystä että oli väärässä paikassa väärään aikaan väärän ihmisen kanssa. Savon Sanomissa kirjoittavat kohta maakunnan Mr Beanistä, Savon nolojen tilanteiden miehestä, jos jatkaa edelleen tuohon malliin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sallikaa mun nauraa 😂
Eemil "näkymätön mies" saa jäädä. Samoin juntti jahkailija Joonas. Miesmäinen Tiila, joka ei kiinnosta ketään. Isabella, jonka Joonas ehkä kenties haluaa parikseen. Mikaela, joka ei ole päässyt puusta pitkään. Laskelmoiva, jokseenkin vastenmielinen Jussa tai Jossa tai mikälie.
Ainoa hiljalleen toisilleen lämmennyt pari lähtee kotiin.
Lähettäkää nuo muutkin hittoon, pliis.
Seuraavassa pudotuksessa Eemil lentää 99% varmuudella. Hän jakaa koko ajan omaa pariaan kaikille muille "Go for it jos vaan yhtään kiinnostaa". Haluttomuus olla tuolla ei voi olla näkymättä muussa porukassa.
Miksiköhän Jussalla on risti-tatuointi, onkohan uskossa?