Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää yhtään niistä Sonjan kasvojen edessä roikkuvista lyhyemmistä hiussuortuvista. Samuhan se oikein kehu niitä!
Ei ne onneks niinkään erotu, kun hiukset on auki. Muuten tuntuu oikein korostavan niitä ulokkeitaan, kun letittikin ne siihen kivasti roikkumaan.
Pinnitkin on keksitty ja kaiken maailman pannat, joilla tuollaiset turhakkeet saisi hallintaan. Ja kyllähän ne ajastaan kasvaisikin jos vaan antaisi kasvaa. Taitaa vaan olla joku Sonjan kehittelemä tavaramerkki.
Eihän se mikään Sonjan keksintö ole, vaan tämän hetken hiusmuotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää yhtään niistä Sonjan kasvojen edessä roikkuvista lyhyemmistä hiussuortuvista. Samuhan se oikein kehu niitä!
Ei ne onneks niinkään erotu, kun hiukset on auki. Muuten tuntuu oikein korostavan niitä ulokkeitaan, kun letittikin ne siihen kivasti roikkumaan.
Pinnitkin on keksitty ja kaiken maailman pannat, joilla tuollaiset turhakkeet saisi hallintaan. Ja kyllähän ne ajastaan kasvaisikin jos vaan antaisi kasvaa. Taitaa vaan olla joku Sonjan kehittelemä tavaramerkki.
Eihän se mikään Sonjan keksintö ole, vaan tämän hetken hiusmuotia.
En ole tuollaisia ohuita piikkejä nähnyt, vaan latvasta rikottuja ja kaartuvia hieman paksumpia suortuvia.
Sonja on kyllä löytänyt tyylinsä ja muuttunut edukseen siitä, millainen oli vielä missikiertueella ollessaan. Osui silmään tällainen video, missä kertoo missien asunnosta Essi Unkarin kanssa. Hiusvärikään ei tuossa häntä juuri imartele. Videota en saanut yksinään linkitettyä, mutta on tuossa jutun kyljessä:
https://www.seiska.fi/kotimaa/suomessa-toinen-mies-missikaunotar-sonja-…
"Olen oikeasti rakkaushullu. Kerran tapasin Pariisissa italialaismiehen, johon rakastuin palavasti, vaikka minulla oli Suomessa toinen mies." Sonja 24 v.
Vierailija kirjoitti:
Samulla on joutsenkaula.
Kummallisen pieni pää/kasvot kroppaan verrattuna. Sille tietenkään mitään voi. Pöyheät hiukset vähän tasapainottaa epäsuhtaa.
Mitähän Ali mahtaa nyt tuumata Isabellasta? Tämä itki, kun Ali joutui lähtemään, mutta kun kuuli, että uusi mies on kiinnostunut hänestä, hän oli, et jee, olen mukana pelissä taas.
Ärsyttää. Katson love islandia c morelta ja maksan siitä, etten näe mainoksia.
Kyseinen ohjelma on kuitenkin pullollaan mainontaa. Onko tuotanto niin vähissä varoissa, että budjettia pitää kasata pilaamalla ohjelma pakkomainonnalla.
Vierailija kirjoitti:
"Olen oikeasti rakkaushullu. Kerran tapasin Pariisissa italialaismiehen, johon rakastuin palavasti, vaikka minulla oli Suomessa toinen mies." Sonja 24 v.
Mä kutsun sua läheisriippuvaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sonja on kyllä löytänyt tyylinsä ja muuttunut edukseen siitä, millainen oli vielä missikiertueella ollessaan. Osui silmään tällainen video, missä kertoo missien asunnosta Essi Unkarin kanssa. Hiusvärikään ei tuossa häntä juuri imartele. Videota en saanut yksinään linkitettyä, mutta on tuossa jutun kyljessä:
Ihan erilaiset hampaat nyt.
Ali ja Isabella kerkesivät tutustumaan niin vähän aikaa, että vaikka alku oli lupaava nii en usko et kumpikaan jää hirveästi harmittelemaan jos ja kun toinen löytää toisen. Eiköhän Bella olisi lähteny Alin perässä jos olisi ollut "se oikea". Aloilla varmaa ulkomaailmassa jo vipinää riittää ;D
Haluaisin kyllä nähdä vielä Isabella ja Joonas parin. Pääsisivätpä vaikka treffeille.
Ulkonäöltä Jussalle sopivampi pari olisi ollut Tiila. Hitto, että piti mennä valitseen Isabellan, vaikka tämä kertoi orastavasta kiinnostuksesta toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Ali mahtaa nyt tuumata Isabellasta? Tämä itki, kun Ali joutui lähtemään, mutta kun kuuli, että uusi mies on kiinnostunut hänestä, hän oli, et jee, olen mukana pelissä taas.
Isabella nyt innostuu vähän väliä milloin mistäkin ettei tuohon kannata niin hirveästi kiinnittää huomiota, ja huomiostahan tuolla kaiken kaikkiaan eletään. Jollei saa huomiota/kiinnostusta, se on aika lailla game over.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleita suomalaisia ei vain pue tummaksi värjätyt hiukset. Tummasta vaaleaan taas sopii useimmille.
Sonja on blondina huomattavasti paremman ja ns. pehmeämmän oloinen kuin pikimustalla pehkolla.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihastuvat ihastumisen tunteeseen, eivät ihmiseen. Sillä tavalla Sonja & Samu kyllä matchaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia varmaan oletti, että Jussa valitsee parikseen Sonjan, kun vei treffeillekin. Siksi meni heti rasvaamaan Samua. Mutta joutui pettymään ja kapsahtamaan Villeen.
Oli pakko katsoa uudestaan kun en ekalla kerralla meinannut uskoa silmiäni. Sofia oli ihan oikeasti Samussa kiinni. Pyysikö vai käskikö joku vai tekikö hän aloitteen ihan itse?
Hyvä, ettei työntänyt käsiään Samun uikkareihin..
Olis vaan työntänyt. Koska Samu on ärsyttävän itseriittoinen. Olis säikäyttänyt häntä hieman.
Ja Sofia kuikuili aktin ajan ympärilleen kuin olisi ollut pahanteossa... Siinä on susi lampaan vaatteissa.
Nyt ois aika katsojien päättää mikä pari lähtee kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/suomessa-toinen-mies-missikaunotar-sonja-…Vaaleita suomalaisia ei vain pue tummaksi värjätyt hiukset. Tummasta vaaleaan taas sopii useimmille.
Sonja on blondina huomattavasti paremman ja ns. pehmeämmän oloinen kuin pikimustalla pehkolla.
Toi tosi tummakin on silti parempi, kuin se videolla oleva likaisen punaruskea. Sonja näytti siinä ihan hiirulaiselta.
Joku tökkii Samussa ja Sonjassa, tulee viime kaiddn Muhku ja Niina mieleen! Ei jatkoon!
Näitä "otsispiikkejä" näkyy brittien LI:ssa monella kaudella. En myöskään ymmärrä; Keskeltä otsaa lähtee kaksi ohutta liiskaa naamalle roikkumaan ja tähän vielä päälle pakenevat ohimot, niin avot. Mielestäni näyttää lähiörozkazakin muodilta. Halvalta ja tuhruiselta.