Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
2541/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nää oikeasti mitään erityistä kiinnostusta kenenkään välillä, en edes Nikon ja Josefiinan (päälleliimattua). Aina ennen parinvalintaa tulee näitä hetken ns. kiinnostuksia, että pääsevät jatkoon ja sen jälkeen katsellaan taas seuraavaan pudotukseen asti. Laittakaa se ykköskausi katsomoon, niin alan katsoa sitä. Tylsää...

Vierailija
2542/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto hoisi kuka uskoo äänestyksiin..

Tuotanto pystyy yllättävän paljon näitä vaikuttamaan kuten BB:ssä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuin että Isabella sai eka valita.

Vierailija
2544/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu, mut en jotenki pidä Josefiinasta. Eihän kaikista voikkaan tykätä, jotenki vaan jännä, kun ei itekkään tajuu mikä siinä tökkii. Vaikuttaa ehkäpä jokseenkin ylimieliseltä ja roolia hakevalta.

Ei ole ikinä seurustellut tms ja nyt muka hirveän kiinnostunut Nikosta (?). Päälle liimattua, jotenkin. Varsinkin, kun vaikuttaa olevan erittäin kilpailuhenkinen ja takuulla tähtäimessä Love Island voitto.

Vierailija
2545/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen on tullut uusi mies, joten milloinhannon seuraava parinvalinta? Tippuukohan Ville tai Eemil?

Nythän siellä on yksi ylimääräinen nainen.

Toivottavasti seuraavaksi putoaa yleisön äänestyksen perusteella koko pari. Saadaan nopeammin uutta verta villalle ja mahdollisuudet uusiin draamankaariin lisääntyy.

Vierailija
2546/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noi miehet kyllä aika vässyköitä.. odotteleeko ulkomaailmassakin että naiset lähestyvät heitä? Huvittaa kuinka paljon on puhetta tutustumisesta mutta käytännössä sitä ei tapahdu ollenkaan :D

Sinkkunaisena voin kertoa, että kyllä, odottelee ne. Mutta niinpä nämä miehet tekevät parisuhteissakin, odottavat että ihan kaikki aloitteet ihan kaikkeen mahdolliseen suhteessakin tapahtuu naisen puolelta.

Suurin osa tällaisia vässyköitä. Luulevat kai, että ovat niin herkullisia, että naiset tekee kaiken heidän edestään.

Pitää muistaa, että nuo kaikki ovat baarin komistuksia, joiden ympärillä naiset pörräävät, ja ovat tottuneet siihen. Tavallisen pallinaaman on oltava aktiivinen jotta ois jotain mahiksia.

Komistukset ja kaunistukset ne vasta joutuvat tekemään töitä saadakseen jonkun josta oikeasti itse ovat kiinnostuneet!

Pitää päästä eroon niistä jotka on siinä ympärillä, eikå kiinnosta - ja vakuuttaa sille, joka kiinnostaa, että ei ole itseään täynnä oleva leuhka ja joka kerää vaan ihailijoita.

Siinä joutuu todella pistää itsensä peliin että saa vakuutettua etsivänsä jotain aitoa ja todellista!

Mutta nuo tuolla monet tuntuu olevan vielä pikkupoikia, jotka suhtautuvat naisiin kuin olisi äiti, joka passannut.

Vierailija
2547/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Isabella ja Eemil ois voinu olla kiinnostava pari. Jännä ettei Eemilistä ja Elviirasta oo näytetty yhtään mitään, vaikka totuuden rummuissa kuitenkin osoittivat kiinnostusta.

"Kiinnostusta"

Vierailija
2548/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas ihan ekassa jaksossa oli kiinnostunut Josefiinasta, mutta Niko kaappasi hänet. Siispä nyt oli ihan hyvä syy yrittää kiperällä kysymyksellä saada ainakin välirikko aikaan ja ehkä jo seuraavassa parinvaihdossa päästä parempiin asemiin 🙂

Vierailija
2549/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

First lookin perusteella vaikuttaa kuitenkin, että Elviira ja Eemil keskustelisivat katsojien nähden vihdoin. Onkohan Elviira oikeasti kiinnostunut Eemilistä, kun kaipasi tummempaa piirrettä ja omaa rokkaavaa tyyliä. Vaikka tosin suosikki mieheni onkin Eemil tässä kohti. +tietenkin Ali

Vierailija
2550/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

First lookissa Elviira ja Eemil juttelee ja jotenkin olen aistivinani jonkinlaista kipinää...vai mitä mieltä ootte?

Vierailija
2551/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tota mietin, että kiva kun juttelivat ja vaikutti olevan kipinääkin. Harmi vaan ettei Elviira vaikuttanut yhtä kipinöivältä ja kiinnostuneelta kuin Eemil. Liekö odottaa edelleen tummempaa.

Vierailija
2552/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmeellistä mulkoilua Sofialta koko ajan, jokaista mulkoilee sellasella lasittuneella katseella. Tunteettoman oloinen ihminen. Muutenkin aika erikoinen tyyppi..

Vierailija
2553/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Joonaksen ja Sonjan aiemmassa tuttavuudessa jotain salaperäistä? Joonas kertoi asiasta lyhyesti ja sen jälkeen vaikeni vähän oudosti En tiedä kuvittelenko vaan :D

Mulle tuli sama fiilis! Vaikutti että on ollut kuuma yö, jonka jälkeen Joonas ei soittanutkaan.

Vierailija
2554/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihmeellistä mulkoilua Sofialta koko ajan, jokaista mulkoilee sellasella lasittuneella katseella. Tunteettoman oloinen ihminen. Muutenkin aika erikoinen tyyppi..

Mitenkä minä en ole tätä huomannu? Tää jatkuva Sofian mollaus alkaa riittämään.. 

Vierailija
2555/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa oli yhteiskuva Isabellasta ja Sonjasta. Olisi voinut erehtyä luulemaan äidiksi (jakkuasu) ja tyttäreksi (mekkotyttö).

Sonja vaikuttaa muutenkin ikäistään vanhemmalta, ehkä kovin kulmikkaiden kasvojen takia. Isabella on toki nuorempi, mutta hänellä on tyttömäiset kasvot. Kauniita ovat molemmat.

Vierailija
2556/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelluksessa näkyvillä uusi mies, 26-vuotias Jussa Helsingistä.

Vierailija
2557/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä minä en ole tätä huomannu? Tää jatkuva Sofian mollaus alkaa riittämään.. 

Sofiaa mollataan todennäköisesti sen takia, kun uuden tytön (Marian) saavuttua hän takertui Joonakseen kuin hukkuva pelastusrenkaaseen ja pakotti tämän parikseen ettei putois villalta. Välittömästi tämän jälkeen kiinnostus Joonakseen kuitenkin lopahti. Sitten kun Maria teki vähän samoin Pauluksen kanssa, alkoi pahanpuhuminen Mariasta. Tuli meangirl-vibat. Vaikuttaa myös vähän sen tyyppiseltä ihmiseltä, että kun tekee väärin ja saa siitä kritiikkiä, on vastareaktio itkuun pillahtaminen ja se että kritisoija joutuu lopulta pyytelemään anteeksi palautettaan.

Vierailija
2558/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse on Sofia tuon ei-pidettävän maineen aiheuttanut. On ilkeä ja ristiriitainen, puhuu muista epäkunnioittavasti (mm. näytti selkeästi, ettei pidä Marista kun tämä tuli taloon).

Vaikuttaa ylimieliseltä. Sanoi Joonakselle ilkeästi että mulla on aika korkeat standardit.

Vierailija
2559/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän erittäin hyvin ettei saarelaiset pidä Sofiasta tai pitävät häntä epäluotettavana ja epäaitona.

Vierailija
2560/9593 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse on Sofia tuon ei-pidettävän maineen aiheuttanut. On ilkeä ja ristiriitainen, puhuu muista epäkunnioittavasti (mm. näytti selkeästi, ettei pidä Marista kun tämä tuli taloon).

Vaikuttaa ylimieliseltä. Sanoi Joonakselle ilkeästi että mulla on aika korkeat standardit.

Jep, tuo standardi-kommentti oli täysin tarpeeton, ilkeä ja tökerö. Ilmeisesti häntä harmitti ettei päässytkään Joonaksen "niskan päälle" siten kuin olisi toivonut.