Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
2401/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsä jakso. Ja ilmeisesti vain yksi uusi mies tulossa.

Tuolla ehtii liikaa porukka klikkiytymään kun uusia tulee niin hitaasti, kukaan ei kiinnostu kenestäkään ja alkuperäisten muodostamat kaveriparit hengailevat saarella loppuun asti.

Totuuden rumpu oli hyvä. Aika rehellisesti tuntuivat vastaavan, eikä vastaus ollut aina parin mieleen.

Vierailija
2402/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Paulus taida olla Tiilasta kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin jakso oli parannus aikaisempiin. Enemmän äksöniä kuin aiemmin ja nyt juttelua pyrittiin näyttämään. Totuuden rumpu oli ajatuksena hyvä, ei vaan tullut sellaisia yllätyksiä, jotka olis aiheuttaneet isoja tunteita.

Seuraavan jakson mies näytti (takaapäin tatskojen takia) siltä, et vois olla Elviiralle tilattu😅

Kunnon tuuletus olis silti paikallaan!

Vierailija
2404/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elviira on huonoryhtisin tanssija mitä olen nähnyt.

Skeittaaja ryhti, kasvot kohti maata / lattiaa / varpaita ja hartiaseutu eteenpäin taipuneena aina silloinkin kun "tanssii" eli hypähtelee tasajalkaa tai heiluttaa tukkaansa.

Yrittää olla / on jätkämäinen. Aika kaoottisen tuntuinen ja teinimäinen minä minä energia olemuksessa.

Ymmärrän, että Samua ei nappaa. Saattaa olla jopa aikuismaisempi.

Vierailija
2405/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja on nätti, mutta hieman yllätti että tänään aika taviksen näköinen kuitenkin, ei tullut enää missi-fiilistä niinkuin tulopäivänä. Samanmalliset kapeat kasvot kuin Josefiinallakin, eikä siis ole ruma piirre mut huomasin vain.

Vierailija
2406/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän, miten nuo naiset pärjäävät kuukautisten kanssa, ehkä siksi mietin, kun itsellä on tosi runsaat ja kivuliaat, että miten tuollaisella rantaleirillä voi olla silloin pikku pikku bikineissä ym.

Vierailija
2407/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut vimeksi to illan jakson ja vähän mietityttää, pitäisikö jättää kausi kesken. Vähän harmi että tuli tylsä kausi ja uusi juontajakaan ei ole hauska.

Onneksi on tämä ketju niin voi tulla kurkkaamaan, onko ollut mitään äksöniä!

Vierailija
2408/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skeittaaja ryhti, kasvot kohti maata / lattiaa / varpaita ja hartiaseutu eteenpäin taipuneena aina silloinkin kun "tanssii" eli hypähtelee tasajalkaa tai heiluttaa tukkaansa.

Yrittää olla / on jätkämäinen. Aika kaoottisen tuntuinen ja teinimäinen minä minä energia olemuksessa.

Minusta pikemminkin tikkusuorat seipäännielleet ballerinat on rasittavaa katsottavaa. Elviira on rento ja oma itsensä, ei jätkämäisyydessäkään mitään pahaa ole minusta.

Miten niin minäminä? Hänhän oli todella huomaavainen kun Samu on kertonut täydellisestä kaverizonesta, ei ole yhtään kerjännyt perään vaan yrittänyt olla reipas, yksin vasta itkenyt.

Vierailija
2409/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vähän, miten nuo naiset pärjäävät kuukautisten kanssa, ehkä siksi mietin, kun itsellä on tosi runsaat ja kivuliaat, että miten tuollaisella rantaleirillä voi olla silloin pikku pikku bikineissä ym.

Ehkä siirtävät pillereillä? Niinhän voi tehdä käsittääkseni pitkiäkin pätkiä.

Vierailija
2410/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollu taas niin tylsä jakso ettei tosikaan...

Enkä enää usko Tiilaan ja Pauluksen.

Jep, harmi kyllä, ehdin jo vähän innostua Tiilasta ja Pauluksesta.

Toisaalta toi oli vasta eka päivä parinvalinnan jälkeen, et kylhän täs voi vielä tapahtua muutos.

Vierailija
2411/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja on nätti, mutta hieman yllätti että tänään aika taviksen näköinen kuitenkin, ei tullut enää missi-fiilistä niinkuin tulopäivänä. Samanmalliset kapeat kasvot kuin Josefiinallakin, eikä siis ole ruma piirre mut huomasin vain.

Nätti on ja upea vartalo. 

Vierailija
2412/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pikemminkin tikkusuorat seipäännielleet ballerinat on rasittavaa katsottavaa. Elviira on rento ja oma itsensä, ei jätkämäisyydessäkään mitään pahaa ole minusta.

Miten niin minäminä? Hänhän oli todella huomaavainen kun Samu on kertonut täydellisestä kaverizonesta, ei ole yhtään kerjännyt perään vaan yrittänyt olla reipas, yksin vasta itkenyt.

No Samu tuskin tykkää tuosta jätkämäisyydestä.

Eipä ykskään oikea ammattitanssia ole tuollainen olemukseltaan, tai tanssiessaan. Taitaakin olla vaan joku tiktok tanssija.

Vierailija
2413/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Joonaksen sukunimi on? Se on ihana!

Vierailija
2414/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niin Sonjaan ihastuisi. Mukava on mutta se jokin puuttuu ehkä se särmä ja persoonallisuus.

Vierailija
2415/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin just vähän rakastua tohon Joonaksen😍😍

Vierailija
2416/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en niin Sonjaan ihastuisi. Mukava on mutta se jokin puuttuu ehkä se särmä ja persoonallisuus.

Ainakin Sonjalla on kasvoihin ja kroppaan nähden hyvin pitkä nenä.

Vierailija
2417/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiila näyttää todella suomalaiselta. Missään muualla ei ole saman näköisiä ihmisiä. Niukka tunne-elämä ja kykenemättömyys ihastua on myös tosi suomalaista

Vierailija
2418/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elviira on tytöistä nätein. Onko muuten Isabellalla piilolinssit ? Onneksi ei enää huuda ja kilju niin hirveästi.

Bella on kaunein. Ja seksikkäin.

Tykkäät lapsekkaista pikkutytöistä ilmeisesti?

Pojot loistavasta päättelykyvystä :D Aika moni mies tykkää lapsekkaista pikkutytöistä, mutta ei sellaista tietenkään voi ääneen sanoa.

Vierailija
2419/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia vaikuttaa onnettomalta tuolla.

Vierailija
2420/9593 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja: "savolaisista sanotaan, että ne on aika suorapuheisia"

No ei TODELLAKAAN OLE, eikä todellakaan sanota! Kieroja kuin korkkiruuvit. Suoraa vastausta ei saa IKINÄ! "Voep olla, vuan voep olla olemattannii."

En edes huomannut hitustakaan sarkasmia Sonjan jutussa.

^TÄMÄ!!Todella kieroja,huono käytöksisiä.Epäaitoja.Savolaiset pitäs sulkea sinne omaan kuplaan, aidata koko savon alue muulta maailmalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi