Mikä on elämäntilanteesi ja paljonko tililläsi on rahaa nyt?
Minä asun yksin, vuokralla.Töissä vakassa, tilin saldo reilu 13.000
Kommentit (56)
Yksinhuoltaja, 2 lasta. Velaton omakotitalo. Maksettu auto. Ei muitakaan velkoja. Tilillä 21 000e. Keikkahoitaja.
N 35
Vakityö, naimisissa, vuokralla, yhteiset rahat miehen kanssa
-tilillä 2€
-miehen tilillä 120€
-säästötilillä yht. 3000€
-sijoituksissä yht 60 000€
-velkaa 0€
Velaton, osakkeita ja rahastoja jonkun vertan. Lapset muuttaneet kotoa.
Vaimon kanssa kotona kahdestaan. Ikää 50.
Tilillä rahaa on vain 400e, tilipäivää 15.6. asti, kun ollut poikkeuksellisen paljon menoja.
Naimisissa, tilin saldo käväisee kerran kuussa nollarajoilla. Tavoitteena maksaa henkilökohtaiset velat pois. Projekti edennyt hyvin, velkasaldo pienentynyt melkein 20% sitten maaliskuun.
En varsinaisesti perusta varallisuudesta, oon kumminkin aina selvinnyt kuukauden kerrallaan. Pienipalkkaisissa hommissa nykyään, aiemmin tulot yli tuplasti nykyiset.
mies 47 kirjoitti:
Sinkku ja tilillä noin 370 000 euroa.
Kummasti kertyy rahaa kun ei ole demarikommariämmää loisimassa selkänahassa.
Olen keski-ikäinen pitkäaikaistyötön. Asumistuki tuli tilille kuun vaihteessa eli n. 300 €. Ensi viikon alussa pitäisi tulla työmarkkinatuki ja sitten voin maksaa vastikkeen. Tämän jälkeen tilille jää se 250 €, josta maksetaan loput laskut ja ruoka.
Viisikymppinen, palkkatyö, kouluikäinen lapsi, työtön mies, omistusasunto.
Käyttötilillä hieman alle €1000, säästötilillä €3500 ja rahastoissa ja muissa sijoituksissa useampi kymppitonni.
Työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyssyistä
Tasan 0e
Keski-ikäinen, avoliitossa, kokopäivätyössä, tilillä 30 700 e. Rahastoissa hieman.
Avoliitto, ei lapsia, tk-eläkkeellä, omistusasunto puoliksi ja tilillä rahaa jokunen kymppitonni. Kotona käteistä muutama satanen.
130e, opiskelija 27v. 20. päivä tulee lisää rahaa.
Osa-aikainen (25-30 tuntia viikossa) siivooja. Sinkku. Asun vuokralla. Ei lemmikkejä tai autoa. Ei velkaa. Syksyllä opiskelija. Tilillä reilu 3000 euroa.
Parisuhteessa. Olen mieheni omaishoitaja, sairastaa neurologista sairautta, menee juuri kohta hoitokotiin asumaan. Asun yksin isoa paritaloa lähellä Helsingin keskustaa. Kesämökki on ja osuus toisesta loma-asunnosta. Muuta omaisuutta 2 sijoitusasuntoa , iso ja pienempi. Pankissa n 3 00 000 e. Ei asuntovelkaa , jotain pientä remonttivelkaa. Auto ja vene. Eläkkeellä ollaan. Lapset perheineen aikuisia.