Mikä on elämäntilanteesi ja paljonko tililläsi on rahaa nyt?
Minä asun yksin, vuokralla.Töissä vakassa, tilin saldo reilu 13.000
Kommentit (56)
Parisuhde, vakityö, palkkatilillä muutama huntti ja säästötilille on saanut raavittua n. tonnin.
Ei osakkeita, ei sijoituksia.
Ja olen keski-iän ylittänyt.
Keski-ikäinen sinkku, vuokralla, vakityössä, tilillä rahaa tällä hetkellä vähän päälle 20 euroa.
Naimisissa, okt, tonnin verran käyttötilillä.
Viisikymppinen, osa-aikatyössä, avoliitossa, vuokralla, tilillä vähän toistasataa tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Töissä, ikisinkku, 100 000€
Unohdin että pari päivää sitten oli palkkapäivä. Ei vaan jaksa enää kiinnostaa.
Olen jäänyt eläkkeelle 6 vuotta sitten. Tileillä on rahaa 68 000 euroa ja sijoitettuna nopeasti realisoitavaa 10 400 euroa tämänhetkisen arvon mukaan. Rahat on nopeasti irroitettavissa sen takia, että olen aikeissa ostaa kerrostalokaksion, kunhan hinnat vielä ensin laskevat.
Omakotitaloa e kannata tässä vaiheessa ryhtyä myymään, vaan ostan kerrostaloasunnon kakkosasunnoksi.
Eronnut, 2 lasta, opiskelija. Tileillä yhteensä joku 2000€.
Viisikymppinen, parisuhteessa, elätän miestä, aikuista lasta ja lapsen kumppania. Tilillä tällä hetkellä 6000€.
Töissäkäyvä, naimisissa oleva kahden teinin äiti. Asutaan velattomassa omakotitalossa. On uudehko mökki, koira, pari autoa. N. 80 hehtaaria metsää. Sijoituksissa joku 2-3 tonnia. Minun tilillä tällä hetkellä näköjään 174 euroa :D Onneksi ensi viikolla on tilipäivä.
Parisuhteessa, osa-aikatöissä, 23v ja tilillä 77e
työtön naimisissa noin 17 000 mieheni kanssa joka työtön
Tk eläkkeellä. Lompakosta eilen laskin 1355e seteleinä, käyttötilillä n.3000e viikon sisällä käteiseksi muutettavaa reilu 70 000e.
Työtön, sinkku, en muista tarkalleen yli 100 000 ainakin.
Töissä, lapsiperhe, rivari. 10k€ käteistä, 35k€ osakkeita/rahastoja, velkaa helvetisti
Keski-ikäinen, parisuhteessa muttei asuta yhdessä. Tileillä ehkä yhteensä n. 130 tuhatta.