Mikä on elämäntilanteesi ja paljonko tililläsi on rahaa nyt?
Minä asun yksin, vuokralla.Töissä vakassa, tilin saldo reilu 13.000
Kommentit (56)
Yh, 4 lasta, toimistotyö, tileillä yhteensä noin 4200e tällä hetkellä.
29v
Oma yksiö, maksoi 57700€, ei velkaa tai lainaa.
Käyttötilillä 1400€.
10000€ harmaan päivän varoja.
N. 55000€ kahdella indeksirahastossa.
Naimisissa. Olisko käyttötilillä ehkä 1500€, en tiedä tarkkaan. Säästöihin ja sijoituksiin laitan, kun uhkaa kertyä tilille liikaa rahaa. Aina se on riittänyt.
Sinkku ja tilillä noin 370 000 euroa.
Minkälainen ihminen utelee täällä toisten henk.koht asioita? Ja minkälainen ihminen vielä vastaa noihin kyselyihin? Sellainenko joka tykkää kaikista gallupeista, kunhan joku haluaa tietää minusta jotain, vaikka sitten anonyyminä. Tsiisus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen, parisuhteessa, elätän miestä, aikuista lasta ja lapsen kumppania. Tilillä tällä hetkellä 6000€.
Miten tuohon kuvioon on päädytty?
Kuntoutustuella. Tilillä ehkä 800e. Vuokrakin pitäisi maksaa..
Parisuhteessa, lapseton, puolisolla lapsia, asutaan erillään. Valmistuin 7v sitten, ei velkaa eikä omaisuutta (paitsi rämä auto). Käyttötilillä n. 100e, säästössä n. 4500e.
50-vuotias nainen. Vakituisessa työssä, naimisissa, 3 lasta, joista yksi asuu enää kotona. Tileillä noin 16 000 euroa.
MGTOW
Yli miljoona euroa. Minun rahoihin ei naiset pääse käsiksi.
Lapseton sinkku, omistuskaksio, sijoitusasunto, töissä vakassa, tilillä 400€ ja jemmatilillä noin 3000€.
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
Eikö niistä olisi mukavampaa nauttia jonkun kanssa sen aikaa kun elämää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
Eikö niistä olisi mukavampaa nauttia jonkun kanssa sen aikaa kun elämää on?
En kelvannut köyhänä opiskelijana. Miksi nyt kelpaisin?
Tk-eläkkeellä. Käyttötilillä vajaa kymppitonni. Käteisvaroja vajaa tuhat euroa.
Perheellinen eli mies ja kaksi teiniä, asutaan kivitalossa, mökki, olen velaton, omalla tilillä 400e ja yhteisellä tilillä 2000e. Hyvätuloinen perhe ollaan, molemmat asiantuntijatöissä, mutta en ole säästäjä tyyppiä. Ennen lapsia säästäminen oli helppoa.
Ihan jees, eletään tavallista kahden töissä käyvän vanhemman lapsiperhearkea. Joskin talossa tehty juuri käteisellä ylläriremontti, joten tilien tilanne poikkeuksellisesti näin juuri ennen palkkapäivää about 1000e, pitää paikata kesän aikana puskuritilin tilanne seuraavaa ylläriä odotellessa.
Parisuhteessa, töissä, asun yksin vanhempieni omistamassa kaksioissa, ei velkaa eikä lainoja. Tilillä n. 10 000
Töissä, kahden teinin yksinhuoltaja. Tilillä noin 30 tuhatta ja sekin lähtee kohta remonttien myötä. Velaton talo sentään.
Työkyvytön työtön N51 asun yksin pienessä omakotitalossa maalla. Eronnut. 1 aikuinen tytär. Tilillä 27,90
Eronnut, lapseton, yksin asuva, mutta parisuhteessa oleva. Nelikymppinen. Työelämässä. Vuokralla-asuva. Tilillä rahaa n. 60 tonnia.