Niin uusavuton olo- en osaa käyttää uutta Electrolux-uunia
Juuri tänään käytiin iltapäivällä asentamassa ja ohjeet löytyvät vain netistä.
Jotta löydän ne, niin pitää tietää mallinumero - mistä sen näen?
Ja miten tuo yleensäkin toimii?
(Joo, en itse tehnyt ostosta mutta minun sitä pitäisi käyttää.)
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kai sinulla nyt joku brosyyri siitä mallista mukana tuli, josta sen mallinumeron voit luntata?
Ei mitään, en huomannut asentajalta kysyä. Uunissa vain tarra jossa käsketään mennä nettisivuille josta manuaalit yms. löytyvät. Eli jostain kai etsin mallin numeron ja sitten netistä pitäisi löytyä tiedot.
Olin työpaltsussa etänä kun uuni tuotiin, joten en ehtinyt ehkä riittävästi kiinnittämään asiaan huomiota.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinulla nyt joku brosyyri siitä mallista mukana tuli, josta sen mallinumeron voit luntata?
Ei mitään, en huomannut asentajalta kysyä. Uunissa vain tarra jossa käsketään mennä nettisivuille josta manuaalit yms. löytyvät. Eli jostain kai etsin mallin numeron ja sitten netistä pitäisi löytyä tiedot.
Olin työpaltsussa etänä kun uuni tuotiin, joten en ehtinyt ehkä riittävästi kiinnittämään asiaan huomiota.
- ap
Tai siis kysyin asentajalta mitä pitäisi tietää ja sanoi vain, että alkupoltto tarpeen. Sen olen nyt hoitanut ja nyt vasta ehdin ihmettelemään yleisiä käyttöohjeita.
- ap
Katso kuvahaulla samannäköisiä uuneja ja kokeile onneasi.
Eikö siinä kuitissa, jonka olet saanut maksaessa/ tilatessa muka lue, mikä malli on kyseessä 🤷🏻??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kai sinä herran jestas tiedät, minkä mallin tilasit vai taivaastako se sulle tipahti?
Samat säätimet siinä on kuin muissakin.
Väännät asteet ja uunitoiminnon päälle.
Kai sulla joku tosite siitä tilauksesta on?
No joo, nyt löysin printatun käyttöohjeen uunipeltien välistä.
Joten sitä opiskelemaan.
Äsh, joskus sitä ihan kaipaa niitä vanhoja peruskodinkoneita joita osasi käyttää. Tähän mennessä kun oli käytössä ikuisen vanha uuni 1990-luvun lopulta.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kai sinä herran jestas tiedät, minkä mallin tilasit vai taivaastako se sulle tipahti?[/quote
No en tiedä mitä tilattiin kun mies tilasi ja maksoi :=)
Mutta nyt löytyi tuoteohje :=)
- ap
Nykyään kodinkoneet rekisteröidään. Eli menet E:n sivuille. Kyllä jostain kohdasta löytyy tuotteen numero. Samalta sivulta löytyy käyttöohjeet.
Ps. Electrolux ei ole suosikkimerkkini (pesukone löytyy)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kodinkoneet rekisteröidään. Eli menet E:n sivuille. Kyllä jostain kohdasta löytyy tuotteen numero. Samalta sivulta löytyy käyttöohjeet.
Ps. Electrolux ei ole suosikkimerkkini (pesukone löytyy)
Kiitti! Joo, näin teen.
Itse en ole, hullua kyllä, älykotien ystävä. Työ on niin IT-intensiivistä että oli ihana kun hella oli ihan perinteinen 1990-luvulta ilman mitään älyä. Mies nyt kuitenkin halusi uuden ja tilasi tämän.
- ap
P.S. Miksi Electrolux ei ole hyvä?