Minkälainen teidän paniikkikohtaus on?
Kommentit (6)
on vähän näköhäiröitäkin. ei näe kauas, maailma on kuin sumussa.
Mulla tulee sahalaitaa, mutta en tiedä onko paniikkikohtaus. Pelko kyllä tulee ja ihon kihelmöintiä
Alkaa usein sillein ilmavaivoilla. Saattaa ensin alkuun tulla semmoinen mojova "prööööööööötttt". Kohta täytyykin jo juosta vessaan. Hiki valuu ohimoilta.
Yms.. yms.
Nyt on vaan otettava lusikka kauniiseen käteen ja pidettävä pää kylmänä. Ollaan koko porukka samassa veneessä ja oltu jo syntymästä saakka. Tässä meillä nyt tulosta siitä kuinka sotien jälkeen valtaa pitävät ovat rakentaneet Suomen ja luovuttu Suomen suurruhtinaskunnasta... SITÄ SAA MITÄ TILAA ja mä en tunne yhtään suomalaista itseäni edeltävästä sukupolvesta josta voisin sanoa, että tämä on ollut rakentamassa hienoa sotienjälkeistä Suomea... suurin osa meistä on siennyt tuosta porukasta joten nyt ei todellakaan ole mitään aihetta minkäänlaiseen ylpeyteen ja voi olla että on parempi antaa multien peittää ties mitkä sankarihaudat. Tässä näätte mikä bluffi sekin on ollut... Oikeita Karjalaisen sankareita ovat kaikki siltojen alle kuolleet puliukot ja nyt rutiköyhät alkkikset ja asunnottomat. HE OVAT AINOITA SANKAREITA JOITA MINÄ TIEDÄN! Ja minä kuskasin läjäpäin merkittyjä puhelimia vailla vakinaista asuntoa olevien järjestölle... ja sim-kortteja tänne ilmestyneille ulkomaalaisille kerjäläisille joista näkyi että eivät voi olla kerjäläisiä vaan ihmisiä joilta on viety omaisuus ja elämä... Onko heitä enää täällä vai kaikki haihtuneet?
PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTT MULLAKIN JA SE HAJU!!!!!!!😞😱😨😱😱🐷
Sitä kutsutaan huonoksi näöksi. Mene optikolle.