Pojan äiti sanoi itsensä irti huoltajuudesta. Miten hoidan asian?
Nainen ilmoitti ettei aio olla lapsen elämässä ollenkaan. Hänellä on jo uusi perhe perustettuna. Ei ollut nähnyt poikaa kyllä muutenkaan enää vuosiin mutta ei kuitenkaan halunnut luopua huoltajuudesta. Nyt on sitten tullut eteen asioita että tarvitsisi toisen huoltajan lupia ja muuta yhteistyötä. Äiti laittoi lyhyen viestin että ei halua olla enää huoltaja, mutta toisaalta ei aio itse ilmoitella asiaa eteenpäin joten se jää minulle. Pitääkö haaste toimittaa vai mitä?
Kommentit (10)
Lastenvalvojalle tosiaan aika. Jos ei hoida elatusmaksuja, niin kyllä kela maksaa ja perii naiselta sitten rahat.
Onneksi olkoon että pääset eroon!
Hienosti valittu vaimo ja lapselle äiti! Onnittelut hyvästä valinnastasi! Et sitten parempaa löytänyt?
Tosi surullista. Eipä tuossa ole mitään onnittelemista, lapsi tuosta eniten kärsii, että äiti hylkää.
Parempi ihan oikeasti päästä eroon tällaisesta "äidistä". Enemmän minua kammottavat ne tarinat, kun vastentahtoiset lapset pakkotapaavat vastentahtoista äitiään, kun niin nyt vain tehdään. Voi olla, että äiti myöhemmin alkaa miettiä mitä pojalle kuuluu, kun uusi huuma on heikentynyt, mutta siinäpähän miettii. Kasvata ap lapsestasi itseensä luottava ja oikealla tavalla ylpeä :)
Joku mies on hyväksynyt tällaisen naisen? Jo on ollut rima alhaalla. Toivottavasti äidin hylkääminen ei näy pojan naisvalinnoissa tulevaisuudessa eli toivottavasti ei kelpuuta ketä tahansa.
Täällähän haisee... Kaksinaismoralismi!!!!
Jos ei nainen välitä edes lapsestaan, niin ei hän välitä kenestäkään muustakaan. Yllättävää, ettei nykyinen sitä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Joku mies on hyväksynyt tällaisen naisen? Jo on ollut rima alhaalla. Toivottavasti äidin hylkääminen ei näy pojan naisvalinnoissa tulevaisuudessa eli toivottavasti ei kelpuuta ketä tahansa.
Aika moni nainen hyväksyy miehen, joka on hylännyt lapsensa. Minun lasteni isä vaihtoi omat lapsensa nykyisen vaimonsa lapsiin. Kai se vaimo on tyytyväinen. Ei ilmeisesti haittaa, että mies on omat lapsensa hylännyt.
Varaa aika lastenvalvojalle, sielä allekirjoitatte paperit.
Jos nainen ei suostu, niin sitten käräjien kautta.